Een verjaardagsglimlach Kikkert, leuk! En ja, poetsen is vrij lastig met zo'n kleintje... maar ik moet zeggen dat Fenne steeds na een voeding 3 uur ligt te slapen, en dan heb ik alle tijd
De visite is afgebeld. Ik zou nu het huishouden moeten doen maar er komt niks uit mijn handen. Het liefste zou ik Luuk uit de wieg willen grissen en hem heeeeeel dicht bij me houden. Blegh, huilen is niet leuk
He bah Dees..ik hoop dat de Losec helpt en kleine Luukje maandag ook niet opgenomen hoeft te worden...ik vind het goed van je dat je de visite van vanmiddag afzegd...
Huilen is inderdaad niet leuk Dees, maar het lucht vaak wel op.. Knuffel Luukje vandaag maar extra veel...
Dees, je moet de tranen wel laten vloeien, want opkroppen heeft geen zin....komt er toch een keer uit. Ik probeer me ook telkens groot te houden, want als ik eenmaal begin is de waterval niet te stoppen. En ik wil niet huilen als ik bij Tess ben, maar dat is soms flink slikken. Ik hoop echt dat de Losec helpt en dat je niet een mega zwaar weekend voor de boeg hebt. Goed dat je het bezoek hebt afgezegd....dat wordt toch niets. Bij mij komt er ook niets uit handen, zit een beetje dom op de bank voor me uit te staren en de minuten af te tellen. Ik ga zo weer naar het ZH. Dikke knuffel voor iedereen!
Goeiemorgen Jeetje wat hebben jullie al gekletst vanmorgen zeg @Kikkert gefeliciteerd meid @naatje en aurellie wat een dotjes zeg @suus veel sucses vandaag bij de ka @dees meid goed dat je al gebeld hebt want dit is ook geen doen he, hoop voor je dat Losec helpt en laat die tranen maar lekker vloeien meid niet opproppen dat werkt alleen avrechts Nou hier een redelijke nacht gehad bryan om half 11 flesje gegeven is hij onrustig gebleven tot 0.00 uur toen ben ik weer bij hem gaan kijken en maar goed ook want toen ik op zijn kamertje was begon hij te spugen dus ik pak hem uit zijn bed spuugt hij mij ook nog helemaal onder dus maar eerst zijn bedje verschoont en hem omgekleed en weer in bed gelegd daarna heeft hij geslapen tot 6.00 dus das netjes daarna tot 10 uur dus dat zat hem gewoon dwars
Goeiemorgen dames, Hier wederom een heerlijke nacht gehad! Mevrouw heeft van half 12 tot 7 geslapen na de voeding meteen weer in slaap gevallen en geslapen tot 10.30 Ik ga ff terug lezen en dan ga ik maar weer is wat aan het huishouden doen...helaas strijkt de was zichzelf niet....
Goede morgen meiden.. Heb t een paar dagen erg druk gehad met vooral Marijn. moet er erg aan wennen dat ie zo veel minder slaapt en al mijn aandacht opeist.. ben er dus druk mee ... verder gaat t goed hoor.. Gister bij het cb geweest en hij weegt nu 4030 gram.. prima dus.. 53 cm en volledig goedgekeurd.. Mag nu 140cc geven en liefst niet meer anders krijgt ie veel te veel.. moet zeggen dat dat redelijk gaat.. maar denk wel dat ie meer wil..maar goed.. even een paar dagen proberen en als t niks wordt kan het cb de boom in..Hij ligt nu lekker te slapen. Gister avond ook lekker de hele avond in bed gelegen en de nachten gaan hier sowiezo wel goed.. netjes om de 4u. Vanmorgen was het wel weer mis en heeft ie tussen de voedingen veel gehuild.. maar... ik heb ook de eerste echte lach gekregen en dat maakt alles weer goed.. heb de boodschappen binnen en manlief gaat zo werken..vanmiddag nog visite waar ik geen zin in heb, maar goed.. die zal niet zo lang blijven dat scheelt.. heb niet alles teruggelezen, maar ga ff een poging wagen @Dees. meis ik lees alleen maar moeite.. ik zou zo graag naar je toe rijden en je een enorme knuffel geven, maar je zult het met een digitale moeten doen.. DIKKE KNUFFEL MEIS! hoop dat de losec werkt en dat het weekend meevalt.. Hou je kleintje maar lekker vast en laat je tranen maar gaan.. dat lucht op ... doe waar je zin in hebt en laat de visite idd maar een andere keer komen... @Joma.. las dat Gwen ziek was geweest.. gaat het nu weer beter? @Dwaas.. meis.. hoop dat manlief snel weer beter is en dat je toch je rust een beetje kunt pakken.. Knuffie @MissN.. fijn dat het ze zo lekker tevreden ligt.. heerlijk joh.. @Maja.. meis.. ik leef met je mee..ik vind de huiluurtjes van Marijn al moeilijk... @Mrijn... fijn dat de inbakerles zo nuttig was en hoop dat de osteopaat nu nog meer verbetering gaat geven.. Heerlijk van die rustige slapende nacht.. nu overdag nog.. @Suus.. meis ik hoop dat ze snel weer thuis is meis.. Nu weet ik het echt niet meer.. sorry als ik mensen vergeet.. ben al blij dat ik ff weer up to date ben.. Ikzelf ben vooral moe en heb wat last van mijn buik.. ook hier wat meer hoofdpijn de laatste tijd.. Vivian vroeg dat geloof ik.... wordt gek van mijn schoonmoeder die weer zei dat ze morgen wel kwam schoonmaken NEEE DAT HOEFT NIET VERD....... Een groter stuk beton voor je kop kan gewoon niet..sjonge jonge.. Morgen zijn de kids lekker vrij en ed is ook vroeg thuis.. Ik vind het aan de ene kant heerlijk als ed thuis is.. dan heb ik zelf wat meer vrijheid, maar kan m soms ook wel weg kijken..als ie er niet is voel ik me opgesloten tussen 4 muren en als ie er wel is erger ik me vreselijk aan hoe ie dingen doet en vooral niet doet.. bah! dan baal ik weer van mezelf dat ik me zo voel en dat ik niet gewoon heerlijk kan genieten... tzal wel weer over gaan dnek ik dan maar...blk op oneindig.. verstand op nul en gaan met die banaan.. ik kom later wel weer aan de beurt.. en vervolgens loop ik mezelf gigantisch voorbij.. wat een gezeur weer he.. sorry hoor, maar hier kan ik lekker van me af kletsen...heerlijk.. knuff
oh ja.. kikkert GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! Ik ben volgende week jarig en ben dan ook alleen met de kiddies..Edje moet dan ook de hele dag werken.. blegh.. maar goed.. een dag later is hij jarig en werkt ie ook de hele dag... Ik vergeet mijn eigen verjaardag altijd..hihihii
Wat een heerlijke meid zeg... Mooie foto ook.. Ik moet ook nodig weer s wat foto's maken.. of hij huilt of hij slaapt of ik heb m op de arm dus dan lukt het niet echt.. moet ik toch iets op verzinnen...Edwin maar s aan de camera zetten!
ik ga ff koffieleuten met mezelf en een schandalig grote en lekkere koek eten.. Het wordt snaaidag vandaag!
Op zich vind ik het niet erg dat ik bij een volgende zwangerschap weer een keizersnee zou moeten. De operatie op zich is me echt mee gevallen. Het zijn bij mij de complicaties die het nu even heel vervelend maken. Maar dat hoeft bij een volgende zwangerschap natuurlijk niet zo te zijn. IK weet dan in ieder geval wel waar ik aan toe ben!
oh dees nee.. dat is nou net niet het nieuws wat ik wilde horen.. bah.. Kan me voorstellen dat je Luuk nou echt niet wil missen.. Meid toch.. het zit je ook echt allemaal niet mee.. Wacht eerst maar af wat die losec doet, dan kun je evt een beetje aan het idee wennen dat Luuk maandag opgenomen zou worden.. Dit is allemaal wel heel onverwachts.. Hele dikke knuff voor jullie..
jammie... Ik ga dadelijk denk ik een gebakken ei maken met 2 geroosterde boterhammen.. daar heb ik zin in!
Ja das waar, je weet in ieder geval hoe het zal verlopen... Mij is de keizersnede ook erg meegevallen, herstel gaat ook sneller dan ik dacht...
Kikkert: gefeliciteerd! Dees: meid wat vervelend allemaal. Het zit ook niet mee... Ik hoop dat Losec net zo goed helpt bij Luuk als bij Finn! Hij heeft nu veel minder pijn. Wel 1 tip: het buitenste laagje van het pilletje lost niet goed op: dat vis ik er uit, anders verstopt het de speen, en schijnbaar smaakt het ook niet lekker. En dan krijg je een drama.... sizzel:hoop dat de operatie niet nodig is, zeg! bah
bij mij ook ik heb echt nergens last van. Komt misschien ook omdat het gepland was. Ben net naar de gyn geweest en ze hebben niet eens naar m'n litteken gekeken.