Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    De laatste foto hoor!!! :oops: :) met haar kroel die knoopjes is haar speen zegmaar :rolleyes:

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ahh, wat lief Joma...
    Zo te zien is ze blij met haar knuffeltje... :)

Truste allemaal. Tot morgen.

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zal ik de deur maar vast op slot doen?

Misschien komt dwaasje nog langs of zo...

*klik*

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Samantha heeft wortels gegeten \:D/

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik las het. Heb gereageerd.

Nu echt naar bed.

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    GOOOOOOOOGMORNING,

en alvast, om de vragen voor te zijn, nee.....ik voel me nog steeds belabberd. Heb er nu echt schoon genoeg van! Ik hoop dat het morgen beter is, want ik moet werken.
    Tess werd vannacht ineens gillend wakker, dat hebben we nog niet eerder meegemaakt. Na een flesje van 120cc ging ze weer heerlijk slapen tot 7.30.
    Ik hoop niet dat ze nu vaker komt voor een flesje 's nachts, want ze sliep al maanden door.
    We zullen zien.....
    Nu ligt ze lekker over de vloer te glijden en zometeen de fruithap.

Ik heb ontzettende leuke foto's van Gwen gezien! Zag eruit als een topvakantie, leuk hoor. Hoe is het vandaag met die lieve kleine meid. Is de koorts al gezakt?

Boons, fijn dat je zoals gewoonlijk weer hebt afgesloten.

Ik zag dat Mystery om aandacht vroeg...agossie meid, 't was ineens stil hier. Kom je vandaag voor de herkansing.

Dees, succes bij jouw schoonouders....dat probleem hebben we niet meer...
    Filmpje bekijk ik straks even. Nu even mijn buikschuiver in de gaten houden....

9. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

Nou, goed, dat ook weer niet helemaal. Sofie was om half 7 al wakker (had om half 6 al gedronken). Bij Eva was er een mug op haar kamer :( Dus midden in de nacht op zoek naar dat k#tbeest. En Kas had mij ook nog een paar keer nodig. Dus echt uitgeslapen ben ik niet!
    Ik heb hele mooie foto's voorbij zien komen van Luuk, Tessa, Tess en Julia :D
    Tandjes zijn hier nog niet in het zicht. Sofie kan ook nog niet zo heel veel kunstjes. Draaien kan ze als de beste, maar daar houdt het dan ook wel een beetje op!
    Gisteren hebben we een nieuwe vloer voor de keuken uitgzocht. Ben er helemaal blij mee. Donderdag kom die man de vloer opmeten en dan kan die besteld worden. Niet dat de keuken al klaar is hoor! Dat duurt nog wel even.
    Vandaag een lekker rustig dagje. Straks even naar mijn schoonouders en verder niks op de agenda :D

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Luuk is echt al intellectueel zeg! Wat mij opvalt is dat hij er lekker mee knispert, maar niet in de mond stopt. Tess stopt werkelijk alles in de mond, heb ik nou zo'n hongerig ding?

Meiske, pfffff....nee, da's niet echt een relaxed nachtje. Ik hoop dat je vandaag nog een beetje de rust gegund is!

Hier is het fruithapje weer in het buikje en ze zit nu ruzie te maken met het activitycenter.
    Ik ben zoooooo bang dat ik Tess weer aansteek, maar kan het niet voorkomen. Kan moeilijk uit de buurt blijven van mijn dochter. Ik was zoveel mogelijk mijn handen en laat haar even niet mijn gezicht aflebberen, maar ik hoop echt dat ze niet weer ziek of verkouden wordt.

11. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nou bij deze dan maar de herkansing :)

morgen lieve meiden

@ dees , succes met de schoonouders
    @ suus , jeej da moet schrikken zijn
    @ joma ,mooie fotos meid
    @ meiske , nou das niks :( zo'n nacht !

hier alles prima , bryan wil alleen ineens niet meer naar bed ,na de 1e fles ..... :( dus ben nog moe hahaha ( verwend ding dak ben ) , ga dalk bryan zijn banaan geven :D ben benieuwd ,

ik wilde als middag eten boterham met gekookt ei doe , eeft een van jullie dit al geprobeerd toevallig ?

12. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Goedemorgen! Hier een prima nacht alleen was Juul tussen 5 en 6 aan het dromen en dat ging gepaard met gejammer en gehuil in haar slaap. Daarna heeft ze geslapen tot 7u dus dat was lekker. Koos is haar nu een fruithap aan het geven en daarna gaat ze weer lekker naar bed toe.

Pff, meiske, ik benijd je niet hoor!

Suus, heb je al een lekkere grog geprobeerd met een goeie scheut cognac erin?

Mys, is je toetsenbord weer stuk joh? :) :)Wil je Brian een boterham met ei geven? Lijkt mij nogal droog, eerlijk gezegd. Juul krijgt alleen wat boter op haar brood en dat vindt ze heerlijk. Over een tijdje wordt dat wat jonge kaas of appelstroop, maar dat is het wel voorlopig.

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Heeey Mystery,nieuwe ronde, nieuwe kansen...ha ha ha.
    Boterham moet Tess niets van hebben, alles moet hap-slik klaar zijn. Dus gister (echt heel ranzig) een liga geprakt met wat diksap, dan vindt ze het heerlijk. Dus ik ben nog niet thuis in boterham met....

Meissie ligt weer te snurken.....soooooo sweet. Kan dan wel een uur naar haar kijken. Krijg er, volgens mij, nooit genoeg van.
    Ik ga een poging doen tot huishouden. Moet toch proberen weer wat te doen, dan ben ik waarschijnlijk ook eerder door de griep heen.

14. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hahah ja wil te snel typen mrijn :)

@ boterham , nou bryan heeft hier al vanalles gehad , kaas, leverpastei , jam , smeerkaas, en wilde dit eens proberen , wel me boter er bij ,

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    en wat eten jullie kleintjes vanavond ?

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Effies snel.
    Super nacht en avond gehad. Om 20u ging Lune naar bed en ze heeft geen kick meer gegeven, heerlijk! Vanochtend om half 6 even en toen om 7u weer en eruit voor de fles. Ben vreselijk trots :)

Meiske en Suus, heb de slofjes gekocht, zal ze vandaag proberen te posten.

Nu naar schoonouders. Veel zin in :|

Kus voor iedereen! Kom vanmiddag of vanavond nog wel even kletsen denk ik.
    xx

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ maja succes bij de schoonouders !

hier had bryan trouwens van 18.00 tot 08.00 geslapen :D trotse mama :D

18. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hahahah en weer ben ik in de ruimte aan het lullen :(

bryan heeft net geprakte banaan met liga en manderijnensap op :) groot succes

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Yeah, je bent geweldig Maja. Thanx alvast....enne....tis blijkbaar schoonoudersdag. Meiske, Dees en jij gaan allemaal naar de schoonouders. Volgens mij, heeft alleen Meiske er zin aan...whaahaa. Succes en toch veel plezier.
    Lune, je bent in 1 woord: GE-WEL-DIG! Gaan al die kleintjes van ons spoken, slaapt Lune door....hoezo eigenwijs.

Mrijn, vreemd he, ineens jammeren. Zal dat toch met dromen te maken hebben? Wat denk jij?
    Grog....zou wel willen (hielp in het verleden wel vaak), maar ik heb geen sterke drank in huis (alleen maar bier). Dus helaas pindakaas.

Ik heb de was opgevouwen en ben alweer doodop. Man he, wat ben ik slecht in ziek zijn. Blijf maar klagen, niets voor mij. Liever een gebroken been ofzo dan ziek zijn.....

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nee hoor Mystery, maar tis zondag he. Of men slaapt uit, of gaat naar schoonouders, of heeft een niet lullen-maar-doen-dag.....

Maar met recht ben je trots op jouw ventje. Heerlijk toch, dat doorslapen.

Deel Deze Pagina