Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ach suus toch , dikke knuff van mij , ziek zijn is echt niet leuk , tis dat je ver weg zit , anders kwam ik kopje soep brengen :)

en ja zekers trots , ik denk dat we dat allemaal wel zijn !

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    en ja idd , nou mijn ouders zitten om de hoek dus daar ga ik vast nog wel heen vandaag ,
    en me schoonouders , nou die mogen weg blijven hoor , tjonge aan die mensen heb je ook niks , zijn geweest toen bryan er net was , en sinds dien heb ik ze niet meer gezien , echt hoor , die hebben de deur dicht gedaan !

3. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Hallo dan... hier sinds tijden niet zo lang geslapen! Ons dametje ging om half 10 slapen en werd pas op half 5 voor het eerst wakker! Super!
    Enne... ik ga wat nieuws proberen.. een ontbijt fles voor het fruithapje uit.. en dan hopen dat de papfles om een uurtje of 9 ook echt de laatste is en dat ze dan door slaapt tot de ochtend.. we will see.. ik ga het maar niet hopen, want het gaat elke keer anders dan ik denk of wil.

Wat heeft Gwen een leuke vakantie gehad! En al in een badje geweest, tjonge, ik zie Elena dat niet doen. We zijn nog aan het oefenen met zitten, vanmorgen de haar in de box gezet omringt met kussens. Ze vind het heerlijk om zittend te spelen, maar kukelt nog veel om. En als ze op haar buik ligt wil dat kruipen/ tijgeren nog niet echt lukken. Misschien is onze vloer te glad en als er een kleedje onder ligt schuift dat steeds weg. Hoe helpen jullie de kleine te leren kruipen!

Die mystery.. ik zag het gister avond laat al eventjes hoe eenzaam je was.. aaaah..

Luuk.. hi, hi, wat een leuk filmpje. En idd hier gaat alles het mondje in. Mijn werkrooster was laatst zwaar gehavend, ok moest puzzelen om te zien met wie ik moest werken.. blijkbaar is Elena het niet zo eens met mijn rooster ;) .

Ik ben echt een leek op dit gebied.. maarre.. hoe plaats ik een filmpje op youtube? Is mijn 'gewone' film daar niet te groot voor qua bestand? Ik heb echt super leuke stukjes film natuurlijk.. zoals elke moeder, ha, ha.

He ichtus.. is je man nog aan het orgelen vandaag? Kan hij ook met van die voetpedalen?

Over mannen gesproken... hier is het huishouden zwaar verwaarloosd, van de week een goed gesprek over gehad. Zegt hij: oh, ik ben zaterdag vrij dan doe ik wel heel veel. Ik gezegd: hoeft niet, jij hebt het ook zwaar, ruim de beneden vedieping op en dan is het ok. Kom ik gister thuis.. wat denk je.. heeft hij alleen de vaatwasser gedaan :( . Ok, hij had verder ook het eea aan activiteiten, maar meneer heeft wel tijd om lekker te computeren. Ik kan me daar echt groen en geel aan ergeren. Geen sorry, geen actie om als nog wat te ondernemen. Alleen een 'ja, je hebt gelijk'. En toen we op bed lagen zei hij 'ik hou van je'. Ik heb dat maar beschouwd als sorry... maar begrijp niet waarom hij niet als nog wat op ruimt.. mannen :x ! Verder is het een heeeeele lieve schat!

Ik ben mezelf weer aan het ruiken, ga dus lekker douchen, dan nog beetje opruimen ff van m'n gezin genieten en dan weer werken. Jullie allemaal een hele fijne zondag toegewenst!
    En suus.. beterschap!

Ik zag Daisey ook even voorbij vliegen.. leuk hoor.

4. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Mystery wat zeg je nou :confused: alleen toen Bryan geboren was?
    Meen je niet! Snap ik niets van! Hier staan ze elke week op de stoep en moeten we ons best doen ze duidelijk te maken dat af en toe niet ook wel eens prettig is (het is dan ook hun 1e kleinkind). Maar 1x van af het begin, wat bizar? Is er een verklaring voor? Bellen ze wel?

5. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Maja ik heb even in je album gespiekt.. wat heeft Lune een mooie grote hoed! Grappig.. enne tof natuurlijk dat ze door slaapt.

Meiske.. je hebt t maar druk!

Nog 1 vraagje: hoe zet ik hier foto's neer bij mijn tekst? Ik heb het eea geprobeerd, maar zonder resultaat!

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goedemorgen meiden!

hier een heerlijke nacht gehad Gwen kwam pas om 8.45 :) de koorts is gezakt gelukkig ! maar nog wel strondverkouden echt bellen blazen met haar neus :( maar Marcel is er uit gegaan en heeft fles gegeven en ik ben tot 10.30 blijven liggen :) heerlijk das echt heeeel lang geleden dat ik zo lang op bed heb gelegen! Gwen is lekker aan het kruipen nu en ze had net door om van kruip stand te gaan zitten :confused: :)

ik ga nu ff eten en dan gwen fruit geven ....

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hey mom, euhm....helpen met kruipen. Tja, wij hebben ook een gladde vloer (parket) en toch lukt het haar. Ik heb haar voetjes weleens tegengehouden om te helpen, maar dat werkte averechts. Ze kwakte ineens met de snufferd op de vloer, dus.....nee, ik help niet meer. Ze prutst wel wat raak en kan de kamer rondkomen. Zal Elena vanzelf doen als ze eraan toe is.
    Ik ben benieuwd of het werkt met die papfles,gun het jullie in ieder geval van harte.
    En mannen.....zeg maar zo, ik zeg maar niets. Ha ha ha.

Foto verkleinen met tinypic en dan de knippen en plakken hier. En klaar is kees.
    Oja, verkleinen voor email (optie).

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Leuk is dat he Joma, dat doet Tess ook telkens en als ze dan zit, dan kijkt ze heeeeeel trots naar ons. Alleen kukelt ze dan vervolgens nogal eens achterover (niet fijn op een houten vloer), ze heeft nog niet helemaal in de gaten dat ze dan voorzichtig weer naar de buikstand toe moet.
    Fijn dat Gwen weer aan de beterende hand is en die verkoudheid duurt lang. Dus geef het de tijd, ik spreek (helaas) uit ervaring.

9. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nee ze bellen niet , nou hebben we nooit echt contact gehad met ze , ron belde ze af en toe , en hun belde af en toe terug , maar daar was het ver mee geleden , somds kwamen ze op bezoek en wij soms daar echt van die het moet maar even bezoekjes ...... wij zijn vorig jaar getrouwd , daar waren ze bij en daar is alles mee gezegt , mijn vader is met ron zijn kleding uit gaan zoeken ... ( lijkt me dat je eige vader da doet ) maar alla , mijn moeder heeft ron weg gegeven , hun vroegen niet , kunnen wij wat doen of zo .... erg hoor , ook heeft ron een nier af gestaan aan mijn vader , waar hij zelf had besloten dit niet te vertellen , uiteindelijk toch maar gedaan , en de reactie was maar minimaal ..... ( heeft me vader er mee gered , ben blij dat hij bryan nog mag kennen ) en ja , toe werd bryan geboren .... we hebben ze de volgende dag gebeld . ( bryan was er pas om 22.53 , dus ja , ron had daar geen behoefte meer aan , zijn broer met vrouw waren er en mijn ouders ,..... ze zijn de zelfde dag toe we belde nog gekomen , en daarna hebben we ze niet meer gezien ..... ze hebben nog 1 x gebeld , en toen vroeg ze aan me hoe het me bryan was , daar heb ik op geantwoord , DIE KEN JE NIET MEER TERUG waarop ze zei , ja we zijn ook nie geweest he .... toen heb ik de telefoon maar afgegeven , was kwaad . tegen ron zeiden ze toen , als t slecht weer is , dan komen we ( is de speeltuin dicht , die hun beheren ) nou ik heb al zat natte dagen gezien , maar geen schoonouders , van mij hoeven ze dus echt niet meer te komen , .....

10. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ joma ow wa gaat je meisje hard he ! gelukkig is der temp beter nu de rest nog

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Jemig Mystery, wat een egocentrische mensen. Kan me voorstellen dat jullie daar niet meer op wachten, letterlijk en figuurlijk. Maar fijn dat jullie zo'n goed contact hebben met jouw ouders. Zullen ook een soort ouders voor Ron zijn. En wat ontzettend goed, dat hij een nier afgestaan heeft voor jouw vader, respect hoor.

12. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hoi meisjes,
    hoe is het hier!

Wat een mooie fotos heb ik gezien.
    En Joma jullie hebben zo te zien een hele leuke vakantie gehad!

Gisteren stonden we weer met de bek vol tanden. Sara klom gewoon een verhoging op om het terras op te kruipen, zie filmpje :confused:

http://www.youtube.com/watch?v=Xt0a8fCOayQ

13. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ suus , ja ik wist niet dat mensen zo konden zijn , maar dat blijkt wel weer

@ mummy , JEMIG wa gaat sara snel in eens :)

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Sara, doe eens ff gezond meis.....je bent nog een baby hoor! Voordat jullie het weten, rijd ze met jullie auto weg om een rondje door de buurt te maken....ha ha ha.

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    lalallalallalalaaaalallaalalalal

ben op bryan aan het wachten , normaal slaapt hij nu niet :( en nu wel , lijkt wel of hij zijn indeling aan het omgooien is :S

16. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Supermummy, ik lig hier helemaal in een scheur! WOW! Wat een ondernemend meiske!

@Mystery.. wat een verhaal.. wat naar ook voor Ron! Je schoonouders weten zich duidelijk geen houding te geven. Jammer. Het is toch wat..

Oh, kleine gup wordt wakker.. ik ga aan de bak! Groetjes!

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Mys bah wat een mensen zeg die schoonouders!en sneu voor je mannetje!

@Supermummy geweldig filmpje!

18. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nou er speelt ook geld in dit hele verhaal mee , en dat maakt het zelfs lelijk , we krijgen nog zo'n 700 euro van iemand die bij hun woont , en daar wachten we nu ook al op vanaf begin ditjaar :( .... jaa tis niet leuk , vind t ook zo erg voor ron ... maar goed

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nou ga an toch maar even wa doen , ga even was vouwen , ben der daalk weer !

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ha, ha, bedenk me.. wat wil je ook als je mama supermummy is :)
    Zo moeder zo dochter!

Mystery.. oei dat klinkt niet goed, kan me herinneren dat jullie het ook niet breed hebben, dan kun je die euro's goed gebruiken!

Enne nu ga ik echt!;)

Deel Deze Pagina