Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ga ook ff wat doen en dan straks ff bij me ma langs!tot vanmiddag!

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

Sara, wat ga jij snel zeg. Jeetje. Zat met verbazing te kijken :confused: . Ze is zelf helemaal blij dat het gelukt is...

Tessa heeft ons ook wel redelijk uit laten slapen. Ze werd vannacht om 3u wakker, gedronken en gelijk weer verder slapen. Toen om half 9 weer wakker. Gedronken en weer terug. Toen heeft ze nog een half uur liggen kletsen en gillen en zijn we ze maar op gaan halen. In het grote bed vind ze altijd een feest! Dan rolt ze van de 1 naar de ander. Geweldig vind ze het. En wij ook!

Het is hier echt mega slecht weer. Het is vandaag koopzondag in het centrum, als het even droog is wil ik ff om een stoelverkleiner gaan.
    Tessa heeft net in de kinderstoel gezeten en een korstje brood gegeten (lees: 3 korsten in notime naar binnen zitten werken)

Ze zit nog in pyjama, maar dat zit mama ook nog...

(het is inmiddels middag, maar toen ik begon met m'n berichtje was het nog morgen. Ben er een paar keer af geweest).

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  4. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    zo ben der ook weer even , bryan nog nie wakker , was gevouwen , en nog zat was om te wassen kon ik nu dus zien :(

@ botje wat een scheetje is t toch he , en ze lijkt echt op jou :)

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Zooooo dan, die klimt even over een drempel :confused: . Ik ben al blij als Luuk een stukje vooruit komt :) .

Even kijken of ik wat kan reageren, is al....... *de bel*

Laterssss

6. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hallo!
    Lekker geklets hier zie ik! Leuke foto's gezien hoor! Mooie baby's hoor die februari kindjes... (en de januari kindjes ook natuurlijk!)

Ik heb gisteren met mijn schoonmoeder onze hal behangen! Het is echt zoooooo mooooooiiii geworden! Ben er helemaal blij mee!

Verder ben ik heel moe vandaag!
    Gisterochtend moest ik werken, dus 6 uur mijn bedje uit en werken tot 11 uur. Daarna behangen daar hebben we tot 5 uur over gedaan en toen moest ik nog koken... En tja, als mijn schoonouders er zijn dan kunnen we niet even een pizza bestellen of een patatje halen...
    Schoonma heeft de ziekte van kroon, dus die kan 75% van het eten niet verdragen. En mijn schoonpa moet zich aan een streng zoutloos dieet houden en is ook nog diabeet dus moet ook op de koolhydraten letten. Dus ik moest met mijn vermoeide knietjes ook nog in de keuken staan om verse groentes en aardappeltjes te schillen en te snijden!
    Dus toen was ik wel meo na zo'n lange dag hoor!

Nu nog steeds moe! Dus vandaag een rustdagje! Lekker niets doen!

Jullie nog plannen?

Suus, lekker uitzieken!
    En schoonouders bezoekjes, veel plezier!

En Julia, Aaron wil ook wel een tandje van jou hoor!

Fijne dag iedereen!

Ik ga een boek pakken :D

xxxxx

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Thanks mystery, leuk dat je dat zegt. Iedereen zegt namelijk dat ze heel erg op Peter lijkt. Maar die heb jij dan ook nog nooit gezien.
    Als ik babyfoto's van Peter zie, lijkt ze echt op hem.

Ik ben ff shoppen. Peter en Tessa blijven thuis...
    Ga niet te lang, alleen hoognodige halen. Tis echt shit weer hier zeg. Bah.
    Doei

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    WOW, das wel heel super, dat lukt hier echt niet, kan Bryan even tegen Sarah zeggen hoe ze dat moet doen?

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Mom2bofnie
    tja, mannen, hier ook een bende in huis, ik kan het niet met mijn schouder en heb de eis gesteld dat we dit weekend samen de badkamer doen...... moet nog steeds gebeuren, jaja

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Thirza, mijn vader heeft ook de ziekte van Crohn, dat is echt een nare ziekte. Maar met medicatie heeft hij het nu aardig onder controle.
    Ik hoop dat je een beetje bij kunt komen van die drukke dag van gisteren.

Anouk, hoe is het met Sarah?

Boons....uitgeshopt?

Wij gaan zo even naar mijn schoonzusje, maar ik blijf uit de buurt van die kleine. Vind dat maar niets....maar anders duurt het weken, voordat we weer kunnen.
    Dus allemaal een fijne middag en tot vanavond.

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben er weer.
    Stoel verkleiner gekocht. Een groene. Wilde een rode of 1 met grote roze bloemen. Maar die hadden ze allebei niet meer. Dus bij gebrek een beter....

Verder nog een slaapzak, pyjama, shirtje, vingertandenborstel, papspeen, 2 soorten pap en nog een bloesje en broekje bij H&M. En nog wat klein spul dat ik niet meer weet.

12. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    isdhopqwidsna owdhwa mwj sn sidjwadm skj ans ksajdaowdjawnd sajseifhef ask widnawojdwh sdlk
    sjkdn w\wjdi wqd widwsapojdh swjdqwd psjdq wajsd awlkd 9iwdhq dwodhw pdwj shdefbievfh

liefs van bryan !

ik hoop dat jullie kindjes er wat aan hebben

13. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    fsml kr er; nturm

vertaling:
    Dank je wel bryan!

Erik is hier lekker in de tuin bezig en ik heb net een lekker stukje taart naar binnen gewerkt!
    En oma's een foto-kaart gestuurd!

Nu ga ik het huis opruimen en vast aardappeltjes schillen!

(boeiende info he meiden ;))

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dankjewel Bryan, begrijp precies wat je bedoeld... :)

En Thirza: Hele fijne info... :) Leuk toch? Doen we hier toch allemaal? Vertellen wat we hebben gedaan en wat we gaan doen? Vind het wel gezellig.

15. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Wat eten jullie vandaag?
    Wij eten stoofpeertjes met gekookte aardappels en jus. En frikandellen. Ander vlees hebben we niet in huis, hahaha. Slecht inkoopbeleid :D.

En boney, helemaal mee eens :) Is gezellig!
    En ga je nu volgende week ofzo weer een andere stoelverkleiner kopen? Eentje die je wel zocht?
    Of laat je het nu alleen bij de groene die je eigenlijk niet wilde?

16. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nou hier halen we chinees , me ouders zijn sinds net op vakantie en we kregen geld voor chinees te halen :D :D

bryan eet aardappels met spinazi sperzibonen en broccoli :)

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    weer al 1,5 uur niemand :(

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wij hebben witlof met ham en kaas uit de oven op. Met aardappel puree. En Tessa worteltjes met aardappeltjes.

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haai!
    Weer thuis.
    Suus en Meiske, heb de slofjes nog niet op de post gedaan, doe ik morgen. Maakt toch niet uit of ik ze vandaag of morgen verstuur. Doe ze trouwens zonder verpakking in een envelop, oke? Dan komen er geen verzendkosten overheen.
    Er is niet veel gekletst maar heb niet teruggelezen.
    Kom morgen weer meekletsen, ga nu op de bank. Ben kapot van schoonfamilie, die mensen zuigen al mijn energie *slurppp* zo uit mijn lijf.

Even een foto met mn telefoon gemaakt:

lief he?

Fijne avond meiden, tot morgen.
    kussies

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hi!

sorry hoor lieverds, met het lukt me allemaal niet meer om steeds op iedereen te reageren... maar volgens mij hebben we dat allemaal een beetje aan het aantal berichtjes te zien... ;)

leuke foto's en filmpjes gezien... wat veranderen de beebjes nu ineens snel he? vind echt dat het ipv baby's echt van die jongens en meisjes gezichten gaan worden nu... vooral Tessa vind ik zo veel 'ouder' geworden, tis echt een cutie Boney!
    En supermummy, Sara gaat gewoon als een trein, wedden dat die met 10 maanden loopt?!
    Luukje leest ook gewoon al de krant/folder... heerlijk ventje!
    En dan zo'n prachtig kiekje van Lune, lekker ding is ze toch!
    Oh en dan vergeet ik bijna de vakantiefoto's van lachebekkie Gwen... wat ziet het er allemaal leuk uit zeg!
    Heb ik nog meer gezien? uhm... volgens mij vandaag niet toch?

Hier alles verder goed... x

Deel Deze Pagina