Tweede poging om hier wat te posten. Had net heel verhaal getypt, is het opeens verdwenen Eerst even reageren: Suus, ik hoop dat je je morgen al een stuk beter voelt dan vandaag. Ik voel me altijd heel zielig als ik echt ziek ben, heb jij dat ook? Maja, wat een prachtige meid heb je En kun je je rek.nr nog even pb-en, dan kan ik het overmaken! Boney, mooie kinderstoel. Tessa zit er echt prinsesheerlijk in Supermummy, wat gaat jouw meisje snel zeg in haar ontwikkeling Sofie is er jaloers op! Mystery, was het eten van de chinees lekker? Thirza, zo lekker druk dagje gehad gisteren. Hopelijk ben je nu al wat uitgerust! We zijn vanmiddag nog even in ons nieuwe huis wezen kijken. De keuken (wat straks een badkamer wordt) lijkt nog het meest op een ruimte waar een bom is ontploft Maar mannetje zegt dat het allemaal goed komt. Ik wilde gisteren een paar foto's maken om deze ramp ook hier even te laten zien, maar de accu was leeg. Dus nu maak ik ze morgen even. Dan ook even een foto van het bad maken, dat zetten we op marktplaats. Of heeft hier iemand nog interesse in een ligbad Ga nu even de oudste telg naar zijn bed brengen!
MRIJN! hihi heb even je kledingadvies nodig mams... hoe valt het merk Cakewalk? Groter, kleiner, normaal? Heb leuk setje gezien online en wil wel het juiste bestellen natuurlijk... thnx alvast...
meiske , ja zekers was het heerlijk ! vind het na de hand altijd weer zonde want t kost 20 euro , daar kan ik ook boodschappen van doen , maar goed , het is weg !
goedenavond meiden hier bij me ma geweest en daar gegeten nou ja besteld lekkere shoarma schotels mmm Gwen heeft nog lekker daar gekropen en wil haarzelf echt overal aan optrekken ,en daar nog lekker bijna 2 uur liggen pitten, ze is nog wel strondverkouden veel slijm, net met haar gedouched daarna fles met als gevolg alles eruit gespuugd door het kokhalzen van het slijm dus alles zat onder zij en ik helemaal dus ja weer ff snel de douche onder saampjes, met als gevolg gwen van slag net wel nog een fles leegedronken want ze had trek ondanks dat het eruit kwam, maar ligt nu weer te slapen... zo sneu die verkoudheid maar heb lekker luuf gesmeerd weer op haar hydrodoek onder haar hoofd! maar dan heb je het echt weer druk en weer gelijk de was aan met de vieze spullen..
ach arme gwenn , dikke knuff voor jou zieke meid ! meisjes ik ga slapen , ben moe , doei doei truste en tot morgen maar weer !
Haha, Mrijn to the rescue! Cakewalk valt iets aan de ruime kant. Julia heeft vandaag en gister toevallig voor het eerst maat 74 aangehad van cakewalk en dat past goed. Ik ruik een excuus om een foto te plaatsen, wacht even hoor...
Arme Gwennetje! Volwassenen voelen zich al zo rot met een snothoofd, laat staan zo'n kleintje! Als je volgende week tijd hebt, wil je dan eens kijken wat lang haar me gaat kosten? Ik ga lekker naar mijn bed, morgen weer om 5u eruit om te gaan werken.............
Leuk truitje Mrijn Heb ik vrijdag bij kleertjes.com besteld! Maat 80, dus dat moet nog even de kast in. Is het broekje van de Hema? Die had ik nl. voor Eva gekocht en gelukkig bewaard, zodat Sofie die aankan als ze wat groter is (was geloof ik maat 92) Joma, zielig hoor dat Gwen zo verkouden is. Ik hoop dat ze vannacht wel lekker slaapt!
@Mrijn ik zal ff voor je kijken! heb al een mail gestuurd naar een bedrijfje van die matten over de breedte van de matten dus wacht op mail dan kan ik berekenen wat het kost!je hoort het wel.
Hihi, vind deze ook wel best hoor, maar mocht ik er 1 zien die ik echt leuk vind koop ik die. Ik had er 1 gezien bij de prenatal. Een beetje retro met grote bloemen. Vond ik erg leuk. Maar die hadden ze niet meer. Ach, we zien wel. Heb ook al op MP zitten zoeken, maar daar staan ook niet echt hele leuke op.
Hier Tessa net wakker gemaakt voor pap. Ze word natuurlijk elke nacht om 3u wakker dus dan dit maar proberen. Heb vandaag een papspeen gekocht. Van prenatal eigen merk die op de medela flessen passen. Nou mooi niet dat daar pap uit komt. Ze heeft echt uit alle macht liggen zuigen.... Ik kreeg er zelf ook niks uit. Heb de bambix met opvolg melk en daar zitten wel iets van vezeltjes/velletjes in, maar dat moet er toch wel doorheen gaan zou je denken. Toen nog de nr 3 speen van avent geprobeerd, maar daar kwam helemaal niks uit. Heb ze toen nog maar weer bij mij laten drinken. Duurde ff voor ze weer in slaap viel helaas, maar ze is nu stil. Ik denk dus niet dat we dit voortaan zo gaan doen (om 23u wakker maken dan) Morgenavond maar proberen om gelijk na de laatste voeding van 19.30u nog een beetje pap te geven. Maar dan moet ik wel morgen om een andere speen... Tjonge zeg wat een gedoe! Truste meiden... *doet hek dicht*
goedemorgen even klagen........... vannacht voor de derde nacht zeer slecht geslapen. Sarah om het uur wakker en van half 2 tot half 4 klaarwakker en honger, dus uiteindelijk maar een flesje gemaakt van 90 cc in de hoop dat ze dan ging slapen.. dat was dan van 4 uur tot 5.15... Ik kwaad op haar, vriend kwaad op mij (is weer allemaal over behalve mijn hoofdpijn). Ik weet niet wat ze heeft, zou ze last hebben van tandjes? Dit ken ik niet van haar. Geen 3 nachten achter elkaar en overdag ook zeuren en niet tevreden zijn. Hoop dat het snel weer over is! Fijne dag oh ja, had vrij gevraagd op het werk maar ging niet omdat er niet genoeg personeel was, grrrr Liefs
Klopt helemaal! Die broek is van mijn nichtje geweest en die heeft erin leren tijgeren en kruipen. Op de knieen en gulp is 'ie bijna door, maar Juul krijgt hem aan tot hij uit elkaar valt! Heb toevallig van de week nog op marktplaats gezocht naar dat broekje in maat 80. Die heb ik niet gevonden, maar wel de beroemde strokenbroek in maat 74 (heb ik al in 62, 68 en 74 ).
Wat balen anoek! Juul heeft amper last van haar tandjes terwijl ze er nu 4 (!) tegelijk doorkrijgt. Maar, je kan altijd een molletje geven en kijken of ze daar wel lekker op slaapt en verder geeft ik Juul bijna standaard 3x per dag chamodent en ik smeer voor elk slaapje haar kaak in met dentinox.
Mogguh! Anoek, wat balen van die nachten... Dat kan je lekker opbreken. Ik zou niet weten wat er zou kunnen zijn met Sara. Misschien tandjes idd of 'gewoon' een fase. Lune is de laatste tijd ook steeds weer wakker 's nachts en nu ineens de laatste 3 nachten weer niet. Die kindjes kunnen ineens in hun gedrag zo veranderen. Lastig om daar als papa en mama op in te spelen. Kun je Sara een nachtje uitbesteden? Kan je even bijtanken.. Of dat je vriend en jij om en om doen? Ik weet het ook niet hoor, probeer mee te denken Boney, lekker dan.. Wakker maken voor een papfles, komt er niks uit Het is ook altijd zo'n gezeik met die spenen. Vind ik dan.. Gerbuik altijd de difrax, maar met pap heb ik ook altijd ruzie. En Lune dus ook... Heb gisteravond maar een bordje pap gemaakt, dat ging er heel goed in dus dat ga ik vaker doen Mrijn, leuke foto.. Mooi koppie heeft Juul toch. En idd leuk broekje! Kopen jullie veel op kleertjes.com? Ik vind het nog best prijzig.. Lune heeft wederom een goede avond en nacht gehad. We weten werkelijk waar niet wat ons overkomt.. We zitten nog steeds gespannen op de bank 's avonds naar de babyfoon te staren haha! Ze werd om 5u even wakker, flink brullen. Lag ze dwars in bed met haar koppie tegen de spijlen. Tja, dat ligt natuurlijk ook niet lekker, zou ik ook gaan huilen.. Vanochtend moest ze naar de creche en ik moest haar zelfs wakker maken. Lag ze weer dwars in bed hihi.. Maar ze doet het zo goed de laatste nachten, echt heel lekker. Ze heeft zelfs om half 7 al pap gehad en daarna naar bed. Nou, ik hou op over mijn wonderkind 8) (mijn ouders zeggen dat steeds, wonderkind..vreselijk vind ik dat! dan moet ik aan van die ouders denken die hun net niet achterlijke kind aansporen om mee te doen aan Idols en dan kwaad naar de jury gaan als ze niet doorgaan naar de volgende ronde..) De schoonmaakster is er nu. Ik zit gewoon te forumen terwijl iemand anders mijn huis schoonmaakt Ik ga de koelkast maar even schoonmaken denk ik, vind dit toch best lullig Fijne dag voor iedereen! xxx
goedemorgen meiden hier een goede nacht Gwen kwam om 7.30 maar is echt nog strondverkouden en heel veel slijm en kokhalzen best eng en vanmorgen na de papfles ging het goed tot een half uurtje erna weer slijm en kokhalzen en toen kwam weer de fles ermee uit moet om 11 uur voormezelf bij de HA zijn(ja heb dus eindelijk een afspraak gemaakt ) en neem Gwen gelijk mee voor te vragen en te laten kijken misschien heeft hij er wat voor want die zoutoplossing is ook niet alles. @Anouk bale van die nachten dikke knuff @maja fijn dat Lune het snachts nu zo goed doet! hopenlijk houdt ze dit mooie ritme! @Boney bale van die speen, misschien toch echt de papspeen 123 van Avent nemen werkt hier perfect voor de pap
Goedemorgen Gelukkig weer heerlijk geslapen vannacht! Sofie werd om 6 uur wakker om te drinken, daarna is ze weer gaan slapen tot ik ze om 8 uur wakker maakte. Mrijn, ja die strokenbroeken zijn ook echt leuk! Ik heb er nog een in maat 80 en een in maat 92! Anoek, balen zeg die nachten! Lune ook weer zo goed geslapen En als die schoonmaakster bij jou klaar is, kun je ze dan deze kant opsturen? Joma, hopelijk krijgt Gwen nu iets dat echt gaat helpen, want elke keer de melk weer uitspugen, dat schiet niet op! Ik heb trouwens nog gedroomd over Gwen vannacht. Weet niet meer precies hoe en wat, maar het had te maken met een zwembad bij jou in de tuin Ga mijn meisje nu uit de wipper halen, ze is het zat!