hihi hier ook, ik zeg steeds 'ja dat is Dirkje, zeg maar.. d i r k j e' haha Ze zei laatst dus ineens 'ikje' expres? Geen idee, maar wel lollig! En bij papa of mama zegt ze kaka, ook leuk
Gefeliciteerd! U gaat door voor de wasmachine! Na 15.5 maand is het er dan toch van gekomen.... Vrijdag avond 1x een veeg oud bloed. Daarna niet meer. Maar gistermorgen kon ik er echt niet meer omheen Baal er zo van. Bah, had nog wel ff weg mogen blijven. Dat verklaart denk ik ook het onrustige en rare drink gedrag van Tessa...
Haha, nee niet zwanger... Dan had ik gewoon stiekum mn banner veranderd en niks gezegt. Kijken of jullie het door hadden
wat een feest Boney... sjonge... aan de ene kant natuurlijk fijn, alles werkt weer naar behoren, maar aan de andere kant had het natuurlijk nog even niet gehoeven... erg last van?
Wel balen Boney. Ongesteld zijn is echt een van de dingen waarvan ik me afvraag waarom diegene die dat bedacht heeft het zo heeft bedacht. Waarom die rare hormonen, lichamelijke bleuhg en bijna een week bloed
Nee niet heel erg last van. Wel meer dan anders. Had er nooit erg last van. Denk door de pil, maar die slik ik natuurlijk niet. Heb wel wat kramp en verlies meer dan anders. Ook wat steken in m'n onderrug. Dat heb ik echt nog nooit gehad. Maar goed, valt reuze mee. Niet dat ik me er rot door voel of zo. En idd, alles werk weer zoals het hoort. Daar ben ik wel blij om. Ben alleen wel errug benieuwd naar m'n cyclus. En of het nou echt 5-6 dagen duurt, of juist korter of langer. WE zullen zien
Het schijnt dat je melk anders smaakt. Weet niet of het waar is hoor. Ook kan je productie wat afnemen. Dat is bij mij wel het geval. Alhoewel... Vorige week en die week daarvoor is dat al begonnen, maar toen zat het er natuurlijk al aan tekomen. Je hebt toch andere hormonen in je lijf en ik denk dat zo'n beeb dat merkt of zo.
Dan moet je krabben Nee hoor, lastig. Schimmeltje? Ander wasmiddel? (had ik ook ineens, vreselijk jeukende tieten inclusief tepels.. helemaal kapot gekrabd, kwam ik erachter dat het door het wasmiddel kwam..) Boney, mijn cyclus is wel veranderd. Ben ineens redelijk regelmatig (terwijl ik soms maanden niet ongesteld was) en de hevigheid is helaas erger geworden, ook kwa klachten Hoop dat je er een beetje makkelijk 'doorheen rolt'
Wen en andere BV dames: heb je eigenlijk al nagedacht over anticonceptie? Hier gebruiken we nog cd's, maar dat wil ik eigenlijk niet. De pil vind ik eigenlijk ook niks, maar wil wel iets waarmee ik m'n menstuatie kan regelen. Bestaat dat wel? Moet eigenlijk eens langs de HA. Die kan me dat vast wel vertellen. Maar zolang ik BV geef wil ik niet aan de hormonen
Ik ga even eten. Heb nog banketbakkersroom in huis en zachte bolletjes.. Ik ruik een pudding broodje! Zak het doen? zak het doen?