snaaidag: ik ga zo naar de winkel. Ben benieuwd waar ik mee thuis kom, heb ook snaaizin, maar weet nog niet waar ik zin in heb!
Ik heb geen pilletjes maar capsules. Daar zitten korreltjes in en die lossen niet op in water. Ik moet ze in een spuitje geven en ondertussen schudden zodat ze los komen. Ik had zelf nog staan dus ik heb hem net de eerste dosis gegeven. Ik ben benieuwd wat het doet.
ok, das misschien een stuk handiger. Want soms blijft er hier best veel achter in de fles. Maar zelfs dan helpt het goed, dus hoop dat Luuk minder last heeft straks. Het is zo zielig...
Thirza: Jammer dat je stopt hier, maar ik snap het wel. Geniet maar lekker van jullie ventje en jullie leventje zo. En natuurlijk vinden we het leuk als je af en toe laat weten hoe het gaat. Dees: Wat een mooie sieraden heb je uitgezocht zeg. Heel mooi. Heb je dat bij Pertijs besteld? Mrijn: Aan jou schrijven hier merk ik idd dat je erg makkelijk en vrij wilde zijn in opvoeden. Vind het altijd erg verhelderend hoe jij schrijft. Ik denk vaak precies het zelfde, maar kan het nooit zo goed verwoorden als jij doet. En daarom begrijp ik je heel goed dat het best moeilijk is om nu structuur te bieden. Maar zoals je zelf al zegt gaat het echt beter over een paar maanden. En dan is het lekker zomer en kun je overal lekker met haar naar toe... Kikkert: gefeli met je nieuwe baan. En Van harte met je verjaardag! Naatje: wat een mooi verhaal en wat een prachtige zoon... Daar mag je trots op zijn. Aurelie: wat een pracht beeb.... Dees: Wat heel fijn dat Thijs lekker bij jullie is. Is goed voor je rouwproces. Je hebt nu echt iets tastbaars.... Kus voor jou meid en ook een arm om je heen... HAHAHAHA die droom dees... hihi... Wen: spannend he, zo'n 1e avond alleen. Die heb ik hier al gehad gelukkig... Heb je het overleeft? Sizzel: jeetje zeg, het zit je ook niet mee. Ik hoop echt voor je dat de AB aanslaat en dat ze niet hoeven opereren. Wen: zulke spelletjes speelt deze mama ook met haar dochter. Maar de papa kan het nog beter. Die gaat met haar het hele huis door op z'n arm en verteld alles wat hij ziet, denkt en tegenkomt... En Tessa vind het geweldig... Die ligt met grote ogen te kijken. *SMELT* Dees: Lees het nu van Luuk. Wat een rot situatie en begrijpelijk dat je Luuk niet wil missen. Maar toch ook wel fijn dat de KA ziet dat er problemen zijn met hem en hem willen onderzoeken. Ik duim voor je dat het maandag echt niet meer nodig is... Ariel: Wat een scheetie... En ik gebruik ook alleen maar een spuugdoek... Dus ook een smerige mama
Goedemiddag trouwens! Hier weer een aardige nacht gehad. Had fopspeen voor we gingen slapen vast uitgekookt mochten we hem nodig hebben vannacht. Maar ze heeft om half 10 haar buikje helemaal vol gedronken. Is toen heerlijk gaan slapen tot 3 uur. Toen was ze nog zo slaperig dat ze maar 1 borst heeft gedronken. Ik heb ze zelfs niet verschoond. ze had toch geen poep. Ze ging gelijk weer verder slapen in haar bedje. Maar omdat ze maar 1 borst had gehad wilde ze om 5 uur weer. Toen goed gedronken en verschoond en mevrouw heeft daarna heerlijk geslapen tot 10 uur! ! Speentje dus niet nodig gehad, maar hij staat iig uitgekookt op m'n nachtkastje.
Zeg dat wel debora, mocht het nodig zijn dan kan hij er zo in... Maar tot nu toe dus nog helemaal niet nodig gehad.
Vanmiddag hebben wij een feestje. Mijn vader is 25 jaar in dienst bij de gemeente. Hij heeft vanmiddag receptie voor collega's en vond het toch wel erg leuk als al z'n kinderen en kleinkinderen ook kwamen. 25 jaar is tenslotte een hele lange tijd.
Damn, wat gaat het snel hier met de reacties... @Maja: het zal echt een bepaalde categorie kindjes zijn waar onze kindjes in vallen. Ik herken veel in Lune, Noa en Tess. Op zich geloof ik niet in een handleiding voor alle baby's, maar ik denk dat onze kinderen het goed dpoen op R&R en inbakeren. Bij Juul zie ik in ieder geval in die 2 dagen al zoveel verschil! Zo slaapt ze nu al weer vanaf 9.15! Ik wieg Juul niet in slaap, maar laat haar zelf in slaap vallen. Dat geeft wel af en toe wat gemopper en soms zelfs echt gehuil en geschreeuw, maar dat zou steeds minder moeten worden. Dat zegt niet dat ik het niet lastig vind hoor, ik zou haar het liefst nog steeds 24 uur per dag bij me hebben, maar dat is voor haar nog vermoeiender dan voor mij. Was jij met Lune nou ook naar een osteopaat geweest? @Sizzel: ik duim en hoop voor je dat het abces en je baarmoeder zichzelf schoonmaken en genezen. @Kikkert: Van harte! Hebben ze bij het cb niet gekeken naar de voorkeurshouding van Dylan? Zo snel na je eerste bezoek kan dat toch niet al zijn afgeplat? Althans, dat hoop ik voor jullie... Ik zou gewon naar het inloopspreekuur gaan om het even na te laten kijken en niet zelf aan de gang gaan met hulpmiddelen. Damned Dees, houdt jullie 'pech' (understatement van het jaar) dan nooit op... . Ik hoop voor jullie dat deze medicijnen aanlsaan en anders is het niet anders, dan gaan ze in het ziekenhuis gewoon heel erg goed voor jullie mannetje zorgen en ervoor zorgen dat hij geen pijn meer heeft! Heel veel sterkte de komende dagen! En die tranen, ik heb mijn hele zwangerschap niet gehuild en ben in niet hormonale staat al helemaal geen huiler, maar nu... Ik heb echt gebruld met van die dikke vette tranen als ik weer met een verdrietige dochter zat. Koos zat echt af en toe met zijn handen in het haar om zijn 2 zielige meiden. Ik moet zeggen dat ik het nu ook heerlijk vind om ongeremd te huilen hoor. Lekker alles laten gaan, stoer doen is voor mietjes! @Wen: beterschap meid! lekker aan de kamillethee met honing en dropjes. @Ariel: wat een dropje joh! Leuke maxicosi hebben jullie. Ik hb zelf ook werg getwijfeld tussen die en de Oilily-uitvoering (die het dus uiteindelijk is geworden). @Ichtus: dus Marijn is nu voldoende uitgerust om het zijn moeder lastig te maken? Laten we maar hopen dat dat niet in de naam zit @Boon: thanks . Wat heerlijk dat Tessa haar goede slaapgedrag toch heeft doorgezet! Speentjes zijn bij mij ook niet erg populair en bij Julia gelukkig ook nog niet. Ik geloof dat de ergste zuigbehoefte met 3 maanden al afneemt dus als je tegen die tijd al gaat afbouwen, loop je straks in ieder geval niet met een kleuter met 'I love papa' op zijn giegel Mijn marmotje heeft vanmorgen geslapen van 9.15 tot 12u! Het is gewoon eng saai en stil hier. Het stomme is dat ik nog steeds bovenop de babyfoon zit in de angst haar te horen huilen in plaats van dat ik geniet van de rust en misschien eens iets in huis ga doen Ik heb haar net gevoed, even geknuffeld (dat mis ik wel heel erg hoor, normaal zat ik haar uren te troosten en kusjes te geven ), gewassen en toen was ze alweer hartverscheurend aan het gapen. Ze ligt nu dus in haar eigen kamertje en dat is niet favoriet dus ze slaapt vast geen 3 uur meer aan een stuk.
He Mrijn! Wat fijn dat Juul nu ff slaapt en ik denk vast dat het goed komt met haar. Jullie zijn iig goed op weg en zoeken naar oplossingen ipv achter de feiten aan te lopen. Ik ga ff verder stijken, tas pakken voor vanmiddag en dan voeden.
Boney, de sieraden heb ik gekocht bij een juwelier/goudsmid in Waalwijk. Mrijn, ik weet wel dat huilen mag en geloof ik me, ik huil veel maar ik word er zo moe van. Om de kleinste dingen zit ik al in tranen. Het gaat toch wel wat beter nu met Juul he? Fijn hoor!
typ met 1 hand... dees, dat ontwerp komt volgens mij van de goudsmit bij ons in dorp. willem perteijs/pertijs. vandaar dat ik het vraag.
dees, het is toch een andere. http://www.miracle-jewel.nl/index.php deze komt van hem, is ook een mooie. ik kan het ook zo snel niet vinden. lastig met 1 hand
Heey, wat goed om te lezen dat het beter gaat met Julia! En idd de stukjes die Mrijn of Maja soms schrijven kan ik zo overnemen en plaatsen. Deze beebjes lijken enorm veel op elkaar. Hier niet veel wijzer geworden en lichtelijk geirriteerd het ZH weer verlaten. Pfff....de verschillende disciplines spreken elkaar enorm tegen, daar kan ik helemaal niets mee. Heb ook duidelijk aangegeven dat ik Tess zo snel mogelijk mee naar huis wil nemen. Morgen nog een fysio-behandeling en daarna kan ze wat ons betreft mee, want ze doen verder toch geen onderzoeken. Daarbij trek ik het ook niet meer....wil ook voor mezelf de r&r terug!