Zo lekker dat ik nu een puddingbroodje ga maken.. (ben bang dat mijn broodje toch een stuk lekkerder is )
jij geeft ook BV toch? dat was voor mij het eerste teken van een schimmelinfectie... even in de gaten houden hoor en extra vaak je compressen (als je die nog draagt) en schone bh aantrekken...
Wij willen zo'n ding gaan kopen. Dan hoef je niet elke keer de stofzuiger uit de kast te trekken. Zeker niet nu ik echt min. 1x per dag stofzuig ivm Tessa. (plaatje is te groot, dan maar ff de link) http://www.eshop.nl/product_info.php?pr ... medium=cpc
nou ja zeg... ik kom net met Fenne beneden en zie dat haar rokje aan de voorkant nat is... dus ik denk hoe kan dat nou weer? trek het net schoon aan... dus ik naar boven en alles checken: aankleedkussen nat? Natte plek op commode waar het rokje lag?... kwam er echt niet uit... loop weer naar beneden, kijk onderweg even in de spiegel... wat denk je? Natte plek op mijn borst ter hoogte van mijn tepel... whahaha... mystery solved! dat wordt dus weer comprossen dragen... denk je net dat het niet meer nodig is, komen er weer regeldagen en heb ik ineens weer lekplekken...
hey dames, Hoest hier? Alles goed? Hier gaat alles zijn gangetje, moet vandaag eigenlijk flink aan de poets, maar ik denk dat er (net als de afgelopen dagen) weinig van komt ik heb zooo weinig zin... Mike kan zich eindelijk ( ) van rug naar buik draaien =D>
hey lieffies even snel , k lees vanavond bij maar wilde even melden bryan is 7 maanden vandaag holleeee \/ \/ \/ \/ =D> =D> =D> andere bryan ook proficitat ! en de kleinste van het stel ook !
goedemiddag meiden hier naar de HA geweest hier toch Carpaal tunnel syndroom dus oefeningen meegekregen , komt nog van de zwangerschap en als ik het over 2 maanden nog heb dan moet ik terug.heb ook gelijk de prikpil gevraagd en ga ik vande week of volgende week halen,het Rotste is nog ... heb laten kijken naar mijn litteken van onder en ook inwendig had erge last nog van binnen en ook geslachtgemeenschap is geen pretje dacht dat het overging maar nee , dokter gekeken en inwendige litteken is een littekenbruggetje geworden dat is dat het een stukje dat naar buiten is gekomen en is opgezet en rood nu zalf meegekregen en moet inwendig gebruiken en dan hopenlijk gaat het over anders stuurt hij mij door naar de Gyn en dat is niet te hopen anders gaan ze het weer opensnijden en op nieuw hechten en dan heb je weer zo,n proces pfff dus denk je dat je het gehad heb alle tegenvallers maar nee hoor dus baal nu wel erg... Gwen heeft die zelfde zetpillen gekregen als 2 maanden terug en die werkte goed hopenlijk is het snel over , want als ze slijm ophoest is het gelijk huilen dus doet haar nu ook echt pijn.. ga nu weer ff naar de toe want ze is weer van slag sorry ff ego berichtje maar moest ff kwijt...
Goede Maandag all... Ik is weer terug in het land der mama's... Het weekend met schoonfamilie was wonder boven wonder erruug gezellig.. Groot huis (10 slaapkamers)... leuke steengril geregeld voor zaterdagavond... YAM.. corveerooster.. goed te doen.. schoonmama gefrustreerd omdat ze niks mocht doen..hahahaha.. wat een lol geeft dat zeg...gezapige spelletjes gedaanonder het genot van wijn/bier/chips etc zoals sjoelen, monopoly, cluedo, rummikub...enzo...erg grappig.. vooral scrabbelen met iets teveel wijn is erg grappig...whahahaha...Vanmorgen weer vertrokken en het huis hier is weer op orde.. de was hangt weer te drogen en de boodscahppen worden nu door manlief gehaald.. Marijn vond alles prima... Lisa had het de eerste nacht wat minder naar haar zin waardoor ze 10 keer begon te schreeuwen en dus ook de rest van de fam een rotnacht bezorgde..de andere nachten ging prima.. Marijn heeft zich voorbeeldig gedragen...Volgens ons is ie aan het springen.. hij slaapt korter en is sneller verveeld, maar ja.. in vergelijking tot normaal gesproken is het nu dus een doorsnee kind...hahaha... Verder eigenlijk geen bijzonderheden.. Misschien gaan we straks nog ff naar ballorig ofzo, maar dat ligt aan de tijd... der est van de dag wat luieren denk ik... Kan iemand mij een update geven van de interessante ontwikkelingen hier? de afgelopen 3 pagina's heb ik wel bijgelezen..hihii... Dikke kNuffff... Ichtus & Co...
Hahahahha, is mijn reactie op jullie geouweneel van vanmiddag! Joma; het is maar goed dat je zo';n voorbeeldig kindje aan die rotzwangerschap hebt overgehouden zeg. De nasleep is nu dus ook nog rot.... Ik heb geen cts in mijn polsen gehad, maar gewrichtsontstekingen en bij mij heeft de osteopaat heel goed geholpen. De verklaring was dat de doorbloeding van je armen slechter wordt tijdens je zwangerschap doordat je houding verandert en dat heeft zij in 2 behadnelingen opgelost. Daarvoor hbe ik mijn polsen 2 keer laten inspuiten met ontstekingsremmer en ben bij de fysio geweest, maar dat hielp niets! Strokenbroek: heel af en toe te koop bij Hema en dan altijd zo uitverkocht. Je moet maar eens op marktplaats zoeken, het is echt de ultieme meisjesbroek!
@ ichtus welcome back! en klinkt als een geslaagd weekend! @Mrijn das waar heb een heerlijk schatje! en oja die strokenbroeken ik weet het al weer, heb er toevallig een paar in een winkeltje gekocht in de vakantie echt super leuk!
Ha, ha, ha, ik moet hier ook erg lachen om jullie ge ouwe.. je weet wel... kom op zeg.. opgewonden worden van Frans... ik om niet meer bij! Joma.. jakkie... daar zit je ook niet op te wachten! Ik duim voor je dat het allemaal helpt! Ik word er ook een beetje bang van.. de seks gaat al wel wat beter, maar nog niet als van ouds zeg maar. Ik heb alleen echt geen zin om dit te laten checken... hebben nog meer dit? Hmmm.. ik moet assenpoetser.. uh poester hi, hi, ... uit gaan hangen, maar ik heb geen zin! Mag ik ook eens een dagje lanterfanten? Maarja, krijgen vistite vanavond..