Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    jawel maar die laatste paar pfffff :rolleyes:

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Even melden, pa en ma zijn net weg en ik moet Luuk voeden, even bezighouden en dan op bedje leggen. Ik hoop er later wel aan toe te komen om even bij te lezen en te reageren.

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi!

Zit nu ff met een bakkie leut op de bank. Net ff wat boodschapjes gedaan. Oa een 123 speen gekocht. Het nr 3 gat ziet er idd groter uit joma, dat moet wel lukken denk ik. Vanavond proberen.

Seks: Hier prima moet ik zeggen, eigenlijk nergens last van. Alleen in het begin is het wat pijnlijk/gevoelig. Net als naatje dus. Hmmm, dat zou nu dus weer normaal moeten zijn? Nou, zolang ik er mee kan leven ga ik er niet mee naar de HA.

Naatje: Gewoon lekker weg gaan. Ik weet uit ervaring hoe moeilijk dat is, maar je voelt je zoveel beter daarna. Echt waar. Lees m'n berichtjes nog maar eens terug van 2 weken geleden van die bruiloft. Zag er zoooooooooo tegenop, maar het was zooooooooooooooo heerlijk om even vrouw te zijn en even geen mama. Hoe erg ik dat vind klinken nu ik het zo typ, maar het is echt waar. Ik heb me ook echt niet schuldig gevoeld.
    Gewoon Mike lekker wegbrengen, flesjes drinken mee en gaan met die banaan.
    Ik weet niet hoelang je kan zonder te kolven, maar anders wil ik je toch aanraden om tussendoor een keer te kolven. Desnoods met batterijen in de wc.
    Kun je een halve dag zonder kolven dan gewoon lekker gaan genieten. Heb je nodig. Ga je met je mannetje?

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Boontje ik weet zeker dat Tessa de pap door die speen krijgt!

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hé DWAAS! :)

6. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    He Botje....

alles goed meid

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ja hier alles prima, ben druk aan de poets. En met jou? Werk je nog aan je blog? Moet eerlijk zeggen dat ik al een tijdje niet heb gekeken. :oops:

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik moet eerlijk zeggen dat ik ook daar even de kracht niet voor heb.,..
    maar ga vanavond weer een stukje schrijven

9. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Zo even naar de supermarkt, peen halen voor Mike...niet dat er iets in gaat bij hem, maarja blijf maar proberen hè :)

10. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    elise eet alles...

wortels.. broccoli... koek... rijstewafels.... aardappel..sperzibenen...

lijkt op haar moeder.... hihi

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    nee hahaha... Frans was de anticonceptie! ;)

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    jullie blijven gek.....hahahaha...

hier hoef ik niet af te vallen.. dat doet mijn lijf vanzelf... nog 2 kg.. en dan heb ik de gewenste 65 bereikt.. alhoewel ik vermoed dat ik door het weekend wel een kilootje of 2 extra mag rekenen.. heb me schandalig gedragen en geen chipsbak of saus overgeslagen..HEERLIJK!

Vanavond staat spitskool op het menu.. geen idee hoe t smaakt laat staan hoe je het klaar moet maken.. heb t in de pan gegooid (eerst gesneden) en maar gekookt.. sausje erbij en klaar is klara...we zien wel hoe t smaakt...

en sex.. sja.. 't ene moment ben ik niet te stoppen en 't andere moment kan he tme totaal gestolen worden.. maar manlief klaagt nog niet dus zal wel goed izjn zo.. geen last van littekens hier in ieder geval... Anticonceptie oook gewoon CD's.. niet zo romantisch, maar gaat prima.. zodra ik de pil ga slikken kan ik het afvallen wel vergeten...

Jemig..GWEN al staan zelf.. sjonge.. en ELISE ook al zelf drinken net als BRYAN.. handig hoor.. hier gaat dat redelijk, maar fles valt nog regelmatig...ach komt vanzelf...

Dwaas.. Hoest NU?!

Suus.. hoest met Tess. al weer helemaal beter?

Mystery.. LAAAT STAAN DIE FRIET....hihiihihihihi.. *ik ben je persoonlijke geweten*...whahahahaha...
    en nu heb ik ook zin in patat.. EN BEDANKT HE......

Marijn is nu het boekje aan het lezen zelf in de box die hij van 1 van jullie heeft gekregen.. volgens mij van Joma... LEUK LEUK...!

euh.. verder ff niks..

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Suus.. hoe ist nu met Jan? en jou natuurlijk wat betreft schoonoudersverhaal..? is het boek al aan het verstoffen in de kast? KNUFFF

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Dwaas: wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met Elise... ik loop jou al een tijdje mis hier geloof ik... dus ze gaat als een trein en eet ook nog eens goed? Heerlijk hoor! foto?

Joma: ah gos meid toch... wat balen van je litteken... hoop dat het door de creme weg gaat en dat je niet naar de gyn hoeft!
    En Gwen kan ook al eventjes zelf staan... wat leuk! Trekt ze zichzelf ook op, of zet je haar neer?

Ichtus: klinkt als een goed weekend... helemaal goed!

Naatje: ik zou ook gewoon lekker gaan... ik vond het ook moeilijk een paar weken geleden met dat vrijgezellefeest, maar uiteindelijk was het een super leuke dag en heeft Fenne zich ook goed vermaakt bij oma... maar ik snap je gevoel helemaal!

15. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    schattig toch?

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    toevallig trok gwen zich net aan de spijlen van de box op en ja hoor ze stond en maar gillen van geluk :)

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    yep... hihi... jij weet ook wat er overal te koop is he?! :) ;)

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    wat cool... gooooo Gwen! :D

nee, dat kan Fenne nog niet hoor... maar wel zo staan als je haar neerzet... ze wil ook graag staan...

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    :oops: ja ik heb er ook naar gekeken , welke maat heb je genomen, ze waren hier alleen de grotere maten nog :rolleyes:

Deel Deze Pagina