niet schamen! Elk sexleven is anders. Toen ik aan de pil was had ik ook nooooit zin. Mocht al blij zijn met 1x per 4 maand ofzo. Nou alles oke is na de bevalling en ik geen pil meer slik moeten we wat schade inhalen denk ik want tijdens de zwangerschap ook geen sex gehad.
ja hier ook maar minimaal , zou alleen graag weer als toen , het was toen ook nie veel maar toch iets
Haha, dat poppetje was niet voor jou bedoeld hoor.. Meer voor mezelf dat ik me een beetje een sloerie voel ineens hahaha! Maar sowieso niet met tegenzin doen, alleen als je echt wil. En lukt het allemaal niet zou ik wel even iemand inschakelen hoor, de huisarts ofzo.
Voor Erik? Toch ook voor jezelf? Sex is niet alleen voor de man... Hier ook te weinig (voor mij dan), alhoewel de laatste tijd wel beter, Mike slaapt ook niet meer bij ons hè....hoop dat nog beter wordt....
Hmm... kan dat dan... Als je van de pil afgaat dat je dan weer meer zin in sex krijgt? Dat zou Erik wel fijn vinden Zal ik eens even info over opzoeken!
Als ik niet zo veel zin heb, dan maakt het mij niets uit. Ik vind het wel goed zo, alleen Erik wil wel vaker. Dus voor hem zou het wel leuk zijn als ik meer zin zou hebben... Dat bedoel ik
Het eten ging net beter met Mike...hij hapte echt een stuk peen eraf...en ging kauwen Ik heb hem vanmiddag ook een liga gegeven, kon me niet langer beheersen , dat ging er toch een stuk beter in hahaha. Maar wat een troep geeft dat zeg, zijn hele bekkie zat onder, inclusief de auto, daar was vriend niet blij mee.
Hey dames, ik heb nog geen tijd gehad om terug te lezen, want wat een dag....pfffff. Ik ben nog niet helemaal beter, maar voelde me vanmorgen goed genoeg om te gaan werken. Daarbij ben ik vaak sneller door de griep heen als ik door blijf werken/bezig blijf. Maar viel best zwaar. Daarbij ben ik om 16.00 met Tess bij de HA geweest, voor wat eczeemplekken (dacht ik). Maar het bleek een schimmel te zijn en luieruitslag. Sudocreme voor de luieruitslag (gebruikten we al) en een creme gekregen voor de schimmelinfectie. Toen naar huis gecrosst en Tess op bed gelegd (was al vanaf 12.00 wakker). Zelf ook even een dutje gedaan, want ik was op. Net gegeten en Tess de laatste fles gegeven. Maja,wil je mij nog even jouw rekeninggegevens pb'en? Of had je dat nou al gedaan? Euhm....kweenie meer. In ieder geval: je bent een schat dat je ze gehaald en opgestuurd hebt! Nog spannende dingen gemist?
Ik heb even de gebruiksaanwijzing van mijn pil gelezen... Microgynon... En een van de bijwerkingen kan wel meer of juist minder zin in sex zijn. Dus is misschien wel het proberen waard om een paar maanden te stoppen! Kijken wat er in bed gebeurd!
Ah Suusje, nog steeds niet beter En wat voor schimmel heeft Tess dan? Hopelijk snel weer over! Volgens mij niet veel bijzonders gebeurd... Leuke foto's en filmpjes...
Zo, Sofie ligt te slapen, dus weer even tijd voor mijn verslaving Supermummy, niet te geloven dat Sara zo snel is zeg! Sofie heeft ook naar het filmpje gekeken en ik heb gezegd kijk, zo doe je dat. Maar ik geloof niet dat ze het helemaal begreep Of ze denkt:mama, zoek het lekker uit! Maja je hebt pb terug. Geld is overgemaakt! Sex, hier gebruiken we geen anticonceptie Zijn daar een beetje laks in haha. Weet van de vorige keren dat ik bv gaf, dat ik pas weer een eisprong had toen ik helemaal gestopt was met de bv. Dus dat geloven we nu ook maar En ach een vijfde is ook welkom hoor! En ja, wij doen het een paar keer per week (hai zus, nu weet je dat dus ook )Die leest nl. ook wel eens de stukjes van mij Suus, fijn dat je je weer wat beter voelt. En vervelend zeg van dat schimmeltje. Heeft ze er last van? Ik had op mp een leuk setje van Cakewalk gekocht en geld overgemaakt. Stuurt die muts het niet op. Het zou uiterlijk vandaag bezorgd moeten worden als ik haar mag geloven, maar niks dus. Heb er nog een mailtje gestuurd waar het blijft, maar tot nu toe geen mailtje terug Ik ga even wat drinken en ben zo terug
Hey Meiske! Das rot dat je die kleertjes nog niet hebt! Das een van de redenen waarom ik altijd een beetje wantrouwig ben in dingen op inet bestellen! En hoe weet je dat je dan geen eisprong hebt? Ik heb echt geen idee van mijn eisprongen. Heb ze nog nooit opgemerkt!
Dit is ook de eerste keer hoor, dat het verkeerd dreigt te gaan met mp. En ik merk het aan vruchtbaar slijm Heb ik dus (nog) niet. Mmm, Sofie is weer wakker. Dat was een kort slaapje