Nu ben ik nieuwsgierig hoor Meiske... Sorry... Maar hoe ziet vruchtbaar slijm eruit dan? Ik bedoel, ik heb ook wel eens slijm... Maar is dat dan gelijk vruchtbaar slijm?
Ik heb de buren even gestrikt voor morgen avond! Zij krijgen onze babyfoon en huissleutel... Waarschijnlijk hoeven ze er niets mee te doen! En Erik en ik gaan naar de bios! Gezellig Heb er zin in! Even lekker met ons tweetjes weg!
Thirza, een vies praatje, maar vruchtbaar slijm ziet er een beetje uit als rauw eiwit. Als je het tussen je vingers neemt en er "draden" van kunt trekken, dan heb je binnen een paar dagen je eisprong.
Aaron en ik hebben het spelletje Kiekeboe ontdekt! Ik ga achter een muurtje staan en dan kom ik tevoorschijn en roep ik KIEKEBOE! Hij ligt dan helemaal in een deuk! Zooooo schattig
hier ook een die dol is op kieke boe vanmiddag zat ik met hem op bed , en duwde ik hem steeds zachtjes met zijn snoet tegen ronzijn voet ECHT GEWELDIG VOND HIJ HE hij kwam niet bij hahaha
Heerlijk he! Dat vind ik nou het mooiste geluid! Mijn lachende Aaron . Dat maakt mij nou intens gelukkig *zwijmel*