Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Tot vanavond Boney...

Suus..heel begrijpelijk dat je je meisje weer mee naar huis wilt nemen hoor..
    Wel balen dat je niet veel wijzer bent geworden in het ziekenhuis..

2. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Hallo allemaal,
    ik lees af en toe mee bij de februari-mamma's met een steekje in mijn hart, omdat ik eigenlijk ook een februari-mamma had moeten zijn....

Uiteindelijk werd ik een december (07)-mamma. veel te vroeg bevallen dus... Na een heftige periode in het ziekenhuis en daarna thuis, gaat het nu hardstikke goed met onze zoon, maar 6 februari zal voor mij altijd een raar gevoel geven...

Ik breek zomaar in in jullie gesprekken en jullie 'kennen' elkaar natuurlijk inmiddels, maar wilde dit toch eventjes kwijt....

3. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Heej MaryWoods..

Het geeft niet hoor dat je hier mee komt lezen..
    Jullie hebben dan inderdaad een erg moeilijke tijd achter de rug..

Ik vind het fijn om te lezen dat nu alles goed gaat met jullie zoon....

Veel liefs,

4. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    MaryWoods ik heb even in je album gespiekt..maar jullie hebben een erg mooi mannetje...
    En wat een vechtertje zo te zien zeg..!

5. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Thanx! Het is al zo'n verschil met toen hij net geboren was... Vorige keer bij het CB was hij zo gegroeid dat hij nu (weliswaar helemaal aan de onderkant) met zijn gewicht in de grafiek 'past'! ;)Met zijn lengte heeft hij nog wel een inhaalslagje te maken..

6. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Fijn dat hij zo goed groeid..enne die lengte die komt ook nog wel hoor.. ;)

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Jeetje MaryWoods, wat was die klein zeg! Fijn dat het nu zo goed gaat ennuh, welkom hier ;)

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    meiden toen ik toestraks terug kwam van de winkel kreeg ik een verassing!

mijn mannetje had zich toch vrij gevraagt op zijn werk en gaat vanavond ook niet werken! :D toch wel lief ;) ben ik weer voor niks boos geweest op hem.

9. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Beste dames,

Ik ben hier nog erg weinig. En ik hou mezelf voor de gek, en jullie, als ik beweer dat ik hier vaker ga komen. Zodra ik weer iets meer kan doe ik weer van alles. Ik ben gewoon een enorm bezig bijtje, tenzij ik gedwongen stil moet zitten. De tijd dat ik nu wat kan doen vul ik graag met bezoek ontvangen, even de deur uit gaan en (helaas) het huishouden. Verder pak ik steeds meer activiteiten hier en daar op. Blijft er verrekte weinig tijd over voor dit forum. Het is dan bijna niet bij te houden hier en mee kletsen is een beetje lastig. Kortom, ik wil jullie laten weten dat ik meer op de achtergrond aanwezig ben, af en toe wel mee lees, maar stukken minder actief zal zijn dan ik in de laatste periode van de zwangerschap was. En hartelijk bedankt voor het gezellige kletsen en samen de laatste weken uit zitten! Ik vond het erg waardevol.
    Dikke knuffel,
    Willeke.

10. 40plusmama

Fijn dat je het komt melden Mom2be. Ik snap het best, je hebt je handen vol. Leuk als je af en toe toch even bij komt kletsen ;)

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zoo ik heb me weegschaal binnen (mooi ding trouwens :D ) En ik ging dr net ff op staan en daarna met een naakte Rosalie...Ze is gewoon 5,8 kilo :confused: Ik wist wel dat ze goed groeit maar zo veel! Ga morgen ook meteen ff luiers een maatje groter halen want maatje 2 van Pampers is maar tot 6 kilo :(

O ja en alle kleertjes maatje 50/56 zijn te klein! Zitten nu officieel op maatje 62!

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Pfff Rosalie is zo aanhankelijk vandaag...Ze wil wel slapen, maar alleen bij mama, wil wel spelen maar alleen dichtbij mama!
    Leuk hoor die ontwikkelingssprongetjes! haha Ik heb nog net tijd gehad om ff te douchen en naar de wc te gaan voordat mevrouw weer kwam "zeuren"

13. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ dees: tsja met geboorte was hij 1820 gr en 40 cm.....

ik zie trouwens dat 1 van je jongens een vlindertje is..., wat moet dat een dubbel gevoel geven.. Sterkte..
    Mooie namen trouwens , die stonden allebei ook op ons lijstje! ;)

14. 40plusmama

Dank je Mary.

Ja het is heel dubbel, blijdschap en intens verdriet :(

15. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik kreeg vandaag de minimonkey binnen en wat een gaaf ding is dat zeg! Ik heb de oranje besteld en hij kleurt precies bij de bank mooie zachte kleur. Hij past ook heel goed in de box terwijl die hangmatjes die je moet knopen allemaal te groot zijn. Ik ben erg blij voor dat geld! Ik wacht nog even met Julia erin te doen omdat ik nog even niet weet hoe dat in te passen in mijn R&R schema. Hopelijk wordt het met pasen een beetje moi weer en kan ik een uur gaan wandelen met Koos en Juul in de monkey. Edit: net het weerbericht gezien en daar wordt ik niet vrolijk van.

@MaryWoods: je bent hier van harte welkom hoor! Ik weet niet of je al bent geadopteerd door de decembermoeders, maar het kan daar bijna niet gezelliger zijn dan hier :)

Hoe oud is Rosalie nu, Ariel? Bijna 6 kilo is wel veel als ik dat vergelijk met mijn nog lang geen 5 kilo-meisje...

Mom2be: kom gezellig langs als je tijd hebt en als het niet lukt, ook ok hoor! Ik kan het me heel erg goed voorstellen.

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Rosalie is nu iets meer dan 7 weken! :( Ik moet zeggen ik vind het ook best wel veel hoor! Vraag me ook een beetje af of dit niet te veel is!

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    sjonge wat gaat het hard hier weer zeg..

@Mrijn.. fijn dat Juul zo goed reageerd zeg... heerlijk hoe je erover schrijft. je zo een collumn moeten gaan schrijven voor een kidsblad ofzo...ga ik m zeker lezen..

@Suus.. lekker snel tess mee naar huis nemen meis.. wat vervelend dat je tegenstrijdige berichten krijgt.. daar wordt je ook niet vrolijk van nee..

@kikkert.. heerlijk zeg dat manlief toch lekker thuis is..

@Boney.. oh feli zeg.. 25 jaar wat een tijd..das wel een feestje waard.. hoop dat je een leuke middag hebt gehad..

@dees. .ik heb even de sieraden gemist.. heb je foto? ze zullen ongetwijfeld prachtig zijn..

@Mom2be.. heej meis.. fijn weer je te horen/lezen..en dat het goed gaat.. heerlijk om een ritme weer te kunnen vinden en dat je je ei daar in kwijt kunt.. geeft niks hoor dat je je op de achtergrond houd.. begrip allom...als je de behoefte hebt dan horen we natuurlijk graag hoe het gaat...

@Marywoods... Wat een poppetje zeg.. en wat een vechter idd.. sjonge zeg.. ben er helemaal perplex van.. Leuk dat je je meld hier en natuurlijk VAN HARTE GEFELICITEERD nog (beetje laat maar toch)
    en euh.. Welkom hier en zoals Mrijn al zei.. Hier is het zeker minstens zo gezllig dan bij december mama's..hihihi
    euh....

Speen.. hier ook geen fan van, maar af en toe helpt t marijn om ff in te slapen.. dan kan ik ook mijn koffie s warm op drinken ipv koud omdat mijn andere hand (lees pink) als speen dient.. verder gebruik ik m eigenlijk niet en dat hoop ik zo te houden..

Heb net de babydoos van Plus binnen.. wat een boel leuke en handige dingen.. echt de moeite waard..

Marijn slaapt eigenlijk al weer de hele dag.. is alleen vanmorgen onrustig geweest.. Nu heb ik wel het vermoeden dat ie verkouden is en dus niet helemaal lekker.. hij heeft (nog) geen koorts maar ik hou het toch maar ff extra in de gaten.. de afgelopen 2 voedingen heb ik m wakker in bed gelegd en hij is zonder huilen gaan slapen. .vind m er ook erg moe uit zien..
    Verder drinkt ie goed en is ie als ie wakker is wel helder...

Zondag wordt ie gedoopt.. heb het dooppakje in de was zitten (zelfde als jurian) en kijk er echt naar uit.. hoop dat het weer mee valt en dat we lekker kunnen wandelen naar de kerk..

Zou trouwens graag willen dat het vloeien een keer helemaal op zou houden.. ik wil weer SEKS... helemaal niet frustie hoor.. maar toch..
    Edwin neemt mijn lievelings wijn mee (mag nu weer he) en we gaan vanavond laat ff een wijntje drinken.. Ben helemaal geen drinker, en lust maar 1 soort wijn.. maar daar heb ik nu toch wel erg zin in...hihihi..

Ik zal ongetwijfeld wat vergeten zijn en sorry daarvoor hoor, maar t gaat gewoon te SNEL!

Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft....

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hi MaryWoods,

Je bent van harte welkom om in te breken wanneer je wil hoor! Er zijn meerdere mama's al in januari of pas in maart bevalllen, maar we horen allemaal bij de februari mama's! ;)

Jullie hebben een moeilijke periode achter de rug zeg... ben blij om te horen dat alles nu zo goed gaat met Thomas!

liefs, Wen

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Drinken; ik ga sowieso 12 april uit met vriendinnen 1tje word namelijk 21 :D En dan ga ik zeker wel een paar drankjes drinken! Dr ligt 1,5 liter borstvoeding in de vriezer dus dan komt het wel goed!

@ Gewicht van Rosalie, kijk net in het groeiboek van het CB en daar staat bij zo'n groeicurve bij 2 maanden net iets meer dan 6 kilo bij de maximum lijn geloof ik...

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    heb ff bij lisa gekeken.. die was met 15 weken 5.4 kg.. maar die is altijd klein geweest.. geboren met 3 kg, maar altijd lanzaam gegroeid.. ze is nu 2,5 jr en weegt 11 kg en draagt maatje 86...Jurian was met 1 jr 12 kg en droeg maatje 92/98.. dus dat is ook al een enorm verschil...Marijn zal wel de kant van Jurian opgaan...

Deel Deze Pagina