wat een rust hier, zo de groentes zijn allemaal gemaakt, Gwen krijgt vandaag aardappels en witlof met appel erdoor. wat eten jullie en jullie kids vandaag?
Dees, weet niet goed wat ik moet zeggen. Bah, rotsituatie zit je in zeg.. Hele dikke knuf! Dotje, leuk wat van je te horen. Fijn dat het zo goed gaat. En die chagrijnigheid gaat vast weer over hihi Joma, kniekousjes, gaaf! Op de markt kan je dus ook babyspul kopen? Wij eten spaghetti. Lune heeft net een potje met bruine bonen, rundvlees en appeltje op.
Ik probeer even mee te krabbelen, Luuk slaapt even. Hij is veel wakker de laatste tijd en weet mama flink bezig te houden. Vandaag naar de osteopaat geweest en het is nog steeds niet goed. Mijn bekken is nog niet goed en mijn onderrug is nog maar de vraag of dat goed komt. Was wel lief, ik mocht daar even voeden. Ondertussen hebben we een nieuwe afspraak gemaakt. Hij kwam er heel vertederd bijstaan (de osteo), vriendelijke man is het. Luuk eet vanavond broccoli met aardappel en wij eten pasta met bolognese saus, gehakt en groentenmix.
Jeetje, onderrug en bekken is niet niks, moet je nog mee uitkijken ook. Wel prettig dat die osteo zo'n fijne man is. Bij sommige mensen kan je je ook zo op je gemak voelen. Lune is de laatste tijd ook weer meer wakker overdag. Vandaag ook weer, ze is zoooo onrustig.. Ze schudt ook steeds met haar hoofdje en trekt aan haar oortje als ze de fles drinkt. Ze is niet verkouden ofzo dus dan is een oorontsteking toch niet echt logisch? Doen ze dat ook als ze tandjes krijgen?
Ik heb geen idee want Luuk heeft nog steeds een tandloze versnellingsbak. Luuk wil gewoon alles zien dus komt niet aan slapen toe. Daarbij slaapt hij ook steeds maar kort, geen uurtje meer meestal. Hij ligt nu ook een half uurtje of iets en ik hoor hem alweer wakker worden.
zo hier lekker gegeten! hier heeft gwen haar 2 eerste tandjes zal van de week ff foto van maken! Wil wel ff deze showen mevrouw staat los op de bank!
@Dees hier is Gwen ook heel veel wakker nu! dus ja dan hebt je het wel druk vooral nu Gwen overal heen kruipt ....
hmm.. erg rustig vandaag zeg.. we zijn hier echt een beetje in aan het kakken.. te druk met onze kids en alles eromheen! Ach wie weet komt het nog goed.. Hier gaat ie redelijk.. pfff.. morgen werken.. ben benieuwd hoe dat gaat met zo'n snotkop.. ben nu al kapot als ik de trap oploop! Mijn beste vriendin en haar man zijn nu met hun kleine meid van 11 weken naar het ziekenhuis. Ze was straks bijna niet wakker te krijgen, bleek dat ze heel veel slijm in haar keel had en pas na een kwartier wat bijtrok en reageerde. Ook was en bleef ze erg suf.. ben benieuwd.. Duim dat alles goed is!
haha... ze hadden hier nog maatje 68/74, maar die zijn ook nog wel ruim, dus ze kan ze echt lang aan...
Ik zal het je nog sterker maken Ichtus... Sara van supermummy is gewoon een week JONGER dan dat Marijn is...
Bij Jenna is de fles geven ook een hele uitdaging! Ze draait constant met d'r hoofdje. Slaat op de fles, probeert de afstandsbediening of telefoon te pakken als die in de buurt ligt. Ook als er een hond voorbij komt is ze gelijk afgeleidt en eet ze een paar seconde niet meer en vooral als papa langs komt, dan gaat ze hem de hele tijd uitdagen. Door te kijken en te kijken zodat ie terug moet kijken en dan lacht ze hem uit.. Hoezo nu al een eigen wil..
Ik ook hoor! Jenna kan hier sinds een paar dagen omrollen, maar echt door heeft ze het nog steeds niet.. haha