Ze is inderdaad snel, maar hier nog geen woordjes en ook geen tandjes te bekennen. Gisteren heeft ze weer iets anders geflikt. ze zat op de bank draaide zich op buik en klom zo van de bank af heel rustig,op de buik eerst een beentje dan andere beentje tot staanstand op de vloer ! en dat deed ze dus twee keer achterlelkaar!
hihi... dat voelde jij natuurlijk aan... en wauw, van de bank afklimmen... cool hoor! Hier een meiske die als de beste kan rollen en ook op die manier de hele kamer gaat ontdekken... en ze is geen moment stil meer, die kletst de hele dag... vooral 'papapapa' en 'mamamama' blijven favoriet, dat roept ze nu ook echt om aandacht te trekken of zelfs wanneer ze in tranen is dan roept ze echt om ons lijkt het wel...
wordt net gebeld.. het kleintje van onze vrienden moet dus in het zh blijven.. had ik ook wel verwacht.. maar het blijft niet leuk.. bah.. ze weten dus niet wat ze heeft.. blijft dus afwachten.. Morgen gaan ze testen doen om te kijken wat het slijm enz veroorzaken..
Leuk he dat mamamama geroep.. Hier gaat dat de hele dag door.. En alleen mamamamama.. en dus geen papa-geroep. Ga ik weg, begint ze al te brullen, want ik mag niet weg. Geldt ook voor papa.. Alleen als ik zeg dat ik zo terug kom, is het goed.. Enne die Sara is echt snel hoor! Jenna is ook nog tandloos, maar klets wel heel gezellig..
hey lieffies , even snel egoberichtje van mij het ging bij de bank niet als verwacht ze konden niks doen .... nu hebben we inmiddels wel wat kunnen regelen over de roodstand en dat is dan al weel weer wat positief ,.... heb er gigantische koppijn van , dus duik lekker onder de wol morgen weer een dag denken we dan maar ! knuff voor iedereen !
hier af en toe een mama of papa geluidje .. maar mij in de gaten houden doet ze de afgelopen dagen heeel erg!
ik ben er eventjes papa is helemaal lekker voelt zich goed... en is happy toch raar dat dat zo verschilt... heerlijk hoor mis jullie en voor alle zieke veel beterschap... kusjes
uhm effe denken! veel zieken: beterschap en dikke knuffels voor jullie! Dees: rot zeg! die hebben dus echt je cv niet gezien... Mystery: heb niet meegekregen wat er precies aan de hand was, maar verliep dus niet zoals gehoopt... Balen meis. Sara, Gwen en Elise zijn echt mega mega snel! Super! en als ik het verder niet meer weet sorry... hier alles prima! Lekker aan het werk. Met Finn gister naar het ziekenhuis geweest, en alles prima in orde. 7530 gram en 71 cm is ie nu! 3de tandje komt door (zijn) links naast de andere 2 ondertandjes, gus daar heeft ie wel wat last van en kan wat piepen ervan, maar verder blijft ie maar vrolijk, vrolijk vrolijk! Hij klets je de oren van de kop! Roept al echt af en toe JA! JA! als hij aan het spelen is Hij is fysiek misschien niet zo'n snelle (maar volgens de arts perfect op schema) maar verbaal gaat ie heel snel, zei de arts gister nog
Ik kom even welterusten zeggen. Heb niet meer de puf om te reageren. Ben de hele avond aan het strijken en was opvouwen geweest. Waarom spaar ik dat altijd op? Geen idee! Ga nu lekker douchen en naar bed!
meiden ik kom me ff snel melden, hier gaat alles goed dylan gaat met sprongen vooruit, hij is alleen wat verkouden. hij geeft zelf kusjes als je vraag dylan geeft mama een een kus, ook klapppen in de handjes doet hij, bah zeggen, probeert de naam van de hond te zeggen enz. de school bevalt erg goed het is alleen erg druk aangezien ik alleen in het weekend vrij heb, ik vind het wel erg jammer dat ik hier niet meer zovaak kan komen kletsen (of beter gezegt op het moment helemaal niet). zodra ik wat meer tijd heb en mijn ritme gevonden heb dan kom ik weer wat vaker kletsen. dikke knuffel @vivian meid ik heb je krabbel op hyves gelezen super dat het doop feest geslaagt was, ik stuur je morgen een uitgebreiden berichtje kussie
ik lees wel ieders keer bij maar het gaat me toch nog te snel hier hoor, heb gewoon veels te weinig tijd zie een aantal hele snelle baby's super gewoon zieke mama;s beterschap en zieke beebjes ook natuurlijk en verder voor iedereen een hele dikke knuffel @kikkert meid das goed hoor kussie terug
Goedenmorgen dames van het goede leven, zo, hier gaat het weer wat beter. Alleen nog erg verkouden, maar de koorts is weg. Pfff, wel hardnekkig. Ik hoop dat ik snel beter ben, want ik wil graag zondag met Tess gaan zwemmen. Tess kwam vanmorgen om 7.00, even laten tutten op bed en nu ligt ze lekker op de grond met de plastic bak te spelen. Wat een succes is dat.....ze giert het uit van lachen....zoooooo leuk! Hoe is het met jullie allemaal? Nog leuke activiteiten op de planning vandaag?