Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ja beertje, zullen we voorlopig wel houden, die kleintjes moeten wennen aan alle bacterien enz. Meestal na een half jaar minder verkouden

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jeetje debie, zou ik ook niet prettig vinden.
    Volle luier en geen fruit zijn dingen dat ik ook niet vind kunnen.
    Ze 'horen' je kindje mee te geven met een schone broek (op z'n minst) Daar betaal je voor...
    Hier had Tessa ook 1x een andere speen in. Ik heb er geen naam op dus beetje eigen schuld, maar omdat ze het niet meer zeker wisten hebben ze hem wel eerst uitgekookt.
    Hoop voor je dat het met de vaste leidsters stukken beter gaat.
    WAnt kinderleidsters die niet snappen dat als kinderen huilen ze dan misschien wel een knuffel en een speen willen... :(

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ja, vind dit ook echt vervelend. Dat meisje wat vandaag inviel heeft ook nog geen diploma, maar mag onder begeleiding van een leidster dan wel werken, denk jaar of 18, kreeg haar uit bed met pjama aan in mijn handen geduwd, heb haar zelf aangekleed en luier gegeven. vind het ook niet erg om dat dan zelf ff te doen maar wel erg als je gewoon merkt dat ze echt al die tijd al met zo'n luier ligt. Denk dat ilse thuis zo om de drie uur schone luier krijgt of als ze vies is.
    Hoop dat het beter gaat anders komt ze tessa pesten op de dinsdag. :)

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    heb net ff je andere topic gelezen, maar hier nog steeds geen interesse in eten ben al blij als ze 400-500 ml fles op een dag binnen krijgt en wat fruit.

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Gezellig! Tessa en Ilse samen in de pluto groep!

Ik ben erg te spreken hoor. Tuurlijk doen ze het anders dan thuis. Ze hebben immers meer kindjes en kunnen niet heel de dag alleen Tessa maar aandacht geven zoals ik het thuis doe. Ze zitten nu nog in een 'oud' gebouw. Soort portacabins (of hoe je dat ook schrijft). Ze zijn er naast bezig om een heel nieuw gebouw neer te zetten. Soort gezondheids centrum. Daar komt Dikkie Dik dan ook in. En ook een CB enzo. Geen idee wanneer dat klaar is.

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ilse zit ook in oud gebouw, maar goed dat vind ik niet zo erg, net als dat ze minder aandacht voor haar hebben dan dat ik heb, moet ze maar mee leren omgaan, maar fruit, luier e.d. vind ik wel slecht, maar goed, hopelijk met vaste leidster beter

enne het nieuwe gebouw gaat denk ik super worden, word multifuctioneel gebouw idd, komt ook nieuw gebouw school

7. supermummy

supermummy Niet meer actief

Oh daar zou ik ook niet blij mee zijn,dat mijn kindje uren lang met een vieze luier zit, dat is toch wel het minste wat ze kunnen doen.

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha ilse heeft nu net voor het eerst 3/4 rijstwafel zelf gegeten, ikke is trots.
    (heb echt mega goed gekeken maar kan echt geen stuk meer op de grond vinden).

9. supermummy

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    supermummy weet jij wel helemaal zeker dat je in februari bevallen bent. haha

11. supermummy

:oops: nee ik ben 8 maart bevallen hihi

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Heey, ben ik weer. Ik zie dat er al veel door mijn getrommel uit bed gevallen zijn. Heerlijke snoetjes van Sofie, Lune, Luuk, Deems, Elena, Tessa en euhm....gezien.

Ik ben even de stad in geweest met Tess, even lekker geshopt. Ze ligt nu te slapen en toch weer hoesten....grrrr. Kdv is echt een bacteriebron, maar ja, dan bouwen ze wel sneller weerstand op (elk nadeel heb z'n voordeel, zou Kruijf zeggen).
    Maar Debie, poeh he, dat kan echt niet hoor. Ze moeten op z'n minst weten wie Ilse is en voor een schone luier en fruithap zorgen.
    Ik ben erg tevreden over ons kdv. Altijd de vaste leidsters (zelfs in de vakantie, gaan apart van elkaar) en veel zorg en overdracht. Max. 8 kindjes in de babygroep, maar op de dagen van Tess zelfs maar 6.
    Het is een erg fijne samenwerking!

Maja, slofjes zijn super! Passen perfect en ik zal zo even een foto plaatsen. Thanx

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Mooi he, Lune? Ik heb ze nu ook....

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    En Tess wilde ook nog even "hoi" zeggen....

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Sommige van jullie hebben de foto's erg groot en scherp hier staan, hoe doen jullie dan? Bij mij gaat er door het verkleinen veel verloren van de kwaliteit en grootte.

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha leuke foto's. Tess heeft ook al van die lekker spekbenen.

En dat filmpje van Sara, ik vind het echt ongeloofelijk!

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Shoppen is altijd fijn suus, heerlijk.

Enne foto's, weet niet hoeveel pixels je hebt, ik 7.1 dus die maakt al hele scherpe foto's. Mijn oude camera heeft er maar 4 milj en die is een stuk slechter na het verkleinen.

ach, het snot loopt hier uit het neusje.

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Suus en Debie, ligt niet aan je pixels. Op fotoverkleinen krijg je gewoon mindere kwaliteit foto's.
    Bij tynipic (of zoiets) worden ze wat scherper, maar dan zijn ze weer wat kleiner.

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wat een leuk jurkje trouwens.

Deel Deze Pagina