Ja klopt Boons, daar kwam ik ook achter. Dan maar met tinypic en dus wat kleiner. Jurkje is van villa Happ, helemaal geweldig. En leuke bijkomstigheid, blijft ook nog eens goed zitten (schuift niet omhoog). Agossie Ilse, niets aan die verkoudheid. Wordt maar snel weer beter meissie.
gebruikt er iemand zo'n snotpompje? heb er geen, lijkt me beetje vies en hoorde dat het niet zo goed was maar vind dit erg zielig, anders toch een kopen
Deze is het zelfde formaat als op tinypic. Maar dus nog steeds minder scherp. Deze komt van fotoverkleinen.
Ik heb er 1 debie. Gebruik hem eigenlijk bijna nooit. Tessa is echt nog nooit zo erg verkouden geweest. Heb hem 2x gebruikt toen ze aan het snotteren was voor het slapen gaan. Toen was ze in bad geweest en dus komt het los. Heb het toen ff weg gezogen. Lucht echt op, maar het is idd niet echt goed nee. Net als wij verkouden zijn. Je kan beter ophalen dan steeds snuiten.
Ik heb er ook een, maar gebruik het nauwelijks, want het loopt er zo ook wel uit. De neusspray werkt hier wel erg goed. Boons, maar die van fotoverkleinen is nog altijd scherper dan bij mij.
Maakt niet uit hoeveel pixels. Ik heb een oud beestje van een jaar of 5.5. Heeft maar 3.2 pixels. Maar die maakt mooiere foto's van die van Peter met z'n 7! In die van mij zit een betere lens. Nu ben ik weg. Tessa uit bed halen. Bye
ha, ha, ha, ik lig helemaal in een deuk van luuk die naar de mooie dames fluit! Ik heb vast een winterjasje gekocht. Vond hem wel duur.. maar kon er bijna nergens een vinden.. dus ach. En een paar warme truitje.. haar maat vliegt hier de winkel uit! We zijn allebei even aan het bijkomen van het shoppen. Ons winkelcentrum wordt verbouwt er komen steeds meer winkels en veel winkels hebben nieuwe collecties. Aangezien dit winkelcentrum op loop afstand is gaan we er gevaarlijk veel heen laatste tijd! Dan drink ik even wat bij de bakker (heeft een zitje).. daar hebben ze een kinderstoel, geef ik Elena daar de fles of een stukje brood.. en weer verder shoppen! Ideaal! Zeg.. waar is daantje eigenlijk? OH ja, hier nog 2 foto's die ik met jullie wil delen, 1 is van de zomer vakantie en de ander van vanmorgen (beetje wazig)
Is dat gekookt Botje? Ik ben weer lek geprikt in het ziekenhuis. Nu even koken en Luuk voeden en op bedje leggen.
Wat ontzettend leuk om te zien, Bones. Volgens mij, vindt ze het wel lekker of niet? Ik ga Tess even de groentehap geven.
Mjammie, dat vindt ze zo te zien ook heerlijk Ben er best een beetje jaloers op. Sofie hoeft echt nog geen groente. Ze gaat er van kokhalzen en spugen Ook als ik het zo in haar handje geef, dan stopt ze het geeneens in haar mond.
Sjonge jonge, zit ik te wachten tot Olaf klaar is met poepen, blijft hij gewoon bijna een half uur boven zitten. Hij wist dat ik zat te wachten en is gewoon gaan zitten lezen. En ik mocht er dus niks van zeggen. Ooh ja, mijn baas heeft gebeld vandaag en hij was geschrokken dat het zo slecht ging. Hij wil me wel snel weer aan het werk hebben maar wil eerst de bedrijfsarts afwachten. Ja, die zal het daar wel mee eens zijn . Ik heb bijna de hele tijd zitten huilen aan de telefoon. Nu ga ik echt koken, Luuk ligt even op bed voor een tukkie, hij was zo moe. Dan maar iets later de laatste voeding hoor.