Ja, het was gekookt. Maar niet lang genoeg. Was nog een beetje te hard. Morgen dus maar wat langer koken. Had eerst de schil er nog om zitten, maar die bleef hard, dus die heb ik er maar vanaf gehaald.
En eigenlijk heeft ze tot nu toe alles gewoon met smaak gegeten. 1x wortels geweigerd, maar toen had ze waarschijnlijk gewoon geen honger. Anders at ze ze wel gewoon. Ben benieuwd als ik met fruit ga beginnen.
Goedemiddag! Wauw, wat een mooi foto's heb ik weer gezien! Prachtige foto's van Luuk en Tess en Lune en Tessa en Sara! En ook leuke filmpjes! Leuk om zo de ontwikkeling van ander kindjes mee te maken! En eindelijk heb ik het mooie koppie van Elena kunnen bewonderen! Aaron ligt al te slapen! Hij was zo moe vandaag! Erik had papa-dag (ofzo). Ik moest werken. En tot 4 uur had hij alleen nog maar 1 papfles (ontbijt) op en een boterham en een halve papfles! Veel te weinig! Dus ik heb hem om 4 uur warm eten gegeven, dat was echt binnen 5 minuten op! Toen nog een baby-toetje met wat yoghurt en een ligakoekje erachteraan! Nou dat ging er ook wel in! HIj heeft nu net nog een papfles op en nu ligt ie in bed! Ik heb even voor Erik opgeschreven wat Aaron op welke tijden eet. Vind Erik niet zo leuk. Maar anders krijgt hij echt te weinig op een dag. En het is niet dat Erik het niet leuk vind dat ik het voor hem opschrijf, het is meer dat hij het niet leuk vind dat hij niet gewoon dat "moederinstinct" heeft. Hij wil ook van nature weten wanneer Aaron honger heeft! Vandaag heb ik mijn twee gastouderkindjes ontmoet! Ik heb er erg veel zin in! Het zijn echt schatjes! Meisje van 4 en een half. En een jongetje van 9 maanden. Maandag kan ik beginnen! Gelijk een hele dag van half 8 tot 6 uur. Ook het meisje naar school brengen en van school halen. Ook tussen de middag. Dus ik ga het druk krijgen! hahaha! Erik is nu squazen en komt zo thuis. Dus dan gaan we eten! Moet ik maar even mee gaan beginnen . Fijne avond! En misschien tot straks!
He bah... Geen forum-avondje zo te zien! Rustig hier! Erik kijkt voetbal, dus ik dacht... ff lekker forummen! Maar volgens mij zijn de forum-avondjes een beetje afgelopen! Jammer hoor! Nou ik kom straks nog wel even kijken!
goedenavond meiden Heb met plezier terug gelezen en de PRACTIGE FOTO,s bekeken echt super leuk al die foto,s van de kids! Toppie! hier vandaag bij mijn schoonzusje geweest en de kleine Quinten , me ma ging mee op visite( kraamvisite) was gezellig en ohh wat een schattig klein hummeltje! ik zal zo ff wat foto,s van Gwen plaatsen.. ze heeft vandaag voor het eerst kroten op
Hoi Joma! Ja leuk, foto's! ! ! ! ! ! ! ! ! En heerlijk he dan weer, zo'n klein hummeltje! Kan me nu al niet meer voorstellen dat Aaron zo klein was! En het is nog maar 7 maandjes geleden!
Whaahaa Gwen, wat zie je eruit, moppie! En altijd die pretlichtjes in jouw ogen, love it! Oh Thirza, irritant he, dat mannen dat niet instinctief aanvoelen. Tja, dan maar met een lijstje. Ik doe dat ook, maar dan meer voor mijn gemoedsrust. Jan kent het ritme van Tess wel, maar hij is dan ook regelmatig alleen met Tess. Dus je hebt wel zin aan maandag zo te lezen, ik weet zeker dat het je goed zal doen om weer een ritme te krijgen. Hier heeft Tess net de laatste fles gekeken en gaat mannetje ook voetbal kijken. Ik ga sudoku-puzzels oplossen en een beetje laptoppen.
Wat een lekker bekkie heeft Gwen toch Thirza, fijn dat je zin hebt in je gastouderkindjes. Je laat het toch wel even weten he hoe het bevallen is? Dees, waarvoor moest je bloed gaan prikken? Ben niet nieuwsgierig hoor Suus aan de sudoku Die puzzels doe ik altijd in de vakantie op de camping (geen internet daar ) Hier geen voetbal aan, misschien zo nog even. Piet houdt niet van voetbal en is trouwens nog werken. Ga nog even met mijn meisje kroelen en hopen dat ze vlug gaat slapen!
Goed gezien Meiske! Inderdaad een nieuwe banner! En tuurlijk laat ik weten hoe het bevalt! En lieve Gwen! Heerlijke meid hoor! En Aaron wil ook niet meer liggen in bad hoor! Zitten en spelen met de eentjes! Nou voetbal staat aan... dus mijn laptop avondje kan beginnen! Ik hou niet zo van voetbal!
Ik kom ook af en toe om het hoekje kijken. Peter is aan het werk (thuis) en zit dus ook achter z'n laptop.