Hey mom2beofnie... (blijf je naam zo grappig vinden) Snap helemaal dat je minder tijd hebt om hier te zijn... kom gewoon nog eens langs wanneer het lukt, je hoeft echt niet alles bij te lezen hoor om even mee te kletsen... Ik weet zeker dat wanneer ik over een paar weekjes weer ga werken, ik ook niet meer zo veel hier te vinden ben als nu... maar dat zien we dan wel weer... weet zeker dat we elkaar niet vergeten en het ook prima is als we ons wat minder melden... niemand snapt beter dan ons eigen feb mama kluppie dat we het erg druk hebben toch?! dikke kus, Wen
Ben het helemaal met je eens Wen! En zolang we elkaar allemaal niet uit het oog verliezen is er niks aan de hand natuurlijk! We blijven tenslotte ALTIJD "De Februari 2008 mama's "
Ichtus, wat mooi dat Marijn zondag al gedoopt wordt... vind dat altijd zo leuk als ze nog zo klein zijn... ben benieuwd naar de foto's in zijn dooppakje! En ja vloeien, ik ben dr ook wel klaar mee... tis nu echt ene dag niets, dan weer dag helder rood en dan weer eens een dagje beetje rood slijm... word er niet goed van!
Haha 8) Komt ook nog van toen Rosalie in het ziekenhuis lag! Ik kon dr toen niet altijd komen voeden maar moest toch 1x in de 3 uur kolven....En ik word iedere ochtend om 5.00 wakker omdat me boobs bijna ontploffen aangezien madame tegenwoordig tot 7.00 doorslaapt. En dan kolf ik er ook ongeveer 200cc uit
Ben ik trouwens de enige die al een hele tijd niet tegen (harde) geluiden kan? Ik kan me rot ergeren aan de tv of radio, vraag standaard aan Vin of ie 'm zachter wil zetten... ook als er te veel mensen tegelijk aan het praten zijn (kraamvisite bijvoorbeeld), dan word ik helemaal kriegelig van al dat geluid... ik wil rust!
Netjes hoor Ariel... ik denk dat ik vanaf volgende week maar eens ga kolven... heb nu alleen een handkolf van Avent en wil eerst kijken of het hiermee goed gaat, want dan koop ik geen electrische hoor... Waar bewaar jij de bv in?
Nee hoor dat heb ik ook, denk alleen dat het bij mij meer komt omdat ik bang ben dat Rosalie overprikkeld word!
Ik heb ook gewoon een handkolf van Medela, gekregen van een vriendin die in de kraamzorg werkt. Ik vind het prima, ik heb toch nog geen werk dus eigenlijk zou ik helemaal geen kolf nodig hebben. Ja voor als ik ff weg ga zonder Rosalie...En ik vind het juist wel grappig om met de hand te doen! Ik bewaar het in ijsblokzakjes, lekker goedkoop en zo kan je dr makkelijk afknippen wat je nodig hebt Handige tip van Dees!
Heel herkenbaar.. ... En alsfo lisa dat aanvoelt, want die doet niks anders dan heeeeel hard gillen als ze wat wil.... erg irri.. ook kan ik echt nog geen vriendjes van jurian te spelen hebben hoor.. dat gevlieg binnen en gegil.. als we savonds aan tafel zitten en ed is vrij en de kids kletsen aan 1 stuk door kan ik ze wel achter de steenstrips plakken...dat getetter door elkaar.. heb ze nu heerlijk alle drie op bed.. marijn is lief gaan slapen.. en hoewel ik me er toch niet helemaal lekker bij voel wacht ik nog even met gaan kijken bij m.. de andere 2 ook lief in bed gelegd en met een knuffel en een kus kan ik er weer tegen.. Ze waren ook vandaag wel allebei (de oudste 2) erg lief hoor moet ik zeggen..Ed is rond 21u thuis dus ik heb heerlijk ff het rijk 'alleen'... Het gaat hier ineens echt heel hard waaien.. is gewoon bijna eng..
OHHH zou eignelijk niet moeten maar ben wel een beetje jaloers op je wat het geen werk hebben betreft.. zou stiekem best met je willen ruilen.. Mijn vakantie is gelukkig goedgekeurd en ik moet 28 mei weer beginnen.. dus het duurt gelukkig nog wel een tijd! zie er erg tegenop..
Oh ja.. nog een TIP voor de huilende beebs... die ik al heel lang wilde posten.. STOFZUIGEN! Jurian werd er ook al rustig van en soms liet ik dat ding gewoon aan staan als ik ff moest afwassen of de was moest ophangen ofzo.. dan was ie stil en viel ie zelfs in slaap... Vanmorgen bij Marijn uitgetest en ja hoor.. in de box gelegd en krijsen.. ik zet de stofzuiger aan en meneer is meteen stil.. zet de stofzuiger uit en hij begint meteen weer te huilen.. misschien is het de monotome toon, maar hier werkt t prima.. twordt wel warm in huis als ie lang aanstaat..(ding geeft nogal wat warmte af zeg..pfff) maar goed..dat heb ik er wel voor over..hihhi.. oh tip.. wel een geurzakje of wat waspoeder in de zak stoppen anders krijg je zo'n stofzuigerluchtje in je kamer..
Mom2bofnie leuk dat je nog wat van je laat horen tuurlijk begrijpen we het meid, en zoals wen idd al zegt als we straks weer gaan werken denk ik dat het zowiezo iets rustiger word, ben bang dat ik dan ook stuk minder tijd heb maar we blijven een hechte groep in goede en slechte tijden
@ichtus ja daar was ik ook al achter bryan valt ook meteen in slaap als de stofzuiger aanstaat altijd wel eens handig he
Hoi lieve meiden. Peter is net we gegaan voor een nachtje en vind het helemaal niet leuk, maar ja, z'n werk moet ook gebeuren... Hij komt morgen na de files weer naar huis. Hij is vorige week ook gegaan, maar toen had ik er minder moeite mee. Bah zeg, hij is nu 10 min de deur uit en mis hem nu al... Receptie van m'n pa vanmiddag was gezellig. Ze is uitgebreid bewonderd door de burgermeester. Das zo'n leuk mens.... Ik ga nu vast naar boven. Lekker op bed tv kijken en ik denk dat ik al heel snel ga slapen. Ook al hebben we dan redelijk geslapen de afgelopen nachten, ik merk wel dat het me op gaat breken dat ik nooit langer dan 4 uur kan slapen. Ik wil hier graag wat vaker zijn, maar kan er echt geen tijd voor vinden. Zou weer eens lekker ouderwets willen "chatten" hier. Maar goed, wie weet komt dat snel weer es een keer. Kan ook niet echt de tijd vinden om op iedereen te reageren. Maar meiden, ik lees alles en leef met alles en iedereen mee. Echt waar. Dus vanuit hier: DIKKE KNUFFEL VOOR IEDEREEN DIE HET NODIG HEEFT OF GEWOON EEN KNUFFEL WIL. EN EEN KUSJE VAN TESSA! Ik ga nu naar boven. Tot morgen.