Gezellig misschien toch een leuk forum-avondje Ik zal even foto's van het fototoestel op de laptop zetten... Kan ik gelijk hier weer een paar leuke plaatsen!
Ik zit nog even deal or no deal te kijken met Stijn, daarna moet hij naar bed. Inmiddels ligt Sofie in mijn armen te slapen, dus ik ga ze even in haar mandje leggen
Ik ga morgenochtend even wegen op het CB. Vorige keer viel het natuurlijk zo tegen (vond ik toen) We moeten over 3 weken weer terug, maar wil gewoon ff wegen tussendoor. Zeker nu we met bijvoeden zijn begonnen
Goed dat je dan even gaat wegen. Al is het alleen maar om jezelf gerust te stellen. Ik ben benieuwd of ze goed is gegroeid. Maar zo op de foto's te zien gedijt ze aardig hoor
Leuke banner Thirza en leuk hoor, gastouder. Ik heb hier ook info gevraagd alleen moeten de huisdieren uit de ruimte waar de kindjes zitten en dat is bijna niet te doen. Haha, Gwen met haar rode smoeltje. Ze heeft zo'n leuk lachje! Suus, Tess is ook al een hele meid zeg! Zo ineens lijkt het baby eraf te zijn he. Hm Debie, wel balen dat het zo gaat op het kdv. Inderdaad even aankijken en anders wat anders zoeken. Vieze luier is not done en dat ze elkaars speentjes enzo hebben vind ik ook niet kunnen eigenlijk. En laten huilen is toch een personeelsgebrek ook denk ik. Meiske, volgens mij is Sofie een klein boefje zo aan de foto's te zien. Laat je ook nog foto's van het huis zien? Jaaaaa Thirza, fotoooooo's Dwaasje, fijn dat je papa zich goed voelt. Ik hoop dat het even zo mag blijven. Ooooh schandalig, ik ben het alweer vergeten Ik heb net een heel klein stukje op de fiets gereden en hij vond het ge-wel-dig . Ik moet alleen het scherm even goed vastzetten want dat kan hij omklappen en dat doet hij dus ook. En hij wil steeds bellen dus er moet iets op komen voor hem om te spelen. Ik heb trouwens problemen met op en afstappen . Ik weet niet hoe ik het moet doen met het zitje erbij. Daarbij zit mijn buik ook een beetje in de weg. Hoe doen de andere 'wat flinkere' dames dat op en af stappen? Ik heb nu het zadel zo staan dat ik bij de grond kan zodat ik zo op kan stappen maar dat fietst niet fijn omdat hij te laag staat.
Groot gelijk Boney! Daarvoor zijn die extra weeg-spreekuren toch ook! Voor bezorgde mama's! Foto's staan op de laptop, ik zal ze even verkleinen en hier een paar leuke plaatsen!
zo gwen ligt op bed maar slaapt nog niet ! ze is echt veel wakker , vandaag ook maar 2 keer een half uurtje geslapen! @Dees oh leuk op de fiets , ik moet nog steeds een zitje kopen, ga denk van de week maar voor kijken! @Thirza leuke bannner! @Meiske de night rider hihi ja leuk @Boney wel fijn dat het er eigenlijk is het dat tussendoor wegen , kan je dan toch weer gerust stellen! MOrgen moet ik met Gwen naar het cb ben zo benieuwd wat ze weegt nu! en hoe lang ze is En ff goed over het eetschema hebben want heb een boekje staat in dat ze 3 keer fles waavan 1 keer pap, 2 stuks fruit en een snee brood en dan weer groente nou ik weet niet hoe ik het moet inplannen want als ik brood geef geef ik geen fruit, want zoveel trek heeft mevrouw niet hoor is veel ste veel achter elkaar al dat eten vindt ik
Dees, ik heb een moederfiets... Daarbij heb je wat meer ruimte om op en af te stappen. Foto's komen eraan!