Wow dat is nogal wat Meiske! Gelukkig kunnen jullie nog evne in dit huis blijven wonen! Hoe lang staat jullie huis nu al te koop? Al een tijdje toch? Boney: Moet je nou echt over een moorkop beginnen? Hmmmm.... Trek!
Ik mag helaas niets meer, anders gaan die kilo's er nooooiiiittt af! Het gaat de laatste dagen al zo beroerd! Dus geen tompoes of moorkop voor mij...
Zo, tompouce op een bordje en smullen maar Heb er nog 1 over, dus wie het snelst is, kan hem komen halen Ons huis staat nu zo'n vier maanden te koop. Er is 1 kijker geweest. Niet veel dus, maar we blijven positief
Nee, das inderdaad niet veel! Ach je hoeft ook maar 1 koper te hebben he... Ik zit me net te bedenken dat ik mijn banner toch niet zo mooi vind, dus ik ga weer een nieuwe maken! (tja, hou van verandering)
Piet is nog steeds niet thuis. Hij is al vanaf half 6 vanochtend in touw. Alleen een half uurtje thuis geweest om zijn maal naar binnen te schuiven
Ja ik vind hem ook wel vrolijk, maar ik vind die tekeningentjes zo suf... Dus ben ff aan te spieken naar een nog mooiere! Eet smakelijk boney en meiske!