Leuke smiley Boons Ik heb net een schandalig grote bak roomijs met chocoladesaus, banaan en slagroom op Kga nu bankhangen en daarna slapen. Truste lieverds
truste dees! ja was klaar en opgevouwen wezen douche en de vaatwasser leeggehaald en nu doe ik niks meer...
Worden jullie ook elke dag meer verliefder op je baby! Er komt een dag dat ik nog een keertje uit elkaar plof hoor! Dus als ik hier zomaar ineens niet meer kom, dan lig ik in stukjes over de aarde heen verspreid!
Slaap lekker deesje. Joma alweer druk gehad vanavond! Hier zit de was alweer 2 dagen in de droger... HEb ik nog geen tijd en zin voor gehad! Morgen weer een wasdag hoor!
Net belde mijn zus, dat mijn nichtje weer luizen heeft (is echt een plaag hier op school) Stijn is daar vanmiddag wezen spelen Dus ik ben nu even naar boven om in zijn haar te pluizen... Krijg zelf ook al jeuk op mijn hoofd als ik eraan denk!
Ziet er schattig uit Boney! Kikkert, ik weet niet meer hoe ik op onze hyves moet komen Ben nog steeds niet zo bekend met hyves!