heey lieffies ik heb bij elezen en ow wat heb ik toch prachtige kindjes voorbij zien komen ! echt wat zijn we trots met zijn alle ! dikke knuff voor allemaal @ kikkert heb ook gereageerd
Wat een mooie man is Bryan, zo´n lief koppie! Sara heeft net MAMA gezegd! en nu is papa druk bezig om haar ook papa te laten zeggen! hihi ben zo trots haar eerste woordje is MAMA!
Volgende week ga ik beginnen met revalidatietherapie, is een team van maatschappelijk werk, fysio, ergo, ceasar en nog iets.. om te leren omgaan met mijn gebrek. Ze kunnen het toch niet verhelpen vrees ik. Denk ook wel dat ik de maatschappelijk hulp nodig ga hebben. Ik zit er op dit moment enorm mee dat ik de eerste weken niet zo van heb kunnen genieten door al het huilen. Heb zo het gevoel veel te hebben gemist. GElukkig hebben we een mooie dvd (in elkaar gezet door een vriend van ons) en die kijk ik lekker vaak, zit dan ook altijd met tranen. Verder gaat het goed. Sarah heeft een lastige week achter de rug, heel ontevreden en niet kunnen slapen maar afgelopen nacht ging weer goed. Alleen fruit en groeten, die staan niet in haar woordenboek. Ze drinkt haar flesjes ook niet meer leeg, zou ik dan maar gewoon minder geven? Ik had gedacht dat ze dan wel meer groenten zou gaan eten maar nee hoor, haha, hoe kan ik het ook denken. genoeg over mezelf. Ben hier weer even niet geweest, zijn er nog nieuwtjes? Wel heb ik weer leuke foto´s gezien en Sara die mama zegt en een papa die dat niet leuk vindt, haha Ga zwemmen en proberen om vandaag weer even langs te komen
Goeiemorgen allemaal, Bryan kijkt nog steeds een beetje 'waterig', nog steeds verkouden? Hij ziet er wel lekker vrolijk uit, leuk bekkie ook Jeetje Anoek, het is ook niet niks meid. Iets hebben is 1 maar ermee om leren gaan is een tweede. Fijn dat je hulp gaat krijgen. Ik hoop dat je het kan accepteren en ook leert omgaan met het gemis van je meiske in de beginperiode. Heel veel sterkte in ieder geval en een dikke knuffel. Ik zei trouwens vorige week tegen Olaf, ik begin me nu pas echt steeds meer mama te voelen. Ik kan niet omschrijven hoe ik het bedoel maar zal het proberen. We hebben hier natuurlijk lang op moeten wachten en hadden ons al vanaf het begin af aan ingesteld op geen kinderen voor ons. De hele zwangerschap was ik bang dat het fout zou gaan. Met Thijs* ging het inderdaad fout en ik was zoooo bang dat Luuk me ook afgenomen zou worden, ik durfde me niet echt te hechten. Tenminste, ik hou enorm veel van dat manneke maar durfde me geen mama te voelen denk ik. Ik had steeds een soort gevoel van: hij moet zo weer weg, dit is maar tijdelijk. Steeds meer komt het besef dat hij toch echt van ons is en ik toch echt mama ben. Ik zei het zelfs tegen Luuk, ik voel me helemaal mama van jou nu, mama heeft wat opstartproblemen gehad. Het gekke is dat hij me dan aankijkt en begint te lachen met een soort hm geluidje. Ik heb daardoor ook vaak het idee dat hij begrijpt wat ik zeg. Hij begint ook zelf aan te geven dat hij even bij Thijs* wil kijken. Als ik uit zijn kamertje wil lopen gaat hij over mijn arm heen hangen en kijkt naar het plekje van Thijs*. Ik geef eraan toe en loop naar de urn die hij dan aanraakt. Pas als hij zelf weer naar achter gaat loop ik weg want dan is het goed. Hij maakt dan hetzelfde hm geluidje. Hij wil dan ook meestal de foto even zien die boven de commode staat. Hij geeft het heel duidelijk aan door ernaar te kijken. Ook bij de foto vaak hetzelfde geluidje. Mgoe, ik ga douchen, aankleden, Luuk uit bedje halen en fruit geven, stoffen, stofzuigen en dweilen dus ik ben weer even zoet
Dees, eerlijk gezegd denk ik dat kindjes veel meer begrijpen dan wij denken. Zo ook Luuk, die ziet nu misschien een andere mama nu je jezelf meer durft te geven en jezelf gaat hechten aan hem. Ik denk ook dat Thijs* misschien nog wel bij hem is of bij jullie. VInd het heel ontroerend dat Luuk dan even naar de foto wil gaan. En je bent een super mama! Sarah is alweer wakker na een slaapje van wel een half uur, ga haar uit bed halen en gaan we dus mooi op tijd wakker geworden
Goede morgen meiden.... @kikkert heb gereageerd meis.. dikke knufffffielllll @Anoek..Ik kan me zo goed indenken hoe je je voelt... over het gemis van de eerste tijd.. dat had ik precies met Jur zo...maar het gaat echt over hoor...en super dat je hulp hebt gezocht...en jij denkt misschien dat ze je niet kunnen helpen, maar ze kunnen meer dan je denkt hoor.....echt.. je komt er wel weer bovenop en dat je niet hebt kunnen genietne is volkomen normaal.. niemand geniet van een constant ontevreden baby.. daar hoef je je neit schuldig onder te voelen hoor...dat je het niet hebt opgegeven en dat je je nu zo voelt geeft alleen maar aan hoeveel je van haar houd en wat voor een supermama je bent... Dikke knuffel @Dees.. zit met tranen te lezen...prachtig om te lezen dat Luuk zijn broer omarmt en zo Thijs* dichtbij houdt...heel bijzonder en dat hij jou begrijpt is net zoals anoek zegt.. beebjes snappen meer dan je denkt en voelen geveoelens haarfijn aan....Geniet van het "echte" mama gevoel......Je bent Top.. @Joma.. nog 1 dag genieten.. DOEN! @Mys.. wat een heerlijke foto weer... @debora...heb ik al een tijdje niet gezien, maar heb ook niet alles teruggelezen. HOEST NU? @Mom..en hoe gaan de nachten nu? slaapt Elena al door...... @Suus.. alweer beter? @Debie... hoe vind Ilse KDV nu.. zie je al verbetering? @Bones.. ongi geworden las ik.. BAH BAH BAH BAH BAH.. maar dat zal je zelf ook wel vinden denk ik... euh..en de rest ben ik alweer vergeten.. Oh ja.. Thirza een nieuwe Banner.. moest echt ff kijken....hihihihihi.....Leuk.....
morgen meiden @ dees , nee nu is hij niet verkouden , dus denk dat t door de foto komt en ik denk inderdaad ook dat luuk het wel snapt @ ichtus hoe issie nu meis @ anouk , dikke knuff
ow en DEES.. hoe is het nu afgelopen met de ziekmelding arboarts en so bij UWV? dat heb ik ff gemist volgens mij.....
bryan is hier heel hard steeds uuuuuuuuuuuuuuuuuuuh brrrrrrrrrrbrrrrrrrr brrrrrrrr aaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuh maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamaama aan het roepen , vind ron zo leuk ( die moe slapen )
goedemorgen meiden! hier wel een goede nacht gehad Gwen kwam om 7.30 en is nog steeds verkouden ook doormiddel van veel slijm in haar keeltje dus lekker weer fles gegeven op bed bij ons ff kroelen een half uur en toen weer hoesten slijm omhoog gevolg tot kokhalzen en ja de fles kwam eruit weer heel ons bed onder , voor de 3e ochtend nu, had het ff gehad met alles en heb toch een potje zitten janken ..zat er ff doorheen en waarom ik weet het niet...gewoon druk enz.. moest ff kwijt hier sorry voor echo berichtje kom straks wel ff kletsen...
zitt ff op hyves alle foto's te bekijken.. *smelt*.. en VIV.. ook al een tijdje niet waargenomen nhier...
@Joma... Hele dikke knuffel meis.... rustig an... boel in de was... Enorme bak leut en vooral van het prachtige weer vandaag gaan genieten.. NIKS MOET..ALLES MAG DAG! en spui hier maar van je af meis...DIkke knuf en hoop dat Gwen snel weer opknapt..... @Mys.. hoest nu met je buik?
Joma knuffel meid! Kan het me wel voorstellen dat het je even teveel was. Doe vandaag eens even rustig aan, lekker boek, lekker internetten, en de boel de boel te laten. Beterschap voor je meisje!
trouwens goeiemorgen iedereen! Dees, mooi geschreven, en wat mooi dat je nu het echte mama gevoel hebt! Ik vind het ook steeds leuker worden. En ik vind een kindje hebben het mooiste wat er is. Ichtus is er weer!Had je man trouwens nog de promotie gekregen? Anouk goed dat je met de therapie gaat beginnen.En denk zeker dat het wel helpt! Ik dacht ook dat ik niet geholpen kon worden. En de eerste stap is in ieder geval gezet!Succes meid.