Anouk.. meid veel sterkte met alles. ik weet eerlijk gezegd niet precies hoe de vork in de steel zit, maar het klinkt niet al te best. Ichtus... GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP nee, Elena slaapt nog niet door! We blijven de moed niet opgeven! Maar t blijft vermoeiend! Ik kruip nu ook weer mijn bedje in.. ben te moe om alles te lezen en ga straks naar Amersfoort naar een vriendin. Dees.. ik weet een heel klein inieminie beetje wat je bedoelt.. na mijn miskraam ontkende ik simpelweg weer zwanger te zijn en later durfde ik niet echt blij te zijn. Tot het eind was ik wat gereserveerd.. tot na de geboorte.. ik kon niet geloven dat alles zo goed was gegaan! Geniet er maar lekker van, want het is heerlijk als je wat ontspannen 'mama' kan zijn!
diaan is druk met werken hahaahah zie der zo nu en dan op msn verschijnen maar ook weer weg zal zich wel weer melden snel denkk
Wat is het rustig hier! ik heb lekker 2 croissantjes (slecht!) in de oven die ga ik dadelijk lekker opeten
Haaaaaaaaaaalloooooooooo ik hoorde dat ik geroepen werd! Hier gaat alles niet zo heel erg lekker.. Ben zeer druk met werk en ook met andere dingen. We hebben hier zaterdag kermis en een hoop voorbereiding enzo gedaan Danny moest veel weg om te oefenen. Ook ben ik de laaste paar dagen veel knippen geweest en nog op kraamvisite. Pff Angela huilt weer. Ze is zoooooo ziek. Ze heeft vermoedelijk een longontsteking, maar dat moeten we vandaag afwachten hoe het met het hoesten gaat. Ik moet strax weer werken, maar ga niet met een gerust hart hoor. Ik zal ook op het werk aangeven als het met Angela echt niet gaat dat de oppas mij moet bellen en dat ik dan wegben.. zullen ze wel moeilijk over doen ben ik bang, maar ja m'n kind gaat voor. Afgelopen nacht de hele nacht bij dr gezeten. Gisteravond was ik iemand permanenten en watergolf zetten en ben om 20 uur gegaan.. danny belde om 22 uur op hoelaat ik thuis kwam, want Angela was al overstuur vanaf dat ik weg was, dus heb alles gauw afgemaakt en ben als een speer naar huis gereden. Toen ik thuis kwam had Danny haar net weer geprobeerd in bed te leggen.. en na een kwartier sliep ze... gelukkig. Nou wij naar bed rond 1 uur.. heel zachtjes gedaan,omdat we laminaat hebben op een houten vloer, dus in de gang kraakt het nogal als je daar loopt..ja hoor.. Angela wakker.. krijssen schreeuwen huilen alles bij elkaar.. en kreeg haar niet stil..een uur mee lopen sjouwen.. bij ons op bed laten zitten..en toen maar gaan zingen.. ze viel zowat in mijn armen in slaap.. zittend dan.. dus ik dacht.. ja laat ik haar nu maar in bed leggen.. Nou niet dus! Schreeuwen krijssen huilen.. pff en een oververmoeide mama en papa. Nou toch maar laten liggen stoel erbij gezet en mama gaat wel weer zingen.. slaap kindje slaap.. nou gelukkig viel ze zo in slaap en zijn we zachtjes de kamer afgegaan.. daarna rond 3 uur nog een keer tot een uur of 5 bij dr gezeten.. dus ben echt doodmoe. Nu is ze ook weer aan het jengelen.. ik weet gewoon niet wat ik moet doen.. voel me zo machteloos.. tandjes zijn het niet, want daar is echt nog niets van te bekennen. Nou mijn meisje huilt weer.. ga weer ff naar dr toe Knuffels allemaal... en wil iemand me misschien een update geven
Mogguh! Jeetje Diaantje, je meisje zo ziek.. Pff, hoop dat het geen longontsteking is! Succes meis en beterschap voor Angela. Joma, Gwen dus ook nog niet lekker. Bah, sneu hoor.. Heel normaal dat je er even doorheen zit. Je bent ook ineens zo 'anders' als je kindje ziek is. Constant alert en bezorgd, dat breekt je af en toe even op. Lekker die tranen laten lopen hoor! Dees, ik vind het heel bijzonder hoe je verteld over Luuk, dat hij zelf aangeeft even bij Thijs* te willen kijken. Ik denk ook echt dat kleintjes heel sterk zijn in bepaalde dingen aanvoelen. En wat heerlijk dat je je echt mama voelt. Anoek ook niet zo lekker even.. Ik kan me goed voorstellen dat je je zo voelt. Ik herken het wel een beetje. De eerste weken zijn ook wat langs mij heengegaan. Ten eerste omdat Lune zo vroeg was en ik er totaal nog niet op voorbereid en toen die rotperiode in het ziekenhuis, daarna het vele huilen van Lune.. Pff, wat een periode. Als ik video's terugkijk moet ik ook vaak een traantje wegpinken.. 'waarom heb ik niet meer van haar genoten', 'waarom voelde ik me nog geen moeder en had ik nog geen sterke band met haar', 'had ik het anders kunnen doen?'enz. enz. Ik probeer er niet te lang bij stil te staan maar af en toe... Knuf meid! Supermummy, smijt anders ff een croissantje deze kant op? Verder knuffel voor iedereen! Gister tv meubel bij de Ikea gekocht. Als hij in elkaar gezet is dit weekend zal ik even een foto maken. Ze hadden bij de Ikea taart met roomvulling en slagroomsoesjes met chocola erop En dan op dieet zijn.. No way! Ga vanavond steppen met de buuf dus ik mocht soesjestaart (wil nog wel een stukje.. of die daimtaart, die is ook zo walgelijk lekker..) Mijn ouders hebben gisteravond opgepast en Lune op bed gebracht. Het was weer ouderwets overstuur zijn Ben benieuws of vanavond goed gaat, dan was het denk ik omdat ze 'vreemd' was bij opa en oma. Ow, nog even een foto van m'n tutje Hmm, ze ligt te poepen.. Even verschonen..
Lieve foto's weer van Bryan! Hij heeft ook altijd een prethoofd he En Lune zit er ook weer als een foto modelletje bij! Dees, speciaal is dat! Die kleintjes begrijpen meer dan je denkt! Echt heel ontroerend hoe Luuk ook aan thijs denkt... Soms zou je denk ik wel in dat koppie willen kijken om te zien wat hij nou denkt! Anoek. Dikke knuffel meis, en goed dat je hulp gaat zoeken hoor! Je zult zien dat het altijd wel een beetje gaat helpen! Mystery, fijn dat je buikpijn minder is! Hopelijk verdwijnt het nu snel helemaal! Ichtus, hoe is het nu met je broeren zijn meisjes? Nog druk aan het klussen in dat huis? Maja, nieuwe tvmeubel! Foto, foto, foto, foto! Joma, dat gevoel ken ik maar al te goed. Het wordt je soms ook even allemaal teveel... Lekker aan zo'n huilbuil toegeven! En beterschap voor Gwen! Knuffel... Sara zei mama! ! ! Hoera! (papa jaloers) Diaantje. He getsie, Angela misschien longontsteking! Laten we het niet hopen! Hopelijk knapt ze snel op! Maja, jou manier van lijnen schiet zeker erg op Wel een leuk dieet hoor! Dat dieet wil ik ook wel volgen!
Nou dat heb ik allemaal wel goed onthouden volgens mij! Ben ik nog iemand vergeten? Sorry! Hier gaat het wel goed... Aaron eet heel goed, alleeen het drinken gaat "slecht". Hij drinkt smorgens een fles leeg 225 ml en savonds voor het slapen gaan ook. De middag fles zijn maar een paar slokjes. Ik probeer nog wel meer aan te bieden, maar dat hoeft hij neit echt. Hij krijgt ook nog wel yoghurt en fruit, dus het is niet dat hij te weinig vocht binnenkrijgt. Alleen zou ik toch wel graag willen dat hij die middagfles ook leeg zou drinken. Maar vooruit. In tegenstelling tot andere dames mag ik niet klagen over Aaron zijn eetpatroon! VAndaag een beetje een opruimdagje... De was wegwerken en een beetje troepjes opruimen enzo... Je kent het wel. Beker hier, foldertje daar, schaar waar die niet hoort... etc. Is ook zo gebeurt, maar niet in het tempo waarin ik bezig ben! hahaha! NOu goed, ik zal toch maar eens bezig. Aaron ligt nu lekker te slapen, dus ik heb de ruimte nu even! x voor iedereen!
hee meiden. Balen dat een paar zich zo klote voelen, hoop dat het snel weer beter gaat. Zag ichtus ff voorbijschieten, gaat ie al beter of nog steeds druk druk druk. boney; netjes toch het gewicht van tessa nu. Hier net op kraamvisite geweest, schattig weer. Moet eigenlijk nog ff naar het dorp maar weet nog niet of ik zin heb. Ga eerst maar ff eten en dan de was doen. Heb gewoon weinig tijd voor het forum op het moment, zal eerdaags als ik meer in werkritme zit wel weer beter gaan.
whahahahahahah heb een cd van nutricia gehad , staan allemaal van doie oude nummers op , bryan zit helemaal verbaast naar de tv te kijken
Haaj allemaal. Boney fijn dat de lijn weer stijgende is! Supermummy , leukleuk Sara zegt mama. Grappig dat papa wat jaloers is Debie wij ook pas op kraamvisite geweest , toch wel grappig om weer zon mini mensje vast te hebben. Heb net 2 foto's gemaakt die ik even wil delen. Damian lekker aan t spelen.. hij is nog wat bleekjes maar verder gaat t weer goed
Ah zo kunnen ze dus groter! Vind idd ook dat de kwaliteit slechter word bij foto verkleinen.. jammer!