veel fietsen mystery word ie minder groot Heb mijn abbo afgezegt op de sportschool dus vraag me af hoe die kilo's er ooit afgaan hier, nog 9 te gaan
hahahahaha ja ik heb hem wel eens gezien bij halfords geloof ik dees , en ja abbo sportschool heb ik ook maar ga nie en ja veel fietsen is een goed idee , nu nog doen
das hier ook het probleem mystery, neem me vanalles voor maar doe geen reet eraan. En elke dag denk ik morgen geen koek, snoep meer, pfff
Ze hadden ook een buggydrager bij de Superstore babyzaak. Ik heb alleen geen kleine buggy maar zit er wel aan te denken er 1 te halen voor op de fiets mee te nemen.
ik heb de buggy idd ook voor op de fiets gekocht en voor als ik ff vlug paar boodschappies doe met mijn auto, gaat buggy sneller en past er makkelijker in
@ dees , heb je toegevoefd nu t filmpje nog vinden whahahahah @ lijnen en zo , ja ik ken het pfff wil wl maar doen is weer wa anders , zou nu ook eigenlijk naar voor moette fietsen om me banden op te pompen ! maar ja
als we met auto paul weggaan neem ik altijd de goede wandelwagen, daar zit ze toch beter in en rijdt lekkerder. Ook als ik wandel gebruik ik de goede. Maar denk dat als ze ouder/ groter is je idd steeds meer de buggy gaat nemen.
Dit is een privévideo. Denk eraan om het vriendverzoek van de afzender te accepteren als deze video naar je is verstuurd. deze melding krijg ik meis
ach, de groene snotslierten (sorry voor het onsmakelijke) lopen echt de neus uit en mama mag ze niet wegvegen met een zakdoek
haha, ze probeert onder de bank te schuiven, maar daar zit maar cm of 8 onder dus dat lukt niet. Zal eens kijken, zal wel balletje onder liggen
Mystery, de filmpjes staan in je pb. Ik denk dat, als ik een uitnodiging heb verstuurd de ander er ook nog 1 moet versturen om de filmpjes te zien. Of kunnen jullie ze zien? Uitnodigen doe je bij account->meer->contactpersonen->vrienden uitnodigen Kijken of je een uitnodiging hebt en goedkeuren bij account->meer->inbox->uitnodigingen voor vriendschap De jouwe staat er niet bij Mystery dus misschien iets mis gegaan met uitnodigen.
Gelukt dus haha. Ja he, pretletter is het. Hij ligt nu ook een soort te zingen in bed . Kga hem zo halen voor zijn happie. Ik ben benieuwd of hij de vis ook lust.