Fijn dat het zo leuk was meis.... en bewondering van de Burgemeester dat kan ook niet iedereen zeggen toch?! maak je niet druk over het geen tijd vinden om heel vaak hier te kunnen zijn of dat je niet op iedereen kan reageren meis.. ik denk dat iedereen dat 'luxe'probleem wel kent.. hier nog 1.. Lekker gaan liggen en evt slapen.. en Knuffel terug...
@Dees.. WOW wat prachtig... *snik*... ontzettend mooi.... Heb er gewoon geen woorden voor.... Fijn dat Thijs* nu thuis is waar hij hoort.... Hoop dat het verwerken nu echt kan beginnen...kan me indenken dat het een prettig gegeven is dat je nu iets tastbaars hebt waar je 'naar toe kunt gaan' om even met m alleen te zijn en je gedachten en tranen de vrije loop kunt laten... Je mag ontzettend trots op jezelf zijn hoor als ik lees wat jullie allemaal te verstouwen krijgen en dan zo doorgaan zoals jullie nu doen.. echt diep en diep respect hoor!
Net ff bij marijn wezen checken.. Hij slaapt erg diep.. ik voel normaal ff aan zijn handjes en dan beweegt ie meestal wel, maar nu niet.. zijn handjes lagen zo mooi open en ontspannen.. zijn hoofdje gevoeld maar geen koorts en hij ademde heel rustig... moest toch ff kijken...Nu die vandaag weer zo rustig is maakte ik me toch wat zorgen.. Tis ook nooit goed he...
kennelijk is iedereen druk of aan de bankhang dus dat ga ik ook maar ff doen.. HOUSE kijken...en s bedenken of ik die pizza nog ga op eten.. heb met de kids pannekoeken gegeten.. JA ALWEER! maar had er zelf geen zin in...had voor mezelf een pizza gekocht, maar heb eigenlijk geen trek..denk dat ik maar aan de aardbeien ga...n keer zonder slagroom... tot later misschien nog... KNUFF
Ik kan ook niet wachten tot het klaar is en ik ze kan gaan dragen. Tsja, doorgaan moeten we wel, we hebben nog een manneke. Zonder Luuk weet ik het niet hoor, dan had ik het niet gered denk ik. Ik weet ook niet of het allemaal nog wel zin voor me had gehad. Klinkt misschien raar want ik heb ook Olaf nog. Ik heb behoorlijke depressies gekend en ben er sterker uit gekomen maar als ik zwanger was geweest van een eenling en die was verloren weet ik niet of ik een terugval zou hebben gekregen en weer een gevaar was geweest voor mezelf. Ik heb namelijk ooit een 'poging' gedaan. Ik ben inmiddels wel zo'n 2 jaar niet meer depressief en ben ook niet meer levensmoe maar hoeveel kan een mens hebben he.....
Datums voor de meeting: Zaterdag 19 juli Zaterdag 26 juli Zaterdag 2 augustus Zaterdag 9 augustus Geef je voorkeur door zodat we een datum kunnen prikken. Makkelijkste is als je dit lijstje quote/overneemt en aanvult. Kan er op de februari lijst een poll worden gemaakt? Voor op de lijst trouwens ook dat Luuk 25 maart zijn eerste prikjes krijgt
Datums voor de meeting: Zaterdag 19 juli Zaterdag 26 juli Zaterdag 2 augustus Zaterdag 9 augustus Geef je voorkeur door zodat we een datum kunnen prikken. Makkelijkste is als je dit lijstje quote/overneemt en aanvult. Dees: kan alle dagen Wen26: kan alle dagen
Haha, zitten we beiden te veranderen. Ach, het maakt ook niet uit, als maar duidelijk is wie wanneer kan
precies ... lijkt me echt gezellig hoor... ff denken in juli is Fenne dan al bijna 5 mnd en 6 mnd in augustus... wat zullen het dan andere kindjes zijn zeg!
Ja en het is nog best lang. Ik zat van de week te denken dat het ook wel leuk zou zijn weer samen te komen in Utrecht bij Mr. Shi, net als met de dikke buiken toen. Alleen is dat lastig met de kindjes erbij misschien maar ik had er ineens gewoon heel veel zin in
hee lieve meiden, Ik zat alles terug te lezen en te proberen alles te onthouden zodat ik kan reageren op iedereen, maar ben echt te gaar. Dus alleen maar even een update: Bij CB was het goed, Noah is goed gegroeid en weer zo'n 300gr per week aangekomen! Hij weegt nu al 5075gr! Echt niet normaal. Ik zal wel slagroom hebben. Verder leek het de arts goed om hem inderdaad te bakeren, dus nu geeft ze dat door aan de verpleegkundige en die komt ons dan leren hoe het moet..... Was verbaasd dat t zo gaat, maar is misschien wel goed. Zelf had ik hem vanochtend al soort van gebakerd met een doek en daar reageerde hij erg goed op, werd meteen rustiger. En als ik de verhalen van Maja en Mrijn hoor, dan heb ik goede hoop dat hij beter gaat slapen. Vandaag was hij verder erg onrustig van alleen het uitstapje naar het CB. Maar toen we hem in badje deden kregen we een prachtige brede glimlach! Zooooo schattig. Werd er helemaal gelukkig van. Nou, goeie nacht voor allemaal, sorrie voor het ego verhaal, meer zit er even niet in. Liefs Amma
Om naar Mr Shi te gaan? Ik ben helemaal voor hoor. Uit eten is heerlijk (en het was goed daar), leuk om iedereen te zien en leuk om de baby's te zien.
Ja, lijkt me erg gezellig... we kunnen natuurlijk ook iets zoeken waar we bijvoorbeeld een high tea kunnen doen ofzo... iets wat 's middags is en het geen probleem is dat er veel kids zijn... zal ik eens zoeken?
Voor high tea opper ik Hotel New York in Rotterdam, heeeeeerlijk en lekker groot. Helaas wel maar een klein deel rookvrij maar als we een beetje achteraf gaan zitten zal het ook wel gaan.