Februari 2008 Mama's

Discussion in 'De mama's' started by MissN, Feb 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    ik heb trouwens voor 6 dage in de vriezer staan voor bryan dus kan nog een week vooruit :D spaart weer beetje centjes :D ( al koop ik het graag , vind het leuk om voor bryan te koken )

2. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Dees , wat dacht je van via tinypic uploaden (t filmpje) en m dan op de febmama hyves zetten?
    Die is toch afgesloten?

ben ook weer terug van werk , verlof aangevraagd en weliswaar gekregen.. heb wel een half uur gebeld vandaag! :p

3. MissN

MissN Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    4,443
    0
    0
    Purmerend!
    Heej iedereen...

Kom me ook weer even melden..

Hier nog steeds druk,duk,druk...jeetje..maa vind ht nog steeds erg leuk... :D

Hoe gaat het met alle beebjes hier?

Met jaydee gaat alles goed...erg vrolijk wijffie..moet er alleen elke keer achterna rennen, ze kruipt veel te snel..haha vanochtnd stond ze ineens in der bedje..schrok ervan gelukkig stond het bedje al laag... :D

ik kom me af en toe wel eens melden hoor.

Zijn er nog schokkende dingn gebeurd?

4. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Wat veel meiden die al staan en kruipen joh!
    Ik ben toch wel heel benieuwd hoe lang t hier gaat duren..

Hoe zit het met de kerels?
    Zijn er ook dames met kereltjes die al kruipen/opstaan?

Damian staat ontzettend stevig.. als ik 2 handjes vastpak en voor hem sta loopt hij met ons mee.
    Hij zet "per ongeluk" ook wel eens stapjes los.

Hoest met de andere boys? (heb niet alles terug kunnen lezen..)

5. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Hoe vinden jullie trouwens mijn avatar.. warface.. :D

6. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Wij eten (het menu is veranderd) aardappels, bietjes en speklapjes.

Met Tinypics, kan dan niet iedereen het filmpje zien?

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Hmm.. mja er staan wel 2 tabbladen waarop je nieuwste filmpjes en foto's kunt zien..

En photobucket is dat ook niets?
    Daar kun je ook filmpjes plaatsen
    En die kun je als het goed is ook beveiligen (dat je de link wel kunt doorgeven maar niet kunt "bladeren" in t album)

Wat een gedoe zo he ;)

8. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hallo!
    Lekker gekwebbel weer hier vanmiddag! Gezellig!

Beertje, hier nog geen baby-jongetje die goed kruipt. Hij doet zijn best met kruipen op zijn buik, maar hij is eigenlijk alleen maar rondjes aan het draaien en soms gaat hij perongeluk achteruit!
    Staan kan ie wel als ik hem aan zijn handjes beethoud. maar stapjes zetten dat snapt ie nog niet!

Dees, kan je het filmpje niet op je eigen hyves zetten? Ik weet niet hoe dat werkt en ook niet hoe het dan met uploaden zit enzo...

Eten, wij eten een wokschotel met gehakt, broccoli, wortel, prei, ui en champignons. En een lekker vleessausje erbij...
    We eten wel vrij laat vandaag, want Erik is met een vriend bezig in de tuin, dus we gaan pas om half negen eten. Als hun uitgetuinierd zijn...

Wel balen, waarschijnlijk is de tuin pas half oktober af! Had zo gehoopt nog even van het mooie weer te kunnen genieten, maar helaas!

Nou ik ga weer! Lekker opruimen enzo!

Tot later!

x

9. Meiske74

Meiske74 VIP lid

May 22, 2007
    6,571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden

Ik kom me even melden en zeggen da ik eindelijk foto's van ons nieuwe huis heb gemaakt. Ik ga zo eerst de kinderen in bad en naar bed doen. Daarna kom ik weer om te kijken wat er vandaag allemaal is geschreven!
    tot straks :D

10. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ben benieuwd naar de fotos zal wel een kast van een huis zijn met zoveel kindjes :D

11. supermummy

Dees ik wil ook wel je filmpje zien mijn id bij you tube is patatje81 :)

12. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    Leuk meiske! Ik ben benieuwd naar de foto's!

HOERA! We hebben gewonnen in de staatsloterijshow! (We spelen automatisch elke maand mee). We hebben 57 euro gekregen. Toch wel weer een leuk bedrag! (Kunnen we een week boodschappen mee doen! :D hahaha)

13. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

Jun 20, 2007
    3,703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ow ja, ik zou opruimen hier! Maar nu zit ik te laptoppen en grey's anatomy te kijken!

14. supermummy

Woow leuk hoor!Gefeliciteerd Thirza

15. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo ben ik ook weer!

@MissN leuk dat je er weer ff kwam melden! en ja dat gaat hard he als ze eenmaal kruipen :) ik kom nog wel een keer mijn nagels doen hoor bij je ;)

@Dees met fotobucket kan niemand het zien hoor!
    tinipic geloof ik ook niet!
    heb ik gister op bietjes aardappels en speklapjes mmm 1 van mijn favoriet :)

@Thirza dan had je meer dan ik had maar 5 euro hihih

zo hier alles zo beetje klaar zo de vaatwasser nog uitruimen en een wasje opvouwen...

16. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    ben ik ook weer , babbel is naar bed verkast :D

misschien een stomme vraag hoor , maar zie dat antwoord van thirza staan

hoeveel besteden jullie aan week boodschappen ?
    ( voor degene die dit willen delen dan )

17. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Bij Tinipic en Photobucket kan iedereen meekijken. Op Hyves kunnen ook mensen kijken die vrienden zijn van de vrienden dus durf ik ook niet aan. Zo op Youtube staan ze prima. Het is alleen jammer dat de mensen zonder account hem niet kunnen zien.

Supermummy, je hebt pb met het adres ;)

18. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Dees de februarie hyves kan dus niemand anders kijken dan alleen wij ! het is ook geen publieke groepshyves, ik heb hem zo gedaan dat hij helemaal geblocked is voor anderen. dus hij is beveiligd! dus je zou hem daarop kunnen zetten!

19. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    uhm ik zou echt niet weten wat ik per week aan boodschappen uitgeef :oops: ik weet ook niet wat gemiddeld is wat iemand uitgeef..

20. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo Gwen moet een fles en naar bed maar ze is in slaap gevallen in haar wipstoel :rolleyes:

Share This Page