Net gezellig met Erik Jeff Dunham gekeken, was wel leuk! Nu lekker slapen! Moe, moe, moe! Tot morgen ladies! Slaap lekker allemaal! xx Bye bye
zo meiden ik ben er ook weer eventjes DEES ik heb je kanjer bekeken hoor heerlijk ventje.. JOMA heb meteen jouw lachebek bekeken.... Ichtus zwanger oh oh gezellig hoh nou net heerlijk een uurtje met dochterlief liggen kroelen....wat een zaligheid Even een update over papa hij voelt zich heerlijk zit nu in zijn stopweek met sutent... en alle bijwerkingen verdwijnen langzaam volgende week begint hij aan de tweede kuur en dan is het weer afwachten ik ga nu heel kort door de bocht hoor... ik zit er emotioneel flink doorheen...er gebeurd vanalles in mijn leventje... en beleef veel emotionele momenten met pa maar ik ben er gewoon nog niet klaar voor om het op papier te zetten.. mijn weblog moet ook nog bijgewerkt worden... maar kan de kracht even niet vinden ik mis jullie ntzettend... maar als ik aan jullie denk geeft dat ook zoveel kracht.... ik ben hier dus maar weinig maar volg jullie zoveel mogelijk..... kusjes en ik hoop toch zo jullie snel weer te zien..
*Doet heeeeeel zachtjes de gordijnen open, sluipt op haar tenen door de ruimte en............... RAMMELT IEDEREEN WAKKER MET DEKSELS EN LEPELS* Goeiemorgen dus De club gaat Haja bemiddelen dus als het meezit heeft ze binnenkort een nieuw baasje en dus ook iemand met ervaring. Luuk lag vannacht om 1.30 ineens te kletsen. Hij is wel weer gaan slapen hoor maar ik was wakker. Vanmorgen besloot hij om 6 uur dat het genoeg was dus mama moest eruit. Sinds het bed naar beneden is gaat hij ook ineens het hele bed door. Daarvoor lag hij altijd keurig op zijn rug te slapen. Nou, nu niet meer dus. Vanmorgen lag hij op zijn buik me een hele grote smile toe te werpen . Zo, even ontbijt maken en dan stofzuigen en dweilen. Meer doe ik ook niet vandaag. Morgen is Olaf de hele dag weg en ik heb daar best de balen van. We doen op zaterdag altijd de wekelijkse boodschappen en nu moet ik ze alleen doen . Leuk hoor, open monumentendag en een vent die een obsessie heeft voor kerken
Werkse Joma Hm, weer een teleurstelling, zoals het er nu naar uitziet kan ik de opleiding lactatiekunde niet gaan doen. Ik heb niet de juiste vooropleiding en mijn werk als consulente is niet voldoende om toch mee te kunnen doen. Ooh wat baal ik hier van zeg
Goeeeeiiiiiiemorgen, zeg Dees,moet dat nou met zoveel kabaal, zou ik noooooooit doen! Balen dat je de opleiding niet kunt doen zeg, daar had je je echt op verheugd. Dus Luukje neemt het ervan in bed nu, even weer opnieuw het hele bed verkennen. Werk ze Joma. Hier werd Tess vanmorgen om 7.30 wakker, heerlijke tijd.Ze hoest zich alleen weer een ongeluk, wordt er nu best moe van. En ook de uitslag in haar knieholte is nog niets minder. Ik ga maandag maar weer eens de HA bellen. Volgens mij zijn ze me al behoorlijk zat daar, maar dat maakt me niets uit. Ach, ze is gelukkig lekker vrolijk en druk. Ligt nu ook honderduit te kletsen en te draaien in de box. Vanmiddag even samen een paar boodschapjes doen en ik ga ECHT schoonmaken vandaag, hoog tijd. Door het ziek zijn van Tess, daarna ik zelf, is er weinig gebeurd.
Mogguh Suuske Ja balen he, van die opleiding. Ik ben nu met iemand van die opleiding en Olaf aan het kijken of we iets kunnen doen maar het zal moeilijk worden. Ik zal eerst een opleiding verpleegkunde moeten doen want anders kom ik er niet binnen denk ik. Of ik moet 3500 uur maken in de moeder kindzorg en dat is niet haalbaar.
Ichtus, wat lees ik nu? Zijn er mensen te kort door de bocht? Of is er een mogelijkheid dat je zwanger bent? Spannend of niet? Hoe is het verder met je? Hier gaat het steeds beter hoor, nu nog een beetje snotterig, maar voel me beter. Lief dat je erna vraagt! Je bent een skatje. En laat Marijn maar lekker de tijd nemen hoor, Tess doet ook alles rustig aan. Ze tijgert nu wel in volle vaart, af en toe kruipt ze. Maar pogingen tot staan of zelf zitten is er niet bij. Heel eerlijk gezegd, vind ik dat wel fijn. Ik ben meer van de rustige ontwikkeling, komt door de pedagoog in mij. Eerst alle stapjes rustig doorlopen en goed ontwikkelen. En daarbij, je hebt het toch niet in de hand...... Diaan, hoe is het nu met Angela? Ik las dat ze een longontsteking heeft. Jeetje, da's schrikken. Ik ben er ook wel een beetje bang voor, met al dat hoesten. Maar de longen klinken telkens wel goed. Heeft Angela medicatie gekregen? @boodschappen; hier rond de 100,- per week en dan tussendoor nog wat kleine dingetjes. Al met al vermoed ik ongeveer 125,-.
Dat zijn ook best forse eisen zeg. Heb je nog alternatieven qua opleidingen, die je zou willen volgen?
goedemorgen, thirza gefeliciteerd met je prijs, een week boodschappen is geintje neem ik aan mystery; ben eigenlijk altijd 150-200 euro per week kwijt. zitten dan geen luiers en make-up bij dees; balen van je opleiding suus; lekker belangrijk wat de huisarts denk. je kind gaat voor lees verder en geef wel erg veel uit aan boodschappen, soms heb ik idee moet zuinig doen en ben dan met heeeel veeeeel moeite maar 100 euro kwijt, na drie weken moet ik dat weer stoppen heb anders geen wasmiddel meer hier ilse echt snotverkouden maar moeten haar met z,n tweeen in de houtgreep nemen om neusspray te kunnen spuiten en snotpomp kom ik helemaal niet in de buurt. arme schat krijgt echt geen lucht. ik ga lekker ff ontbijten
Oh, lieve Dwaas, wat een berichtje zeg, kreeg er tranen van in mijn ogen. Dit is en blijft een moeilijk proces en niemand zal iets kunnen zeggen, waardoor jij je beter gaat voelen. Het enige wat we voor je kunnen doen is klaar staan hier, met een luisterend oor en heel veel digitale knuffels. Als je even van je af wilt kletsen (schrijven is altijd moeilijker, werkt zo confronterend) dan weet je me te vinden he? Hele dikke knuffel en weet: Je doet het goed!
suus gooi eens wat huishoudszin naar mij, moet echt aan de bak. nieuw strijkijzer was echt koopje, hihi stond prijs 149 euro bij ipv 189 en kreeg hem daar dus ook voor mee, dat zijn echt de leuke dingen, verkeerd geprijsd
Och Debie, herkenbaar hoor van die neusspray. Hier ook allerlei tierlelanteintjes om haar af te leiden. Werkt alleen niet, het is en blijft een drama. Logisch, want tis ook een rotgevoel. Vreselijk om je kleintje zo te zien, beterschap voor Ilse.
ja, en helaas snappen ze nog niet dat het daarna oplucht, ach, ze is nog klein genoeg voor de houtgreep. voel me dan alleen beetje schuldig daarna
Snap ik helemaal debie, maar het is uiteindelijk goed voor haar. ik typ even met 1 hand, want tess zit op schoot. zin heb ik niet hoor, maar het moet echt gebeuren....ha ha ha. ga even mijn meissie de fruithap geven. tot zo.