Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @dees.. balen zeg van je opleiding.. en opleiding verpleegkunde duurt ookal zo lang eerst, maar is wel een mooie opstap! dan stroom je ook bij verloskunde zo binnen.. je hebt dan wel meer mogleijkheden.. maar wel weer een domper hoor...

@suus.. nog steeds aan de snotterbellen dus.. BAH....hier *klopt het meteen af* nog geen verkouden kereltje.. hoewel de andere 2 net strontverkouden zijn geweest heeft hij alleen wat gerocheld en gekucht, maar daar blijft het gelukkig bij...SNELLE BETERSCHAP...en rustig an hoor...

En ik zwanger.. nou de kwaaltjes zijn er maar de mogelijkheid eigenlijk niet...maar ja.. niks is 100% dus we zullen zien...ben wel in staat om nu een test te kopen, maar dat zou echt veel te vroeg zijn dus dan weet ik nog niks...dus ik wacht braaf tot de ongi doorbreekt..

@Debie.. ook Ilse zo verkouden.. zooooo zielig als ze moeten zuigen en pompen....Denk ook niet dat Marijn het zou waarderen...die mag ik niet eens aan zijn neus komen om de liga of t fruit er vn af te poetsen..laat staan dat ik er een Stick in kan duwen om de stuiven...

@Thirza.. euh.. een paar pagina'sterug.. had je een groot stuk geschreven.. kon er erg om lachen.. weet niet meer precies wat er allemaal stond....maar twas leuk!

Goede morgen trouwens all

@Dwaas... meis Fijn dat papa zich nu weer wat beter voelt, maar tis echt up en down he...en dat zal voor jou niet anders zijn...doe waar je je goed bij voelt voor zover dat kan en laat de rest lekker links liggen....ook voor zover dat kan natuurlijk...

en die foto.. bedoel je dat je die fiets te koop hebt staan?

Ik ga ff Marijn een fles geven.. diew is net wakker...

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Luuk wil wat typen

x vbc c cc hyy x v

Oftewel: goeiemorgen jongens en meisjes

3. 40plusmama

Arme verkouden kindjes :( . Luuk is nog niet verkouden geweest maar heeft af en toe wel snotkorstjes in zijn neus. Dat is al een gevecht om die eruit te krijgen, laat staan met zo'n neuspeertje.

Dwaasje, ik heb zo met je te doen meid. Ik weet dat je geen beller bent maar gooi desnoods mijn mailbox vol meid. Ik ben er voor je hoor!

Ichtus, je lult er aardig overheen steeds (hoe herkenbaar) maar hoe is nou eigenlijk met jouw persoontje?

Debie, hoe gaat het nu op het kdv? Meevaller trouwens van dat stoomstrijkgevaldinges.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh meiden!

Ben niet zo in de stemming om alles terug te lezen en te reageren. Niks persoonlijks of iets achterzoeken hoor!
    Wou iedereen gewoon even een dikke knuffie geven. *knuffieknuffie*

xxx

5. 40plusmama

Heeeeeele dikke knuffel terug Maja *KNUF*

6. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    morgen lieffies

@ dwaasje , dikke knuffie voor jou

@ dees, he da is kut meis !

@ ichtus hey hey meis

@ debi , germ , kleintje ook al ziekjes

@ maja , ook dikke knufff

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemorgen dames...

juist door dit soort reacties van jullie voel ik me zo sterk en trek ik het beetje bij beetje.. ik vind jullie werkelijk fantastisch./..

Dees balen meid.. weer een tegenslag kusje

Ichtus... ja die fiets staat te koop...Nick heeft een nieuwe fiets gekregen.

Suus lieverd... we moeten snel daten hoor...
    Dees en ik ook trouwens haha eignelijk wil ik met iedereen daten...

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Even lieve Dwaas samenvatten: nieuwe meeting plannen!

9. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    kijk iemand die het snapt haha

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dees, wees maar blij dat Luuk nog niet verkouden is geweest, tis namelijk vreselijk om te moeten zien. Maarja, kdv he, 1 bron van bacterien. Dus zolang je het kdv nog kunt uitstellen....DOEN.

11. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hahahah maar deze keer iets meer deze richting in :D als het kan ... :D :D * spreek even voor de mensen hier in de buurt *

12. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik stel Arnhem voor....iets dichterbij voor mij. Euhm, bij Wen thuis.....whaahaa, zal Wen blij mee zijn. Of gaan we een meeting doen zonder beebjes, want daar hebben we het ook al eens over gehad.

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik durf bijna niet meer te komen..
    *schaam, schaam* dat ik hier al zo lang niet meer geweest ben..

dus ik kom alleen even snel zeggen dat alles hier ok is.. mannetje komt vandaag terug uit zwitserland.. eindelijk! pfff.. wat heb ik 'm gemist.. en wat heb je een ander ritme zeg, als je alles zo alleen moet doen. Niet erg of zo.. maar gewoon echt heeeeeel anders!
    Nora slaapt gelukkig sinds deze week weer door 's nachts. Zal toch wel een sprongetje zijn geweest.. ja.. en ik heb de fles verhoogd naar 210.. Nora zat nog steeds op 180.. alleen 's avonds had ze 210. 180 is denk ik toch te weinig.. Verder gaat alles super

De kleine van mijn vriendin is ook weer terug uit het zh gelukkig! Was geen rs waar ze eerst bang voor waren. Volgens zh ook nog wel erg vroeg voor de tijd van het jaar.. maar het kon wel..

euh.. heb 5 blz terug gelezen volgens mij..

@ Ichtus : hihi.. zwanger.. zou wat zijn! Wel leuk en natuurlijk zou het welkom zijn! We wachten af!

@ Dees: balen van je opleiding zeg.. en wat ga je nu doen? haha.. moest wel lachen om je opmerking over een vent met een obsessie voor kerken! hihi.. lachen joh! ;)

@ Suus : Tess nog steeds zo verkouden. Jeej, dat wil ook niet echt wegtrekken. Vervelend! Knuffie!

@ Maja : knuffie terug meis!

@ Dwaasje : meissie, doen wat jij denkt wat goed is en waar jij je goed bij voelt.. Als dat betekend dat je even niet zoveel hier bent, so be it! Er zijn belangrijkere dingen hoor! Gelukkig weet jij je prioriteiten goed te stellen meid! Hoop dat het bij de volgende kuur van je paps beter gaat en dat hij zich niet meer zo beroerd voelt.. Wij denken hier heel veel aan je meid! Kussie..

@ Debie : Gevecht met neuspompje e.d.. hier ook al.. wat een drama.. mag niet bij Nora in het gezicht komen hoor. Dan heb ik de poppen aan het dansen!

over fietsstoeltjes.. Hier wordt het een bobike denk ik! Vind ik op zich wel mooie stoeltjes! En ze zitten er prima in wat ik van alle ervaren moeders om me heen begrijp!
    oja.. en zo'n fietsdragen ga ik denk ik ook halen hoor! Lijkt me ideaal!

euhm.. de rest weet ik al niet meer!

Ik beloof dat ik straks nog even kom ok?

Ga nu nog ff de was ophangen en buiten het gras maaien.
    Vanavond komt mijn opa hier eten (van het parachutespringen) en ik ga wat lekkers maken..

gevulde paprika met gekruide couscous,
    een gegrilde groenteschotel uit de oven
    en lekker verse gebakken zalm... Jammie!

Zal ie vast wel lekker vinden!

14. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ik vergeet me lieve suus gewoon te reageren

meisje , klote dat ze weer verkouden word en de knieholte nog niet goed zijn , als je t niet lekker zit gewoon aan de bel trekken meis !

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Oh.. nieuwe meeting... (mag ik nog komen na mijn best wel vele afwezigheid.... ;) ) hihi..

Arnhem zou voor mij ook makkelijk te doen zijn!

ok.. nu ga ik echt ff iets doen.

16. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Goedemorgen meiden...

Kom jullie ook alleen even een dikke knuff geven.
    Ga zo even naar het stadje en dan weer werken :D

Byeee....

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oja, parachutespringen....hi hi. Nu weet direct iedereen wie je bedoeld. Wat grappig,zie ineens die foto weer voor me.
    En je hoeft je nergens voor te schamen hoor, soms heb je meer en soms minder tijd om te posten, logisch hoor. Ik vind het al reuze fijn dat je af en toe even laat weten hoe het gaat.
    En meid, je kan trots op jezelf zijn, je hebt het maar mooi even geflikt in je eentje. Vanavond maar lekker knuffelen met jouw mannetje.
    En wat super dat Nora weer doorslaapt, wat het dan ook geweest is, fijn dat het van voorbijgaande aard is.

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dag MissN, lekker drukjes. Have fun!

Mys, geeft niets hoor lieverd! Ik weet dat je het goed bedoeld, je bent een schatje.

Meiden, ik ga even wat doen hier, anders "verklets" ik mijn tijd. Tess kan om 12 uur al wel weer wakker zijn, dus......

Tot later.

19. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ suus , thnx moppie :D

ik ga ook even wat doen , me moeder belde net dat ze al direct terug komen vanuit de vakantie , dus ga even me huishouden doen en daarna boodschapjes :D even wat lekkers voor bij de koffie halen :D

20. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Zo, 1,5 uur verder en debi heeft nog niks, noppes, nada gedaan. :)
    Ilse heeft weinig zin om te slapen, hoop dat ze zo toch ff in slaap valt kan ik ff 45 inuten hard aan de slag.

sizzel; meid kan niet altijd hier zijn hoor, merk dat sinds ik werk ik ook de helft niet goed volg en ook gewoon geen puf heb om op iedereen te reageren.

ff over reageren; sommige vinden het vervelend als er ergens niet op gereageerd word maar soms lees ik 15 blz bij en zie er dan ff het nut niet meer van in om op iets te reageren omdat het dan zo mostert na de maaltijd is, soms weet ik ook niet wat te zeggen en laat het dan maar liever aan een ander over. Dus zou zeggen als ieder lekker meeleest en reageert als zij daar zin in heeft is het ook goed toch. We kunnen nou eenmaal niet meer zoveel hier zijn en weten toch we dat we meeleven met elkaar.

(gaat nergens over nu maar wilde het ff kwijt)

Ichtus; was mrijn nou beter geworden al door het helmpje?

suus; al veel gedaan of nog steeds forum ernaast? :)

ga ilse ff speen geven en de was ophangen

Deel Deze Pagina