Sizzel zonder jou geen meeting dus je moet...Ik ben zoooo trots op je helemaal alleen gefixt meid.. super hoor.... Ik stel voor een meeting zonder beebs... maar met beebs is ook leuk...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa meeting en daten wil ik ook. Ik heb nu nog even alle tijd. Iets zonder beebs, kweenie of ik dat wil Kga Luuk even op bedje leggen en de 2de keer dweilen, tosso
@ sizzel , heel knap hoor ik weet wel een beetje wat het in houd , ik doe hier ook 95 % zelf dus echt petje af !
Over dat reageren, zoals ik ook al op Hyves zeg, je kan nou eenmaal niet op iedereen reageren. Ik vergeet ook weleens te reageren of heb er de puf of bui niet voor. Over mij lezen jullie ook weleens heen en ik ook vaak over jullie. Als ik me goed voel is dat geen enkel probleem maar als ik niet lekker in mijn vel zit dan trek ik het me ook aan. Ik neem dan even afstand, probeer te relativeren en kom weer terug. Als je in ieder geval zelf ook wat reacties geeft dan reageren mensen ook weer op jou heb ik het idee. Mgoe, horen we daarom minder bij elkaar? Neuhhhhhhhh. Sizzel vrouwke, jij komt ook gewoon als er een meeting komt, DUS! Fijn dat je ventje er weer is strakjes, lekker weer knuffelen enzo
Moggel allemaal.. Vrij weinig nieuws.. kdv gaat prima.. breng Deem dalijk alweer weg. Blijft vreemd.. ben nog steeds niet de goede uren ingepland dus ik breng deem rond 12.30 weg.. en dan zit ik tot 15.45 zonder baby. Even bijtanken dus , voel me er een beetje schuldig over dat wel.
meisje je moet je daar niet schuldig over voelen , kijk eens naar de afgelopen 7 maanden het is toch al druk en gestrest genoeg geweest ! even bij tanken is echt geen schande ! even genieten meis , komt echt goed , deem heeft het op kdv goed naar zijn zin dus kop op !
Oja , wel nog een nieuwtje. Vandaag gedwongen gestopt met roken.. we hebben op t moment niet veel meer te besteden en moet nog boodschappen doen en tanken voor mn werk.. dus dan de sigaretten maar aan de kant.... Heb zowieso erg last van mn keel door verkoudheid.. dus opzich is t een mooi moment. Duimen dat ik t volhoud EN idd Mys het is onwijs druk en kl*te geweest de laatste 7 maanden maar nog voel ik me schuldig. Net wanneer het goed gaat , en wanneer hij het prima doet , wij ons ritme hebben enzo gaat hij een halve dag weg terwijl ik nog niet eens op mn werk zit dan.. Magoed ill get over it
Ik sluit me aan bij Debie wat betreft posten/reageren. Ik zit er zelf namelijk niet mee dat er niet altijd op mij gereageerd wordt (de helft van de tijd kraam ik toch onzin uit). Jullie kennen me inmiddels goed genoeg om te weten wanneer ik een reactie nodig heb. Ofwel spreekt de wanhoop dat uit mijn bericht, ofwel vraag ik erom. Anyway, ik heb het hier prima naar mijn zin en voel me nooit tekort gedaan. Zo Beertje, de reden is minder (geldtekort), maar de uitkomst zou perfect zijn. Ik ga voor je duimen!En niet schuldig voelen hoor, je bent een veel leukere mama, als je een beetje uitgerust bent. Dus indirect doe je Deems er ook een plezier mee. *heel zachtjes* Debie, ik heb de keuken al klaar, vloer ligt nu te drogen. Daarna de badkamer.....Euhm, dan geef ik je nu maar een schop onder de kont. *schopt Debie onder de kont*
Hoi! Ik merk dat ik al gemist word hier, wat een stelletje lieverds zijn jullie toch! Met mij gaat alles prima hoor, aantal drukke dagen achter de rug op het werk en even mijn vrije tijd besteed zonder forum hihi... heeft niets met jullie te maken hoor! Fenne heeft haar flinke sprong eindelijk met succes doorlopen en is nu het makkelijkste meisje wat er is (even opscheppen hoor )... Ze gaat zonder mopperen 's morgens 2 uurtjes slapen, 's middags 2 uurtjes slapen, om 19:00 uur naar bed, om 23:00 uur wordt ze zelf wakker voor laatste voeding en dan slaapt ze door tot 07:00 uur... HEERLIJK! En wanneer ze wakker is lacht ze eigenlijk continu, ze vindt alles wat ze ziet en wat er gebeurd erg grappig & kan zichzelf prima vermaken in de box of op het speelkleed... ook eten is echt een feest, ze smult van alles... zoooooo genoeg opgeschept over mijn ideale kindje! Ik heb om eerlijk te zijn niet echt bijgelezen hier de afgelopen dagen... heb ik iets belangrijks gemist? Alles goed met jullie? x
Hey Wen, leuk dat je er weer bent. En dat klinkt super, Fenne die even ideaal gedrag vertoont. Fijn he?! Tess is nu ook weer makkelijk, en dan gaat mijn humeur er met sprongen op vooruit. Euhm, wat ik nog weet: * Angela heeft een longontsteking * Veel snotterende beebjes, waaronder Tess * Veel snelle jelle's die al kunnen kruipen, lopen, staan, enz. * ojee, ben het alweer kwijt.... Dames, helpieeeeeee
BEERTJE zet hem op! En onthou: niemand heeft gezegd dat stoppen met roken makkelijk is.. des te knapper is het als je het vol houdt. Bedenk wat je kan kopen van het geld dat je uit spaart.. bijvoorbeeld voor je kleine lieve mooie ventje.. tenslotte ben je nu een mama.. en kun je een mooi voorbeeld zijn voor damian door niet te roken! MEETING.. zelfs ik zie Arnhem zitten , enne.. ik vind het ook prima zonder babies, het is wel leuk om die kleine schatjes life te zien, maar ook drukker en lastiger denk ik. Mgoe.. ha, ha, ik vind dit elke keer zo grappig als je dit hebt getyped dees.. mgoe.. ik ga weer verder. Ik kom ff snel hoi zeggen, druk, druk, druk... straks werken, nog schoonmaken, was doen, boodschappen, aaaaahh... Hier de kleine meid 2 dagen rood aangelopen van het persen en het wilde haar maar niet lukken. ZIELIG.. ze moest gewoon huilen van frustratie. Ik w een ie of het geholpen heeft maar vanmorgen elke uur pilletje gegeven kindigest van vsm.. half uurtje geleden is t gelukt.. heb haar beetje geholpen op de commode. Zodra de poep er uit was viel ze gelijk op de commode in slaap het heeft haar echt veel energie gekost, arme meid. Ik denk dan.. wat moet anders? Witte boterham niet goed geweest? Meer vocht? We zien wel... MGOE ( ).. het is er uit en de kleine meid voelt zich weer happy. He, ik ga rennen en vliegen, wens jullie een hele fijne dag toe.
Ha die Suus, thnx voor de update! Dus Tess is ook zo makkelijk nu... lekker he? Maar wel nog steeds verkouden dus... bah bah... voor alle kids met loopneusjes: dikke knuffel! Arme Angela... betekent dit gewoon erg rustig aan doen, of heeft ze ook medicijnen? LOPEN? Wie kan er lopen? Laat me raden: Sara! Ben jij zelf trouwens weer beter Suus?
Ik ga ook voor een meeting zonder beebs en arnhem vind ik een prachtige locatie....hihihi (met beeb ook prima hoor) euh... ik moet nu lisa en jur ophalen... maar tis zo lekker rustig...ow wat erg.. en ja dees ik lul er vakkundig overheen...maar t gaat wel goed hoor.. merk alleen dat ik toch wat geisoleerd raak door het vele thuis zitten, maar meer werken wil ik ook niet.. hmmmmmmmmmmmmm dilemma... door het isolatiegevoel kan ik wat minder van de kids hebben en dus ook minder genieten.. daar moet ik dus iets mee gaan doen... das eigenlijk het enige maar verder gaat wel hoor! zo de plicht weer voldaan en ik stap weer op mijn sport DE FIETS! hihi.. Tot straks.....
Pfff, probeer die schop voor debie ook een beetje te voelen... ok.. dan ga ik nu maar ECHT (als ik dit maar hard genoeg zeg lukt het waarschijnlijk ook). Mgoe.. ik zie jullie later (LOL)
JEEEEJ! Ik lees over een meeting in ARNHEM, ik ben zooo voor! Met of zonder beebs, allebei leuk... maar ik vind het stiekem wel leuker met de kids eigenlijk... Mom2be: ik denk dat het inderdaad wel eens door wit brood zou kunnen komen... wel zielig zeg... het blijft toch steeds uitproberen met het eten... hoi Dwaas... hoi Ichtus!
beertje; ken het gevoel meid, probeer iig ff van je tijd te genieten. suus; heb de schop ontvangen al voordat je hem hier geplaatst had eerste is gedaan, heb gestreken. wen; heerlijk genieten van deze tijd, voor je het weet springen ze weer ikke mij diep, heb net magnetron loempia gegeten. had echt trek. Dat word zometeen alleen nog schaaltje vers fruit en bakje cup a soup.