Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    bij mij? :confused: hahaha... echt waar?

uhm... zo groot woon ik helemaal niet hoor... in ieder geval niet voor een stuk of 15 mama's en beebjes... ;)

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Haaaaa, daar hebben we Wennepen. Fijn dat je dametje het zo goed doet! Je hebt wel een paar leuke foto's gemist van Luuk hoor :)

Beertje, lekker genieten van je 'rust' zodat Damian weer een uitgeruste mama heeft. Stoppen met roken, heel goed! Ik ben een fanatieke niet-roker dus ik sta er helemaal achter.

Ahhhh Mom2be, fijn dat ze het kwijt is zeg, arm meiske.

Ichtus, als er een meeting komt dan kom ik met beeb ben ik bang. Ik ga 10 oktober een dag naar Marcootje (althans, 's avonds het concert en overdag daar rondhobbelen met een vriendin) maar ik zie er als een berg tegenop. Er overheen lullen ben ik ook goed in :rolleyes: . Geisoleerd? Hm, kom eens een dagje hierheen zou ik zeggen, raak ik ook niet in een isolement :)

Mgoe (ja, ik vind hem ook wel leuk die mgoe), Luuk is wakker dus die krijgt een bammetje en een slokje. Ik leg hem even een paar dagen wat vaker aan want het loopt een beetje terug.

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Nuchtere Debie in de bocht... :rolleyes: ;)

Hoest?

4. 40plusmama

Uche?

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hoi Dees... jammer van de foto's... als ik straks tijd heb dan scroll ik terug... ga er nu weer vandoor... doeg allemaal!

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goed hoor wen, haha. vlieg ze

7. 40plusmama

Ze staan op 2857 :)

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    meeting zonder ilse, weet nog niet hoor, aan de ene kant heb je wel tijd om met elkaar te kletsen, bij dees merkte ik dat ik de helft niet heb gesproken, ook omdat we met mega veel waren, aan de andere kant hoort ilse voor mijn gevoel bij het forum, die twee zitten aan elkaar vast

9. 40plusmama

Inderdaad was het hier gewoon te druk om met iedereen te praten. Daarbij trek je toch naar bepaalde personen toe merk ik.

Ik wil met beeb omdat ik geen dag zonder mijn manneke weg kan denk ik :oops:

Hij ligt nog lief te spelen in bedje dus ik laat hem nog eventjes kletsen. Hij heeft om 10 uur nog gehad.

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    denk idd dat dat het is dees, de een spreekt je meer aan dan de ander, kan ook niet anders met zoveel verschillende mensen op een forum, en dat maakt natuurlijk ook niet uit. Daarom zijn er mini-meetings in het leven geroepen.

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Dacht ook dat ik geen dag zonder ilse kon, moet zeggen heb ik ook tot ruim 6 maanden (op een keer na) ook nooit gedaan. Gekke is dat ik nu weet dat een dagje werken of ff een uurtje eruit juist heel goed voor me is, vind mijn kind bij terugkomst nog 100 keer leuker, liever enz dan dat ik haar standaart al vind en heb ook veel meer zin om alleen maar met haar te spelen.
    Ga er inmiddels beetje aan wennen ook.

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik vind het prima... ben niet zo moeilijk, maar zelf laat ik denk ik marijn lekker thuis....dan heb ik mijn handen vrij en kan ikzelf ook wat ontspannen...anders ben ik alleen maar gestressed.. hij is wakker niet zo vrolijk voor een lange tijd dus hij MOET ergens goed kunenn slapen en das niet handig...maar euh...als anderen beebjes meenemen.. OOK PRIMA! Suus moet Tess dit keer wel meenemen dus dan neem ik haar rol wel over als oppas!.....;)

Oh accu leeg....en zo weer naar school....

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ha ha ha Ichtus, gaan we de rollen omdraaien? Naar Arnhem kan wel met Tess, maar slapen doet ze ook niet ergens anders hoor. Maar ze kan in ieder geval wel 2 uur wakker zijn, zonder gejengel. Dus ik vind het helemaal prima.

Nou, Debie is niet meer gespot hier, dus die is druk aan de poets.
    Mom, jij ook nog?

Ik heb de keuken en kamer af, bed verschoond en was opgevouwen en opgeborgen.
    Nu zit ik naar mijn mooie dochter te kijken, die allerlei acrobatischetrucs aan het uithalen is. En uiteraard even forummen.
    Hopelijk slaapt ze straks ook nog even, want dan kan ik de wc schoonmaken en ben ik klaar voor vandaag.

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Howdie!

Meeting: Arnhem is nog best ver :cry: Ik wil er heeeeeel graag bij zijn maar neem dan Lune denk ik niet mee. Vind het toch een beetje te ver. Ook omdat ik zelf altijd gestresst ben als ik een eind moet rijden en de route niet weet. Als Lune dan bij me is word ik alleen maar getresster (schrijf je dat zo?)
    Denk dat we het het beste van de persoon zelf kunnen laten afhangen of beeb mee gaat of niet aangezien de een voor is en de ander tegen. Enne, ik wil dan best de beebjes die er wel zijn knuffelen hoor :D

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36

AMEN!
    [-o<

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    suus; bed is afgehaald, bovenkastjes keuken schoon, was gestreken, dus ga nu de onderkasten doen. pfff. jij bent al lekker opgeschoten

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Heb alles even teruggelezen, niet veel bijzonders gebeurd geloof ik.
    Even over het reageren. Ik probeer het zoveel mogelijk te doen, maar gisterenavond had ik er bijna een dagtaak aan om dat te doen. Vandaar dus nu een knuff voor iedereen :D

Meeting, als ik kom (vind Arnhem eigenlijk wel ver weg) neem ik Sofie wel mee. Met bv en zonder kolf(heb ik niet) wordt het anders een probleem!

Hier regent het al de hele dag :(
    Wilde net de foto's op de comp zetten, maar Sofie wil eerst even kroelen. Ze ligt te huilen in de wipper, dus tot later!

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    zo... ben ik ook weer ff.. hihi..
    jaja.. beloofd is beloofd! ;)

Over het reageren op iedereen..
    Ben het helemaal met debie eens! chapeau meid! goed omschreven! Ik zie wel wie er reageert en wie niet. Kan me er niet zo druk om maken eigenlijk!

Heb wel weer zin in een meeting! hihi

oja..

JULLIE ZIJN LIEF!

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Mannetje komt om 17.00 thuis! eindelijk.. heb 'm echt gemist.. hihihi.. erg he..

20. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    en Nora mee of niet mee..
    Ik weet het nog niet. Zie dan wel eigenlijk!
    Mannetje vind het heerlijk om een dagje met haar alleen te zijn.. en ik vind alles eigenlijk wel prima..
    Ik kijk gewoon hoe het dan is!

Deel Deze Pagina