Helemaal niet erg Siz, heel erg logisch en een heel goed teken. Knuffel hem maar lekker plat om vijf uur. Debie, goed bezig meid. Maarja, ik heb ook een uur voorsprong he....ha ha ha. Maja, heb je de foto van de slofjes nog gezien, een aantal pagina's geleden? Tess vindt ze ook erg mooi.
schuiven jullie ukkies ook overal onder, de box, stoelen, tafeltje en zelfs klem onder wipstoel, ze blijft het doen. haha pfff de keuken is klaar, nu ff wc beneden en dan ff stofzuigen en dweilen en is alles beneden spik en span.
Yep.. hier ook..... kwas ze pas kwijt.. lag mevr in een hoekje tussen box en bank... Heerlijk toch! Jeej debie.. ben je aan je najaarschoonmaak bezig?
Zo, Luuk doet even een tukkie en ik heb de boel opgeruimd. Nu alleen nog de was wegwerken en dan is het weer netjes hier. Met dit weer is het op zich best lekker om even te poetsen, ook al is het mijn hobby niet. Naar buiten met de kleine kan nu toch niet.
nee.. tis niet echt weer nee.. bah.. blij dat ik vanmorgen de tuin gedaan heb.. had nu geen zin meer gehad!
oh... ik hoor geluidjes.. hihi.. ze is lekker aan het kletsen.. Heerlijk.. ik zou het echt voor geen goud meer kunnen missen.. wat is het moederschap toch iets geweldigs.. en overweldigend..
ik vind jullie allemaal zo super lief.... en jullie praten allemaal zo enorm schattig over de beebs...
Reageren: Ik zeg ook amen, net als Bones Dees, 'met dit weer'? Hoe bedoel je? Is het slecht weer bij jullie? Het is hier stralend, de hele dag al. Wat grappig dat jullie ukkies Sizz en Debie, overal onder door kruipen.. Lune komt nog niet vooruit, die ligt alleen heel gefrustreerd op haar buik heel hard met haar beentjes te schoppen (en leg dan maar es uit dat je zo niet vooruit komt ) Suus, heb ze gezien! Heel gaaf! Ze staan haar prachtig.. Schopt Tess ze ook uit? Lune wel Ik ben zo'n muts.. Ik heb zondag een kraamfeest van een vriendinnetje en er komen (bijna) alleen maar mooie mensen. Hij is profvoetballer en het elftal komt dus ook inclusief aanhang. En dat zijn over het algemeen oppervlakkige maar wel prachtige meiden (de helft is model ) Ook komen de meiden met wie ik vroeger nog wel eens op stap ging. Leuke meiden om mee te stappen maar ook enorme dozen maar dus wel bloedmooi. En mijn probleem is dat ik me alles behalve aantrekkelijk voel en hartstikke onzeker ben. Stom toch? Ik vind mezelf nu dus ook een oppervlakkige doos die zich alleen maar druk maakt om haar uiterlijk terwijl ik een prachtig gezond kind heb gekregen dus waar maak ik me druk om.. Pff. Irritant. Ik zit al dagen te bedenken wat ik aan moet doen (ik pas mijn oude kleding nog steeds niet goed) en heb vanochtend haarverf gekocht want heb dikke uitgroei. Wat een muts ben ik 8-[
Hier sinds vandaag een buikschuiver erbij Het gaat nog wel achteruit, maar dat mag de pret niet drukken. Dus ze schuift nog niet overal onder Debie, zo snel gaat het hier nog niet! En iedereen lekker aan de poets lees ik. Heb vanochtend ook gezogen en gedweild, al zou je dat nou niet meer zeggen Wat een k#tvloer heb ik toch! Daar zie je werkelijk elke voetstap op Sizzel, fijn hoor dat je mannetje weer thuiskomt! Ik heb dat zelf nog nooit meegemaakt, dat Piet weg is. Ik ben altijd degene die een weekje zonder kids en man op vakantie gaat Wie kan de klok wat sneller laten gaan? Hier zijn wat vriendjes en vriendinnetjes spelen. Die worden rond vier uur opgehaald. Nu breken ze bijna hier de boel af Naar buiten sturen is helaas geen optie met dit weer!
Wauw meiske, wat een prachtig huis! Ben vreselijk jaloers! Ooit als ik later groot ben wil ik ook zo'n prachtig oud huis.. Zit nog wel lekker veel werk in zo te zien Boney, leuke foto! Leuk jurkje heeft Tessa aan, heeft Lune ook maar in maat 62 en past niet meer jammer genoeg.
heerlijk klussen meiske, mooi huis maja kan me je gevoel helemaal voorstellen, heb daar ook altijd last van haha tessa ook al onder de stoel is het heel duidelijk dat ik weinig zin heb vandaag, hihi hier heel de dag al regen, bah
maja... ik ben natuurlijk nieuwsgierig naar die voetballer.. hahha meid je ziet er enorm goed uit..maar snap je onzekerheid heel goed hoor... hier nog 1 meiske wat een huis.wauwie. is jouw man ook profvoetballer?
Leuke foto boney! Maja, lastig hoor, die onzekerheid. Kan je geen tips geven, want ik ben ook zo'n muts! En bij jou mooi weer? Hier regent het al sinds gisterenavond 7 uur
heb hier ook het idee dat ik mijn geld verkeerd besteed, speelkleed, speelgoed wat moet je ermee, kranten, vloeren, kasten zijn zooooo veeeeel leuker