ja dat is waar.. Ik heb ook altijd gezegd als ik mijn kinderen verlies dan hoeft het voor mij niet meer.. Edwin redt zichzelf wel, maar zonder mijn kids wil ik echt niet! Klinkt idd vaak raar, maar voor mij voelt dat ook zo.. Als ik alleen maar denk aan wat jij meemaakt voel ik zo'n intens verdriet.. ik zou niet weten of ik dat wel aan zou kunnen, maar de andere kids zouden ook mijn drijfveer zijn om door te gaan....
euh wen of dees. zouden jullie mijn naam op t lijstje willen zetten.. ben een ramp met kleurtjes en quoten zoals jullie zien... maakt mij dus niet uit.. ik kan ook alle data Eten of high tea.. ik vind het een leuk idee.. vind beide leukk..en lekker..hihihi Is denk ik voor de dames met onrustige beebs (die ook dan nog veel slapen) misschien wel wat lastig, maar dat kan iedereen voor zich wel beslissen denk ik.. Ik ben in ieder geval voor....
Ligt dat new york hotel beetje met de auto te bereiken? (ben namelijk niet zon held in grote steden rijden) Moet alleen nog even kijken wanneer ik kan want volgens mij vallen 3 van die zaterdagen in onze bouwvak en dat zijn de enigste drie weken per jaar dat mijn vriend en ik samen vakantie hebben dus dan moet ik ff kijken wat hij vind en of we niet op vakantie gaan
Hier met mannetje en de kleine wezen winkelen was gezellig!een mooie mobilo voor de box gekocht die andere was opwindknop kapot nu eentje op baterijen gekocht iedeaal dus..... en hij is van Dinsney met pooh enz..en 3 muziekjes op nou is wel leuk op het 2 de melodietje gaat ze lachen joh ,als je dan weer op andere zet stopt ze weer hihiihi al een voorkeur dus! Hier net met Gwen onder de douche gestaan voor het eerst echt super fijn en leuk vondt ze het ze was echt aan het genieten en ik ook natuurlijk Marcel heeft foto,s gemaakt ervan staan bij de Hyves zet ze alleen daar ivm met de privacy Ben ff terug lezen!
DE MEETING ben bang dat ik niet meekan , ga op zaterdag werken en dan zijn de vakantie periodes dus ik heb er een zwaar hoofd in dat er er collega,s op vakantie zijn Maar mister shi is ook ff leuk! of de highttea in Hotel Newyork is ook heel leuk hoor, doen wij altijd met ons werk
ik ben net met dylan op de weegschaal gaan staan hij weegt nu ongeveer 5.1kg en hij heeft nu maat 62 56 past ook nog maar word iets te klein. dylan word trouwens komende zondag gedoopt sorry voor mijn ego bericht!
Goedemorgen meiden.... Ik heb een vraagje..hoe ziet jullie dag eruit an 's morgens tot de laatste voeding? Hoe passen jullie de r&r toe bij jullie beebjes? En hoe lang laten jullie je beebjes huilen? Ik ben heel erg benieuwd..omdat ik ook even door moete zetten met de r&R, maar ik wil wel eens manieren horen van andere moeders..
Datums voor de meeting: Zaterdag 19 juli Zaterdag 26 juli Zaterdag 2 augustus Zaterdag 9 augustus Geef je voorkeur door zodat we een datum kunnen prikken. Makkelijkste is als je dit lijstje quote/overneemt en aanvult. Dees: kan alle dagen Wen26:kan alle dagen Ichtus: kan alle dagen MissN: kan alle dagen behalve 2 augustus (dan ben ik jarig)
goeiemorgen meiden jeetje wat ben ik vroeg op he normaal kruip ik terug na de eerste fles maar ze komen straks de laptop halen ergens tussen 8 en 15 uur : :s: maar ja dan krijg ik wel nog eens iets gedaan hier in huis dus ga maar eens aankleden en wat doen voor de verandering haha
Goeiemorgen, echt waardeloos geslapen, ik kan er echt niet meer tegen dat Tess niet thuis is. Dat ga ik straks ook aangeven naar de KA toe, want dit trek ik niet langer. Ik zal binnenkort reageren op de data, want mijn vriend heeft de data dat hij vrij is. En die zaterdagen wil ik dan vrij houden i.v.m. dat we eventueel (ligt eraan hoe het met Tess gaat) op vakantie gaan. Voor mij is Rotterdam een eind weg, maar wie weet kom ik zonder Tess. Voor Tess vind ik het geen geweldig plan, maar wie weet is het wel lekker om er een keertje alleen op uit te gaan. Ik beloof nog niets. MissN, r&r houdt hier in dat de gehele dag volgens dezelfde structuur verloopt qua voeding, knuffelen, badje, etc. Daarbij plan ik zo min mogelijk uitstapjes (ik merk dat Tess daar onrustig van wordt). Ook probeer ik haar zo min mogelijk te prikkelen met geluiden en kleuren. Ik laat haar afhankelijk van het type huiltje huilen. Dus jengelen is gerust een half uur tot een uur. Paniek/hysterisch is 10 minuten en dan eruit halen.
@Joma.. dan schikken je collega's maar.. je MOET ook komen hoor! @MissN.. euh ritme..sinds gister dan maar want t gaat weer super na een paar dagen onrustig.. 7.30 eerste voeding wakker en ff tutten.. (nu heeft ie helemaal niet gehuild en viel bij mij in slaap dus weer op bed gelegd) 11.30 voeding ff tutten en naar bed 14.30 voeding ff tutten en naar bed 18.30 voeding ff tutten en naar bed 22.30 voeding ff tutten en naar bed nachtvoeding Dat tutten doe ik na iedere voeding ff tenzij ie meteen in slaap valt.. vlak voor het naar bed gaan geef ik 3 druppels cinebaby (nam mijn schoonmama mee) Dit schijnt super te werken...Kan natuurlijk nog veranderen vandaag, maar euh.. de R&R zit m hierin dat ik m in ieder geval naar bed breng. gaat ie huilen dan laat ik m max een half uurtje huilen en haal m er dan uit... ik check zijn luier troost m en als ie weer rustig is breng ik m weer naar bed.. Wordt ie echt niet rustig en tis net kooktijd ofzo dan gaat ie ook naar bed.. je moet toch wat he.. maar dan haal ik m er weer uit als ik zover ben dat alles op staat bijvoorbeeld.. @kikkert.. Marijn wordt ook zondag gedoopt.. Alvast een fijne gezegende dag gewenst meis.. Volgens mij worden er meer gedoopt zondag toch? Oh missN leuk een meeting op je verjaardag.. Neem jij de taart mee (grapje hoor....) Hier dus een supernacht gehad.. marijn lekker de fles gegeven vanmorgen en na wat heerlijk tutten met alle 3 de kids (zonder huilen of protesteren) is ie op mijn arm inslaap gevallen.. zomaar.. dus weer naar bed gebracht.. hij werd ff wakker.. keek me aan en deed zijnoogjes weer dicht.. zooooooo lief..... IK IS TROTS!
@Suus.. meis hele dikke knuffel voor jou... Dan zou ik bijna zeggen dat je beter slecht kunt slapen met huilende tess dan dat je zo slecht slaapt zonder tess..Heb met je te doen meis....Misschien een schrale troost dat Tess het in zh goed schijnt te slapen.. is ze wel lekker uitgerust.. Komt ze vandaag thuis?
Dat weten we niet. De assistent KA gaat het nu bespreken in een mutidisciplinair overleg. Onze eigen KA moet daar toestemming voor geven. Maar uiteindelijk is het ONS kind en bepalen wij wanneer ze naar huis mag. Aangezien het wachten is op de kweek (kan nog een week duren) en dat verdere onderzoeken gepland staan bij 12 weken, vinden wij het geen noodzaak meer dat ze blijft. Vandaag weer een sessie van de fysio, maar dat kan poliklinisch verder gedaan worden. Als we haar goed in de gaten houden (zoals elke ouder dat al doet) en regelmatig tempen dan kan ze mee naar huis.
Haha..ik wil best taart meenemen hoor Ichtus.. Owjah..de mannen mochten toch ook mee? Volgens mij had ik dit al eens gevraagd..maar toch nog even een keer voor de zekerheid he
Suus..ik hoop dat Tess gewon weer lekker met jullie mee kan naar huis. Ik duim voor jullie.. En inderdaad het is wel jullie kind...maar goed de arsten weten wel wat het beste voor haar is..ik weet dat dat niet leuk klinkt..en als het Jaydee was geweest had ik er ook zo over gedacht..en wou ik haar ook het liefst heeeeeeeel dicht bij me hebben..
En stom genoeg slaap ik nu niet beter nee,ik word elke keer met een schok wakker en lig dan een tijd te piekeren. 'S nachts sliep Tess al goed thuis, dus ik kon wel aan mijn nachtrust komen. Het was vooral overdag dat ze veel huilde en dat doet ze in het ZH nauwelijks. Maandag: totaal 2 uur gehuild. Dinsdag: totaal 1 1/2 uur gehuild. Woensdag: totaal 2 uur gehuild. Donderdag: totaal 2 uur gehuild.
Moet wel zeggen dat ik mijn bedenkingen bij de huilscorelijst heb hoor. Want ik heb al een paar keer gehad dat ik bijv. om half 12 binnen kom en dat het groene streepje (=slapen) al doorgetrokken is naar 12 uur. Of zouden ze helderziend zijn?!
hey hey mamas , hier ben ik ook nog even heb snel overal overheen gelezen .... heb het niet echt bij kunnen houden @ dees , fijn dat thijs* thuis is meid kan me voorstellen dat je meer rust krijgt ... mooie sieraden ook , en vervelend dat t zo allemaal loopt met luuk . @ kikkert nog gefeliciteerd , ( beter laat dan nooit ) @ r&r , hier is alles een grote ellende op t moment ... @ de rest dikke knuff ... weet t niet meer Datums voor de meeting: Zaterdag 19 juli Zaterdag 26 juli Zaterdag 2 augustus Zaterdag 9 augustus Geef je voorkeur door zodat we een datum kunnen prikken. Makkelijkste is als je dit lijstje quote/overneemt en aanvult. Dees: kan alle dagen Wen26:kan alle dagen Ichtus: kan alle dagen MissN: kan alle dagen behalve 2 augustus (dan ben ik jarig) Mystery : kan alle dagen behalve 19 juli ( vier ik mijn verjaardag ) hier is het onrustig , we gaan vandaag de schuur op ruimen , dat is het laatste nog , dan zijn we helemaal klaar , bryan is erg onrustig , heeft niet meer voldoende aan de 150 cc water met 5 scheppen en 3 nutriton , dus ik heb het water opgehoogd , aangezien hij niet meer mog , ( wat ik ook beetje vreemd vind , aangezien als er 1 fles af valt je die toch moet verdelen over de andere flessen , maar dat mocht hier niet , hij kreeg al te veel zeiden ze. nou kijk ,. het resultaat , een ontevrede baby ) hoop dat t nu beter gaat met meer water .....