Ja hij is er helemaal weg van. Mijn moeder heeft ook leuke labeltjes erop gemaakt met beertjes, dunne, dikke, kant enzo, net als de 'echte' doekjes.
Ik heb trouwens die foto uit mijn album van Luuk in het stoeltje ingestuurd voor foto van de maand. Vanaf 1 oktober staat hij erin. Ik heb deze maand op Damian gestemd van Beertje.
Echt een creamoeder heb je Dees. Ben even weg. Sofie wordt wakker en moet weer gevoed worden. Hoeveel voedingen geven de bvmama's nog per dag? Hier kom ik vandaag weer aan 7 keer. Ben er vandoor!
Misschien wil mijn moeder ze ook voor anderen maken, ik kan het altijd vragen. Zo ja dan hoor ik wel wie er belangstelling hebben en welke kleuren. Ik geef 4 voedingen per dag, hij is redelijk strikt 7 uur, 11 uur, 3 uur en 7 uur. Vandaag zit hij al aan 3 dus vandaag meer.
Lune krijgt trouwens een potje.. Ze vindt 'mijn' eten echt duidelijk minder lekker Ik wissel nu dus af.
ohhhhhhhhh ik eet vanavond eindelijk mijn patatjes... moet vanavond toch trainen dus.... en dames morgen mijn eerste wedstrijd weer sinds tijden....... duimen jullie meee......
jawel... heb weer een gaatje gevonden! ben een beetje aan het terug lezen en wil over een aantal zaken ook wel iets zeggen...hehe Maja: op de foto's die ik van je gezien heb vind ik je er super leuk uit zien... en die meiden zijn waarschijnlijk 'jaloerser' op jouw prachtige meiske dan dat jij op hun uiterlijk bent hoor... zo iets moois moeten zij nog maar zien te produceren! baby onder de meubels: Fenne ligt erg graag onder de tafel, niet alleen thuis maar ook bij andere mensen weet ze altijd daar terecht te komen hihi Meiske: prachtig huis zeg! aaaah en een paar pagina's verder nog een veel mooier meisje, wat lief zeg! oh en hier nog ongeveer 4 a 5 BV-voedingen: 07:00 11:00 15:00 19:00 en soms tussendoor hier en daar een slokje... Labeltjes: hier ook nog steeds favoriet... en die grote van het Ikea speelkleed al helemaal... ze rolt zich ook regelmatig in dat speelkleed, beetje lastig uit te leggen, maar ze houdt het label dan stevig vast en rolt een paar keer om, een soort baby rolmops als gevolg... snel posten... jullie gaat echt hard met de berichtjes!
Ik hoor mamamama boven dus ik ga hem halen. Mag hij weer even bij mama lurken, om 5 uur happie rijst/courgette/aubergine/champignon a la mama en dan 7 uur lurken en slapen. Tussendoor uiteraard ook een dutje.
De radio staat even schandalig hard (Luuk is toch al wakker) want Leila K is erop iets met open sesame ofzo haha. Heeeeeeerlijk nummer...abracadabra.....bonke bonke Hierna Luuk halen