ohhhh ik moet zo hard lachen nu... dat mijn collegas allemaal tegelijk naar me kijken.. van waar heb jij nou weer last van hahahah
ik iemand negeren? No way..en suusje al helemaal nie toch Mannetje en ik gaan heeeeeel misschien binnekort naar Hengelo, zorg je dan dat je de koffie klaar hebt?
Het gaat wel met me hoor.. het mijn UPS en downs... maar besef me heel goed dat dat erbij hoort... verder hou ik mijn beentjes eronder... en gewoon doorgaan met ademhalen dan komt het vast wel een keer goed....
Maar MissN snapt er waarschijnlijk niets van. We waren even aan het dollen meid. Je kent het wel....we doen niet anders hier. Maar hoe ist met jou? Al een mooie klantenkring opgebouwd? En met Jaydee? Foto?
met ons gaat het ook goed, ik ben erg druk met me bedrijfje..het loopt super dus ben dolgelukkig. Met jaydee gaat het ook erg goed..
Ja,mag ook van jou hoor MissN, maar ik bedoelde Jaydee. Heb al lang haar mooie koppie niet meer gezien.
Yep! Of ze mept mij.....wat heeft iedereen toch tegen mij? Even serieus, ja, Tess doet het ook heel veel. Maar we hebben dat zelf een beetje aangeleerd in het badje. Meppen op het water.... Ze vinden natuurlijk het geluid ook erg interessant. Oja, en ze mept vaak op het tafelblad met eten, echt zo van: "schiet op mens".