Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Misschien is het juist omdat alles weer 'normaal' lijkt te gaan...
    Het blijft een lastig onderwerp dit... Dwaasje, ik hoop niet dat je hierdoor ineens weg bent nu... maar misschien ben je wel weer gewoon druk aan het werk...

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Pfffft. Bijna ja. Was ff boodschappen doen (door de stromende regen) Nu met koffie op de bank en Tessa in bed.
    Nu nog 1 pag. Jullie hebben weer heerlijk jullie best gedaan. I'm lovin it

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Lui? Ik kan je het nog sterker vertellen... Ik ben home alone en ik bel gewoon de pizzaboer. Die komt hem thuis brengen... :)

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    oh echt waar?
    gaat hier precies hetzelfde... geinig! :D

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Het is ook een moeilijk onderwerp Wen en gelukkig kan Dwaas goed aangeven wanneer ze er niet over wil praten. Dus we sluiten het hierbij even af en gaan lekker weer door met gekeuvel over pizza's en luiheid en andere zonden.

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wen, (en nu zonder leedvermaak)
    Hier niet echt een schema volgens mij. Ik ben alleen wel aan het proberen om ze overdag wat minder te laten slapen. Ze kon soms zo 2 of 3 x 2uur achter elkaar slapen. Misschien is ze daarom wel wakker 's nachts. Ik laat ze nu max een uurtje slapen.
    Eigenlijk sinds gisteren mee begonnen. Nu heb ik ze om 16u op bed gelegd, toen sliep ze niet gelijk, maar ga ze even over 17u wakker maken.
    Dus hier niet echt ritme. Kijk naar Tessa wanneer ze moe is.

7. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Hallo allemaal,

Vandaag weer met angela naar de HA geweest.. die zegt dat er niks aan de hand is, maar waarom snakt ze zo naar adem dan. Slaat toch nergens op. Als het vanavond nog zo is dan ga ik naar de HAP.
    morgen hebben we hier kermis en had eigenlijk graag met haar erover heen willen lopen en morgenavond hebben we feest, maar als het echt niet beter met haar gaat ga ik niet. Danny moet wel gaan ,want die loopt mee in de schutterij, dus ja.
    Heb me vandaag op het werk ziekgemeld en daar hadden ze alle begrip voor gelukkig.

Zo net ff bed verschoond, dus die is ook weer fris.
    Zo ff eten maken, want danny moet om 19.30 uur ook alweer weg.
    pff ben doodmoe en wil slapen, maar ja.. moet nog zoveel doen, dus dat doen we maar ff niet.

Verder las ik over een meeting in Arnhem.. prima.. lekker dicht bij huis.
    Nou ik hoor nog wel hoe en wat. ik ga ff terug lezen

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    slaaptijden
    19:30-07:30
    10:30-12:00
    17:00-17:30 (al we heel veel mazzel hebben)

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Peter is vanmorgen om half 6 al vertrokken. Heeft een of andere meeting van z'n werk. In Groningen. Slaapt ook daar. Dus morgen begin van de middag pas weer thuis. Heb net allemaal lekker dingen in huis gehaald.
    Ga dus straks als Tessa in bed ligt eerst lekker in bad met LINDA. en daarna heel de avond in bed tv kijken/forummen en vreten....
    Maar eerst straks Ab kebab bellen voor wat lekkers...

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    mmm lekker, denk dat ik ook maar pizza doe, paul wil weer iets wat ik niet wil

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ach Diaan, ik begrijp jouw ongerustheid. En gewoon blijven gaan, als jullie het niet vertrouwen. Bah, ik had gehoopt dat het beter ging. Jammer ook van de kermis, maar het is even niet anders.
    Dikke knuf voor jullie.

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Boney: Fenne slaapt ook elke dag 2 x 2 uur (soms wel 3 uur), dat heeft ze echt nodig... wanneer ze wakker is, is ze dan ook super vrolijk...
    Wel lastig dat Tessa 's nachts vaak wakker is... gaat ze ook niet slapen als je haar dan aanlegt? Of doe je dat dan niet? Ik hoop dat minder slapen overdag helpt! Al heb ik wel eens gehoord dat een baby die overdag 'wakker gehouden' wordt, 's nachts juist onrustiger slaapt...

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Diaan: Je hebt groot gelijk. Gewoon naar de HAP gaan. Het gaat om jou kindje en jou gevoel.

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Whaahaa "ab kebab" en een man die iets anders wil....lach me suf hier.

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Een man die iets anders wil?

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik kijk ook naar Tess met het slapen. Ik leg haar er niet in, als ze zelf niet aangeeft dat ze moe is. Maar deze tijden heeft ze eigenlijk al 2 maand, is haar eigen ritme.
    Als Tess overdag minder geslapen heeft, door bijv. een uitstapje, dan slaapt ze 's nachts niet slechter of beter dan anders. Dus dat maakt hier geen verschil. Ik hoop bij Tessa wel.

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ja, Paul van Debie. Die wil iets anders dan pizza.

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Goed bezig! Ik = jaloers... en een klein beetje teleurgesteld in mijn eigen luie gedrag... ben dus niet door de regen naar de wuper geweest vandaag & heb helemaal niets in huis... ben ook alleen vannacht, Vincent moet ook werken tot morgen 12:00 uur... kan ik niet bij jou in bed kruipen Boney en mee vreten?

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wen: Dat klopt wat je zegt over 'wakker houden'. Dat doe ik ook niet hoor. Als ze moe is mag ze slapen. Maar ik laat ze niet meer 2 uur lang slapen. Tenminste, dat is wat ik vandaag probeer. Je moet toch wat....
    En als ze 's nachts wakker is, hoor ik of ze honger heeft. Als ze honger heeft mag ze drinken. Anders gaat het speentje er in. Maar dan gaat ze liggen keten... Haha, liggen wij dubbel in bed en zij maar gillen in de andere kamer... Gelukkig kunnen we er nog om lachen.

Ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Dan ben ik ook alleen... Zul je zien dat ze me lekker bezig gaat houden.

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ben benieuwd wat het hier wordt, want Jan en ik verschillen ook vaak qua mening over snelle hap. Als hij friet wil, wil ik pizza. Als hij shoarma wil, wil ik friet. Als hij pizza wil, wil ik chinees. Catch my drift?

Deel Deze Pagina