@MissN.. OOOH lekker.. als er maar Slagroom op zit.. ihhihihi en ja de mannen mogen ook mee! Nu heeft die van mij er niet zoveel zin in .. ik dacht dat hij het juist leuk vond.. is best vervelend want ik ben niet zo'n held in de auto en tis best een takke eind, maar hoe dan ook ik kom.. al moet ik met t vliegtuig..hihihi @Suus.. nou als het zo ligt zo ik haar ook mee naar huis nemen... thuis kun je idd ook tempen en opletten en 1 telefoontje en je kunt zo weer terug als je het niet vertrouwd toch? Je hoort het vaker dat kindjes het in het zh dan ineens "beter" doet.. wat huilen en rustig zijn betreft.. net alsof ze zich schikken in het feit dat de aandacht daar verdeeld wodt.. of ze nu willen of niet..babys zijn volgens mij veel slimmer dan men denkt.. thuis weet ze dat mama er helemaal voor haar is en niet dat ze daar misbruik van maakt hoor, maar t is bij mama altijd fijner...
Bah, vervelend Mystery. Geen wonder dat hij nukkig is, zou ik ook zijn als ik een 1 keer maar een halve boterham mocht. Hopelijk wordt hij een beetje gefopt met extra water. Wellicht gewoon een flesje water tussendoor geven, dan is de zuigbehoefte ook gestild?
He bah Mystery.. Jammer dat het zo overhoop ligt bij jullie... En inderdaad het lijkt mij dat als er 1 fles afvalt je die meot verdelen over de andere...
Ichtus..ik ben inderdaad ook geen held in auto rijden..vind het best eng zolang stuk met zo'n kleintje in de auto.. Maar goed..als er verder geen enkele man meegaat is het een beetje jammer voor mijn mannetje natuurlijk...en dan weet ik nog niet of ik wel kom...al wil ik wel dolgraaaaag..!
Zo verklaarde de assistent KA het ook Ichtus. Daar is ze een van de velen en dat accepteert ze. Ben daarom ook reuze benieuwd of dat doorzet. Want ons pientere ding zou ook nog weleens heel goed door kunnen hebben dat ze weer thuis is. En dus gewoon in het oude ritme doorgaat. Maar dat is mijn pessimistische, zelfbeschermende kant die nu spreekt.
Datums voor de meeting: Zaterdag 19 juli Zaterdag 26 juli Zaterdag 2 augustus Zaterdag 9 augustus Geef je voorkeur door zodat we een datum kunnen prikken. Makkelijkste is als je dit lijstje quote/overneemt en aanvult. Dees: kan alle dagen Wen26:kan alle dagen Ichtus: kan alle dagen MissN: kan alle dagen behalve 2 augustus (dan ben ik jarig) Mystery : kan alle dagen behalve 19 juli ( vier ik mijn verjaardag )
Datums voor de meeting: Zaterdag 19 juli Zaterdag 26 juli Zaterdag 2 augustus Zaterdag 9 augustus Geef je voorkeur door zodat we een datum kunnen prikken. Makkelijkste is als je dit lijstje quote/overneemt en aanvult. -Dees: kan alle dagen -Wen26:kan alle dagen -Ichtus: kan alle dagen -MissN: kan alle dagen behalve 2 augustus (dan ben ik jarig) -Mystery : kan alle dagen behalve 19 juli ( vier ik mijn verjaardag ) -Sizzel: wil zeker komen, maar moet even de dienstlijst afwachten op het werk. Wanneer jullie een datum prikken, dan kan ik die vrij vragen op het werk! Ga namelijk om het weekend werken!
@Mystery... Nou meis.. fijn een cb met adviezen, maar mijn ervaring.. laat hun maar adviezen geven, maar bepaal vooral zelf hoeveel en wat jij je kind geeft.. Jij bent zijn moeder en niet het cb. Zij hebben makkelijk praten uit een boekje.. Jij leeft iedere dag met hem en kent m beter dan wie dan ook. Geen kind is hetzelfde... Jurian kreeg ook veel te veel.. met 1 maand al 190 cc voeding.. en ook nachtvoeding (maar die wel minder).. Met minder nam ie gewoon geen genoegen..En hij is nooit echt te zwaar geweest en nu is het ook een sprikkie.. volgens de boekjes zit ie precies goed hoor.. Vooral je hart volgen.. als het teveel is stopt ie wel met drinken of spuugt ie t wel uit.. dan merk je vanzelf dat het teveel is...maar goed zo denk ik erover.. kan me voorstellen dat het zeker bij een eerste prettig voelt om de adviezen op te volgen... En dat het nu een chaos is is ook wel logisch he.. hij is net als jullie een beetje zijn ritme dat ie dan had weer kwijt.. dat komt echt wel weer hoor..(is makkelijk zeggen voor mij nu marijn weer rustig schijnt te zijn) Probeer je eigenlijk alleen een hart onder de riem te steken...KNUFFF
ff buienradar geraadpleegd.. dat noodweer is duidelijk te zien ja bij jullie.. maar drijft netjes naar de oosterburen... krijgen wij hier geen last van... Ik hoop op sneeuw vandaag, maar ook op zonnige periode want wil eigenlijk nog ff naar de stad... maar dat moet dan wel net op een tijdstip dat Marijn net gegeten heeft.. ben wel een uur onderweg voordat ik weer thuis ben... dat is denk ik teveel gevraagd...
Ja, drijft naar de oosterburen....en bedankt he....krijgen wij zeker iets van mee. Niet dat ik wilde wandelen met Tess....misschien rondje ZH.
Als jouw manlief nou ook niet mee gaat dan kunnen we evt wel samen die kant op.. ik wil dan wel rijden.. als ik neit alleen ben durf ik het wel aan.. Mijn schoonouders hebben grote nieuwe auto die ik wel mee mag denk ik.. anders is onze auto ook groot genoeg voor 2 maxicosi en twee mama's... Hengelo is het toch?