Ik ben echt alleen maar bezig geweest met weeen opvangen. Totaal heeft de bevalling maar 5 uur geduurd. Waarvan een uur persen. De 4 uur onsluitingsweeen was dan ook 1 grote lange wee. Ik heb dus geen pizza kunnen eten of kopjes thee kunnen drinken. We hadden zelfs van te voren allemaal bedacht wat we zouden gaan doen als ik 12 uur weeen zou hebben.... Haha, niks van gekomen.
Hahah boney! hier ook! Wij zouden langevingers met chocola en muisjes klaar gaan maken tijdens de weeen Maar ik had ook eigenlijk 1 grote lange wee! Totdat eindelijk die ruggeprik me stoned maakte
Als je persweeen hebt en je mag niet persen... Dat lijkt me echt erg. Die weeen waren zo intens... Is met niets te vergelijken. Je kan gewoon niks anders doen dan persen... En je zal die dan weg moeten puffen...
hahahaha pokeren tijdens de bevalling Ik zie het al voorme! Een soort van strippoker... Ha jij verliest, nu moet je het hoofdje te voorschijn laten komen! Ha jij verliest weer, daar komen de schoudertjes
Nee, 60 cc Ik kolf al weken om 21u 's avonds. Dan zou je op een gegeven moment meer productie moeten hebben... Nou, daar merk ik anders niks van. 60 is al meer dan anders. Haal altijd maar max 50. Maar het is natuurlijk nu wat later.
ja Boney, dat was echt niet grappig zeg... heb dat dus zo'n 3 uur gehad, had toen weeen om de 2 minuten, maar niet elke wee was een perswee hoor... en wanneer het wel een hele krachtige perswee was konden ze wel zeggen dat ik niet mocht persen, maar dat deed IK dan ook niet, dat deed mijn lichaam uit zichzelf leek wel...
Ik ben trouwens 's nachts gewoon zelf naar het ziekenhuis gereden haha. Ooh en met Thijs* had ik alleen maar persweeen maar hij zakte 0,0. En de anesthesist was met een spoedje bezig dus moest ik wachten. Ik heb ruim een uur aan 1 stuk door persweeen gehad die niet afzakten. Hij nam ietsje af steeds en dan kwam meteen de volgende eraan. Maar helemaal afzakken deden ze niet meer
Ja, je lichaam doet dat gewoon vanzelf. Vond dat zo wonderbaarlijk. Je MOET gewoon. Je kan echt niet anders. Dus niet persen en dus wegpuffen is gewoon niet te doen...
Ja hoor wen. Ik heb thuis eigenlijk geen moeite met het tsr. Maar ik produeer gewoon minder 's avonds. Ze heeft nu om 19u gedronken en ik ben dus nog zo goed als leeg.
Ik lag op een gegeven moment op mijn zij een soort grommend geluid te maken en ik herkende het uit het boek Veilig bevallen. Toen wist ik dat ik persdrang had, Ik hield mijn hand voor mijn billen omdat ik dacht dat ik moest poepen
Vriendinnetjes, ik ga slapen! Wekker weer om 6 uur morgen! Ik kijk er nu al naar uit :S Fijne avond nog en lekker slapen allemaal! Bye bye! xxx