Dat je 's avonds minder hebt is normaal Boontje. Ik heb geen idee hoeveel ik nu zou hebben als ik zou kolven maar ook niet veel denk ik.
Oke, want die spray heeft mij goed geholpen... ook als ik dan tsr heb gehad dan geeft die spray me weer een tsr bij de 2de borst...
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik naar de HA moet gaan om die spray. Ik kolf niet echt veel en daar kan die spray niks aan doen. Ik heb wel tsr. Kan soms wel ff duren. Zeker als ik op mn werk ben.
De tsr kan 2 minuten op zich laten wachten dus als je hem hebt heeft die spray geen zin denk ik. Je moet iets hebben om je produktie op te krikken. Noten eten, veel water drinken en melk.
waarom niet proberen joh? kan geen kwaad en bij mij zorgt het wel voor extra productie, want ik heb ook altijd tsr gehad, maar kolfde nog maar met heeeel veel moeite 180 cc op het werk en dat werd door de spray weer 240 cc...
Ooh en bv thee mgoe, dat weet je allemaal wel zelf. Als het op is dan is het op. Ik had vandaag ook wat minder en heb veel water gedronken, meer dan normaal en ze voelen zwaar aan nu.
Dan ga ik toch maar eens bellen maandag denk ik. Dees, ik heb al veel gedaan om op te krikken. Veeeeeeeeeeeel water drinken, noten eten, en BV thee enzo. Het is gewoon bijna op 's avonds.
Ik heb net via hier 3 broekjes (legerprint) en een aantal shirtjes gekocht waaronder een zwart shirt met ribben erop aan 2 kanten
Ik denk niet zo zeer dat je meer melk maakt, maar je kolf gewoon makkelijker. Als je een moeilijk of geen tsr hebt dan kolf je denk ik niet goed leeg of zo. Terwijl het er dan wel in zit, maar er dus niet uitkomt. (snappie)
Ik zit aan de peppadew met roomkaas... Mmmmm. Daarnaast een bakje heerlijke knoflool olijven van de kaasboer hier. Die heeft echt de lekkerste.
precies, dat is wel mijn ervaring... en als je een tijdje echt meer er uit krijgt, dan past je productie zich dus weer aan... het vraag-aanbod effect... dus baadt het niet, dan schaadt het niet!
Oke, die spray hou ik in mijn achterhoofd. Ooh heerlijk Boney. Wij hebben net cashewnoten op en zitten aan de ijsthee.