Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Graag gedaan Suus...ik leef echt met jullie allemaal mee...zou niet weten wat ik zonder jullie zou moeten hoor.....

Ik ga even in mekaar vogelen..hoe ik het beste hier de r&r ga toepassen...dus ga even voor mezelf een schema'tje maken...

Ik kan er pas maandag mee beginnen..we gaan morgen op visite bij m'n zwager die is jarig..en we blijven daar slapen..dus om dan de r&r toe te passen is een beetje lastig...

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ga even schoonmaken, krijg vanmiddag kraambezoek. Die lieve meiden wilden het bezoek gewoon door laten gaan om mij een beetje af te leiden. Ze kwamen dan nog wel een keer terug voor Tess. Lief he?

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hey Ichtus, kom jij ook uit "onze" buurt dan? Dan huren we een busje...ha ha ha.

4. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ichtus..ja ik woon in Hengelo...als Suus mee gaat dan rij ik met haar mee als me mannetje niet mee gaat..en anders hou ik jou zeker in gedachten....!

5. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Veel plezier vanmiddag Suus..voor zover als dat kan natuurlijk...en ee beetje afleiding is wel goed voor je..
    Geef Tess een dikke knuffel en een kus van Jaydee en van mij...

Succes met schoonmaken..dat ga ik zo ook maar eens doen..

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    We kunnen ook met z'n allen gaan en dan zetten we 1 van de mannen in een auto met alle beebjes en gaan wij in de andere auto....ha ha ha.

7. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Wat een ontzettend goed idee Suus...die man die word helemaal knettergek ben ik bang..het is vaak zo dat als 1 beebje gaat huilen hij/zij de andere aansteekt..nou dat word dan wat zegt met alle beebjes in 1 auto..:p

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Logisch dat je zelfbeschermend bent hoor.. kan het alleen maar meevallen..

@missN.. ik was iets te voorbarig las ik...hahaha.. maar goed t aanbod staat in ieder geval..

Mystery.. ik las ooit dat jij met de trein zou gaan.. als suus en missN samen rijden dan kan ik je natuurlijk ook ergens oppikken.. dan hoef je niet helemaal met de trein...volgens mij kan ik best langs je huis rijden.. is ook richting zuiden..hihihihi...

Misschien tegen die tijd als we een datum hebben een lijstje maken wie evt met wie meerijdt. is ook met parkeren bij Dees in de buurt wel handig denk ik.. anders staan er straks 30 auto's voor de deur..hihihihihi

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Jij ook succes met een plannetje voor r&r opzetten en daar zou ik idd maandag mee beginnen. Dan kunnen jullie er ook rustig aan wennen en kijken hoe Jaydee erop reageert.
    Voor jullie ook een dikke knuffel meis!

10. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ja daarom..het is voor ons ook weer even wennen..en voor Jaydee natuurlijk ook..ben ook erg benieuwd hoe ze erop reageerd...

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ichtus dat vind ik een goed idee, ik kan in ieder kikkert of debora meenemen of iemand anders die nog hier in limburg woont :)

12. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ichtus..volgens mij gingen we of naar Rotterdam High tea'en of naar mr. Shi waar jullie de vorige keer ook zijn geweest...of begrijp ik het nu allemaal verkeerd?

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    een busje huren is helemaal zo'n gek idee nog niet!

is met een paar spotgoedkoop en erg handig.. ik woon bij zwolle dus niet echt om de hoek maar ook niet aan de andere kan t van nederland.. ik zou ook wel eerst die kant op kunnen komen en dan verder rijden..

Is het niet overduidelijk dat ik het doodeng vind naar Belgie rijden alleen? whahaha... klink best wanhopig heb ik door...hihih
    Valt mee hoor, maar ga liever neit alleen.. als het moet dan lukt het ook wel hoor.. denk ik.. ;)

14. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ichtus..ik begrijp je helemaal..ik wil ook absoluut niet alleen rijden...haha...
    Dus mocht Suus niet gaan..ga ik graag met jou..;)

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zover ik begrepen heb is de meeting bij dees en een andere keer in rdam of mister Shi, maar dat kan ik ook mis hebben hoor! kan ook " of" zijn.. als het rotterdam of mr Shi wordt dan is het voor mij geen probleem.. denk ik.. vind rdam nog doodeng, maar dat is niet zo ver he...

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Euh.. Dees...

Was het nu een meeting bij jouw EN naar rdam of mr shi

Of was het naar rdam of mr shi IPV naar jouw..?

Help.. we weten het niet meer!

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Ik dacht inderdaad dat het "of","of" was..
    We horen het wel van Dees....

18. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Hahah..ichtus..ik was al bezig met hetzelfde berichtje te typen als jij..

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    haha.. ja anders zit de een straks in rdam de ander bij mr shi en de volgende in belgie...
    das niet handig...hihiih

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    maar OpperMama.. (zo zie ik dees nou eenmaal een beetje) komt onze verwarring wel weghalen..;)

Deel Deze Pagina