kan iemand mij updaten? nog belangrijke dingen gebeurd?als ik nu moet terug lezen dan wordt het zo laat en moet morgen weer vroeg op!
Haaaa Joma, je 'klinkt' een beetje down meid. Hoi vivi en Maja Update, euhhhh, met Angela gaat het nog niet beter en ze gaan naar de HAP als het niet veranderd, de papa van Dwaas voelde zich nog steeds goed. Ichtus heeft vage verschijnselen en kan bijna niet zwanger zijn maar wacht af...Euhhhh, foto's van het huis van Meiske. De zaken van MissN gaan goed. Meer?
Er zijn wat foto's geplaats en suus, maja en wen hebben een tic. Die tellen alles en het moet persee een even getal zijn. Euh, ik heb ze lekker zitten maken met eten (hoe kan het ook anders) Dwaasje kwam weer eens even om de hoek kijken. Ichtus denk misschien zwanger te zijn maar toch ook weer niet. Vanavond over persweeen gehad.
Ik wil eigenlijk naar bed. Ik had me voorgenomen om Tessa om 23u nog eens wakker te maken voor een pap fles. In de hoop dat ze doorslaapt Maar ga me nu toch weer bedenken... Ze slaapt zo lekker. Dus ik besluit bij deze dat ik ze gewoon lekker laat liggen en dan komt ze vannacht maar een keertje. Zo erg vind ik dat nou ook weer niet.
Luuk gaat eigenlijk de laatste tijd door vanaf 7-8 uur. Hij wordt weleens wakker maar dan kletst hij even en gaat weer verder. Straks even kijken bij hem en dan zelf ook slapen. Ik ben benieuwd hoe laat hij morgen weer wakker is, meestal rond 7 uur maar de laatste dagen rond 6 uur.
Dan ben je moe en voldaan Joma? Beter druk dan duimen draaien dan gaat de tijd sneller. Al is te druk ook niet fijn. Ik denk dat ik binnenkort ook weer moet.....