Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Pffft joma. Hopen dat het morgen wat minder druk is dan...

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik raak er niet op uitgekeken Dees. Geweldig vind ik het. Kan dan ook echt niet van dr afblijven...
    Moet op z'n minst even dr handje kussen. En dr voorhoofd. En dan ga ik maar weer snel weg. Soms word ze wakker en dan heb ik SPIJHIJT! Haha... Maar dan kunnen we wel weer ff knuffelen.

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik raak hem niet aan want hij slaapt vrij licht. Kan nu ook niet meer nu hij zo laag ligt.

Haha, ik denk aan hem en voel tintelen in mijn tepels :)

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dat heb ik niet meer dees. Die tinteling heel soms nog wel, maar dan gaat de melk gelukkig niet lopen.
    Had ik in het begin wel. Dan stond ik onder de douche 's morgens en dan was Peter ze aan het aankleden en dan begon ze te huilen. Dan spoot het zo tegen het douchescherm aan...
    Of als ik op het werk over haar vertelde. Dan voelde ik het zo in 'n compressen lopen.
    Heb het 1x gehad en dat was aan het sterfbed van een client bij ons. Ik sta met die fam. te praten en ik voel het ook.... :oops: Schijnbaar maak je dan ook dat hormoon aan...

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja heerlijk zo,n slapend kind!

bale dees dat je weer moet!

ja morgen ook hele dag vol,vol

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hier slaapt Gwen altijd heel diep, kan alles in haar kamertje doen was opruimen , stofzuigen dekentje goed doen armpje optillen enz. hihi

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik moet ook werken morgenavond.

Dat is wel lekker joma dat diep slapen Dat doet ze hier niet echt. Word van veel lawaai toch echt wel wakker.

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja das wel jammer , vindt het wel iedeaal dat ze zo diep slaapt!

9. 40plusmama

Het is er bij mij maar 2x uit gespoten maar ik moet nog wel steeds pads in want ik lek. Op borstvoeding.com staat een leuke foto van een spuitende borst. Volgende week (woensdag) misschien een foto van Luuk.

Joma, met dat ik weer moet bedoelde ik dat mijn haar weer geknipt moet worden ;)

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haai!

Ik was popstars kijken en Jeroen had de laptop.
    De bevallingen werden even weer op tafel gegooid las ik.. Naja, de persweeen dan. Heb er niet echt fijne herinneringen aan. Ik had geen persweeen, niks noppes nada.. En ik moest persen als een gek want Lune haar hartje daalde steeds teveel en ze bleek ook nog een vast te zitten. Dat ik geen knip heb gehad is me nog steeds een raadsel.. Maar wel fijn! Ik wil trouwens ook best weer bevallen, ook al vond ik het vreselijk. Gek toch? Het blijft bijzonder.

Lune slaapt ook zo schattig en moet dan ook moeite doen om haar niet plat te knuffelen.. Ik ga 's avonds voor ik ga slapen nog altijd even bij haar kijken. Maar ze wordt meestal wakker, ook al doe ik heeeel zachtjes.. Dan sluip ik naar binnen en ineens beweegt ze en schrik ik me dood en voel me gewoon betrapt haha! Dan blijf ik angstvallig stil staan met mijn adem in, in de hoop dat ze doorslaapt :)

Pff, ik ben nog helemaal niet moe. Irritant. Heb vaak dat ik 's ochtends me bed niet uitkom, de hele dag duf ben en 's avonds tegen bedtijd knap ik weer op :(

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik ben trouwens ook al een paar keer wezen kijken en toen ik net uit mijn werk kwam ging ik gelijk ff naar haar toe hihi ff spieken..

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lijkt me best grappig van die spuitboobies :) Hoewel, als ik dat van jou lees Bones.. Beetje ongelukkig moment.. Maarja, kan je niks aan doen.
    Joma, rustig aan he meid. Niet teveel hooi op je vorkie hoor!

Oja, heb mn haar geverfd. Valt me een beetje tegen :(

13. 40plusmama

Ik doe net als Maja heel zachtjes en dan schieten die handjes omhoog en blijf ik stokstijf staan, haha

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Whahaha, ja die handjes :) 'Shit!' denk ik dan hihi..

15. 40plusmama

Foto!

Ik herinner me nog dat jij het laatste stukje niet meer kon, een spiegel kreeg en toen zei: ooooh, dat laatste stukje kan ik ook nog wel.

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ik ga mijn bedje opzoeken morgen vroeg op en me pa komt Gwen op halen en dan blijft ze morgen avond een nachtje daar slapen, wel lekker zondag uitslapen ben er echt aan toe...

trusten fijne dag morgen kusssssss

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jeroen heeft chips, kaastucjes en pepernoten gekocht. Ik pissig want had gezegd dat ik niks lekkers in huis wil. Heb alleen een handje pepernoten gehad. Goed he?

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    trusten Joma. Heerlijk uitslapen, geniet ervan!

19. 40plusmama

Truste Joma en geniet van het uitslapen zondag.

Heeeel goed Maja!

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Maja, van dat rot moment heeft niemand iets gemerk. Gelukkig maar.

Deel Deze Pagina