Jaaaaa! Wat grappig dat je dat onthouden hebt Ik kreeg alleen geen spiegel maar ik zag de reflectie van mn cavia in een schilderij die voor me hing.. Ik zei tegen Jeroen 'ooh, dat past wel! lukt me wel!' haha! De vlos lag helemaal in een deuk en Jeroen vond het helemaal niet grappig want die ging bijna onderuit van de spanning haha!
Waar staat die foto dees. Ik kijk eigenlijk wel elke dag en elke woe. naar de nieuwe foto's. Ik heb hem nog niet gezien.
Maak morgen trouwens wel even een foto van mn haar. Ik zie er niet uit, heb tranen gelachen bij popstars en heb een beetje een rooie oogjeshoofd.
Dat leek me altijd vrselijk maar wil volgende keer heel graag een spiegel, echt dat gaf zoveel nieuwe kracht! En ik wil ook op de baarkruk want pas toen ging het een beetje vlotter.
Die foto staat er niet meer, nah. Ik zal kijken of ik hem nog kan vinden.... Gisteren stond hij er wel.
Maja, ik krijg trouwens steeds meer zin om jou te ontmoeten... Als we nog eens in Drenthe zijn dan moeten we echt eens daten... Toevallig is Peter nu op dit moment in Grunn
Dat bedenk ik me nu ook opeens... Ik was vrij. Dan had ik de dag gewoon bij jou doorgebracht. Hij is met collega's voor 1 of andere meeting. Komt morgen weer naar huis. Maar dat moeten we echt eens doen hoor. Peter en ik willen graag nog eens in de euroborg gaan slapen.
Als ik nou weer eens bij m'n schoonfam ben dan kan ik misschien wel plannen dat ik een dag eerder ga en dan bij m'n schoonouders slaap. Dan kom ik gewoon eerst gezellig naar jou. Komt Peter wel mee. Ben jij nog een stadter?
Nou idd beetje jammer 8) In de euroborg slapen? Kan dat? Toen we nog in grunn woonden gingen we daar wel altijd naar de jumbo, weet dat je er kan wokken, naar de bios, sporten, eten.. Maar slapen?