Das echt heel gaaf joh... We hebben dat vorig jaar gedaan op m'n verjaardag. Toen was ik nog zwanger. We hebben daar gegeten en naar de film geweest. Daar zit het noorderpoort college in. Ken je misschien wel En die runnen dat hotel. Gave kamers en niet duur. Zal eens ff googlen
http://www.noorderpoort.nl/Default.aspx?tabid=2497 De kamers hebben allemaal een sport thema. Wij sliepen in de swimmingpool!
Ah, je hebt al een link.. Ziet er leuk uit zeg! Jammer dat we zo dichtbij wonen, vind het een beetje vreemd om in een hotet te zitten zo dichtbij huis hihi..
Truste Maja. Ik ben er nog even denk ik, kben nog niet echt moe. Olaf is al naar boven en liet uiteraard weer wat vallen, hij is zoooo lomp altijd Morgen zal hij wel vroeg weg gaan. Alleen boodschappen doen morgen, bah. Verder ziet Olaf Luuk dus weinig dit weekend, alleen zondag maar. Door de week ziet hij hem ook maar even. Ik baal daar best wel van....
Mannnen... *zucht* Haha. onhandige wezens zijn het. Hoe vind Olaf het dat hij Luuk dan ook zo weinig ziet?
Ooh, nou slaapt iedereen? Hm, dan ga ik zo ook maar. Sleutel leg ik op de gebruikelijke plek, gordijnen schuif ik nog even aan, nachtlampje aan en een nachtkusje aan allemaal *licht uit, klik* Slaap zacht.....
Ooh, je bent er nog, licht weer een beetje aan, de rest niet wakker maken. Olaf vindt kerken soms belangrijker dan al het andere. Zijn hobby gaat soms voor andere dingen. Als ik zeg dat ik het niet leuk vind dat hij een dag weggaat zegtie jammer dan...