Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hihi, ik dacht dat je er niet meer was.

Wel balen van Olaf. Tenminste, ik zou er behoorlijk van balen.
    Hij kan toch wel een beetje minderen? Tuurlijk hoeft hij het niet op te geven.

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    He ik ie supermummy ook nog hier

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Typ ik een heel verhaal, geeftie foutmelding.

Ik typte dus dat Olaf is geminderd dat het heel erg was en ik van kerk naar kerk moest rijden. Ik voelde me net zijn privechauffeur en had/heb er een hekel aan. Jij fotografeert ook zegtie dan maar ik vind dat wat anders. Hij gaat er behoorlijk ver in.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wat vind hij zo leuk aan kerken? Mijn zwager is ook helemaal gek van kerken en vooral de orgels.

5. 40plusmama

Hij zoekt van alles uit, wanneer gebouwd, wie de architect is enzo. Hij gaat voor het oude spul en bepaalde architecten. Vooral Kuijpers is hij gek van.

6. 40plusmama

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou ja, ieder zijn ding, maar je kan natuurlijk ook te ver gaan. Ik zou het denk ik ook niet pikken.
    Peter is gek van voetbal en heeft een seizoens kaart van fc groningen. Is dus niet naast de deur. Het voetbalseizoen is weer begonnen.
    Voorheen ging hij best vaak en had ik er ook niet zo'n moeite mee.
    Gelukkig gaat hij nu stukken minder. Het is altijd op zondag en ik moet vaak de weekenden werken. Hij kan dus alleen als ik niet hoef te werken. Maar dat beteken dus dat als ik een weekend vrij ben dat hij weg is.
    Nu moet ik dit weekend alleen morgen werken. Dus zondag ben ik thuis, maar dan gaat hij naar voetbal. Vind dat echt niet zo leuk, maar goed, hij gaat gelukkig niet zo veel dit seizoen. Aankomend weekend is de 1e wedstrijd weer en daar wil hij heen...

8. 40plusmama

Ik baal gewoon dat we in het weekend tijd hebben voor ons drietjes en hij dan de hort op gaat, pas ook al een hele dag weg geweest op een zaterdag, zo doen we weer niks met die kleine.

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Is dat ZIJN site of een site waar hij veel te vinden is.

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Begrijp je helemaal. Zo zijn onze vrije weekende echt heel spaarzaam. Omdat peter zn fam niet in de buurt wonen en we best een goede fam band hebben gaan we dus regelmatig op en neer. Maar dat zijn ook de weekenden.
    En dan te bedenken dat ik van de 52 weekenden er meer dan de helft werk...

Nee, dat is echt niet leuk. En als we dan een keer samen echt een heel weekend niks hebben zijn we allebei te moe om wat te ondernemen. Vaak alleen wat boodschapjes en een rondje buiten. Verder niet.

11. 40plusmama

Dat is Olaf zijn site.

Inderdaad is Olaf vaak moe in het weekend en we moeten dan ook vaak wat in het huishouden doen want dat moet elke dag en boodschappen doen. Op zich is dat dan leuk omdat je het als gezinnetje doet. Nou moet ik morgen dus alleen met Luuk.

Ik voel me altijd zo eenzaam, alleen in het weekend terwijl ik daar doordeweek nooit last van heb.

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dat heb ik ook hoor als Peter weg is. Hij is nu ook weg, maar voel me niet alleen. Maar als hij in het weekend weg is...
    Raar eigenlijk. Ligt ook wel aan de rede waarom ze weg zijn. Hij is nu voor z'n werk weg. Dat is wat anders dan voor voetbal of orgels.

13. 40plusmama

Inderdaad.

Ik heb soms het gevoel dat zijn hobby belangrijker is dan zijn gezin. Hij kan ook rustig met zijn foto's bezig zijn (bewerken enzo) en Luuk laten huilen zodat ik al tierend naar boven moet/ga.

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zo is het bij Peter gelukkig niet. Ik zou echt witheet zijn geloof ik.

Maar lieverd, ik ga naar bed. Wilde om 23u al richting boven...

15. 40plusmama

Ik ga ook, de wasmachine en droger zijn klaar, kunnen ze meteen uit.

Truste, sluit jij af?

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Truste meid. En ik hoop dat je toch nog een beetje een fijn weekend heb. En anders kom je gewoon hier gezelschap zoeken. :D

Truste allemaal

Nogmaals *klik*

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen,

zo, jullie hebben aardig wat pagina's bijgekletst gisterenavond. Maar volgens mij waren vooral Boons en Dees aan de klets.

Tess heeft lekker tot 7.30 geslapen en ligt nu in de box. Ze hoest alleen weer heel erg veel. Ik begin er nu echt van te balen, ik ga echt maandag de HA bellen en eis een verwijzing naar de KA.
    Zometeen de fruithap en de fles en dan naar bed. Wij gaan dan even de schuur opruimen en naar de stort brengen.

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemorgen,

Wat heerlijk al die bevallingsverhalen weer, gaat dan zo kriebelen. zucht

Ga zo naar de kapper, ff kleuren en zit nog te denken om het kort te knippen, word helemaal leip van die lange haren, is zo dik en zo veel. pfff
    Jullie horen het later.

Hier Ilse ook snotverkouden, hoop dat het snel oplost maar betwijfel het, vind het echt zielig. Ze mogen toch wel naar het kdv met een verkoudheid. (verder niet ziek)

O, moet mijn tas pakken en weg, half 10 kapper

twijfel, twijfel, lang kort, lang kort, lang kort, lang kort, lang kort.

bey

19. 40plusmama

Mogguh meiden

Luuk was om 6 uur wakker. Normaal ga ik niet als hij nog niet piept maar hij zei zoooo zielig mama dat ik meteen ben gegaan. Hij ligt nu te klagen in de box dus hij krijgt zo weer drinken.

Olaf is toch de hort op gegaan, we hebben er nog over gepraat maar het moet gewoon kunnen zei hij. Hij is tegen 8 uur vanavond thuis :(

Om 13 uur moet ik bij die mensen van die slaaprol zijn en daarna boodschappen doen.

En morgen ga ik heerlijk aan mijn manneke besteden, Olaf kan de hik krijgen.

Debie ik ben benieuwd wat je beslist, fotooooo straks

Suus, het gaat nu wel erg lang duren dat hoesten. Groot gelijk dat je een verwijskaart eist! Beterschap met je meisje.

Luuk vindt het niet meer leuk dus ik ben voeden.

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ja hoor Debie, waarschijnlijk heeft ze daar de verkoudheid ook opgelopen. Zolang ze geen verhoging hebben, mogen ze erheen (aldus mijn kdv). Vreselijk he,om te zien. Kan het ook niet uitstaan. Veel beterschap voor Ilse.
    En ben benieuwd wat voor kapsel het gaat worden. Uiteraard willen we een foto zien van "after".

Dees, grrrrrr....mannen. Ik zou ook gewoon mijn eigen plan gaan trekken. Jij geen rekening met mij houden, ik niet met jou. Maar goed, uiteindelijk zul je toch op 1 lijn moeten uitkomen. Allebei wat water bij de wijn moeten doen.

Deel Deze Pagina