Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wil net zeggen geen idee, doe niet aan spaarloon

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Wij wel en bij Olaf gaat het naar een lijfrente polis. Alleen is ons volkomen onduidelijk waar dat geld blijft. Ik roep al een jaar of 8 dat hij daar achteraan moet maar ook daar is hij laks in.

Kga Luuk even voeden, hij is het zat nu

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Leuk die spullen van bobike Dees. En Olaf lekker nat geregend....na na na na naaaaa.
    Lijkt me geweldig als Tess bij mij in slaap zou vallen, maar dat is nog nooit gebeurd.

Arme Ilse, tanden....verkouden.....bah, wat een leven als baby. Nee, doe mij dan maar eens in de zoveel tijd de tandarts.

Ik heb even lekker voor mezelf geshopt en Tessje wordt nu net wakker. Ik ben weg. Allemaal eet smakelijk en tot straks.

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    *zwaait terug naar dees*

hallo dames

hier nog steeds druk druk gisteren mijn laatste dag op werk gehad en maandag ga ik beginnen op school vind het kei spannend.
    Hopelijk heb ik dan ietsje meer tijd maar kan natuurlijk ook drukker zijn ;) wachten maar f af he.

Dikke knuffel voor jullei allemaal

5. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ben ik ook weer!
    Lekker gewerkt vanochtend en vanmiddag hebben we geshopt en NIETS gekocht! Goed he :D.

Hier zijn een paar zieke beebjes lees ik... tandjes, verkouden, open billen :(. Zo zielig die kleintjes met hun kwaaltjes!

En het bv-filmpje dat wen liet zien... Tja, ik heb persoonlijk iets van... Als je 20 bent moet je je niet kunnen herrinneren dat je bv hebt gehad! Dus de grens ligt voor mij tot 2 jaar! Na je 2de verjaardag niet meer! Het lijkt me zo raar dat ik me kan herrinneren dat je aan de borst van je moeder hebt gedronken!

Erik zit lekker voetbal te kijken. We hebben al lekker vroeg gegeten. Dus lekker vrij de rest van de avond. Aaron ligt ook al te pitten. Dus een heerlijk bank avondje!

Ik kom hier vanavond wel weer kijken!

x voor iedereen en tot straks!

6. 40plusmama

Net macaroni gegeten en ik wilde een toetje pakken maar Luuk wil niet slapen. Ik ga dus maar weer naar boven en haal hem er even uit. Normaal lukt het slapen wel, zeker als hij zo moe is maar nu niet. Hij mag nog even drinken en dan weer terug naar bedje.

7. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Dees, moet je toetje toch nog even wachten!

Ik heb net een fatboy besteld! :D Leuk!
    Kunnen we nog relaxter voor de tv hangen savonds :D

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    wij willen gaan kijken voor autostoeltje maar weten niet goed welke iemand tips of iets waar ik kan kijken topic ofzo?

9. 40plusmama

Op de site van de ANWB staat een test vivi

Wij hebben de Kiddy Infinity Pro. Veel mensen vinden het geen mooie stoel maar hij valt wel mee. Voordeel vind ik dat ze geen gordels dragen en niet onbelangrijk, hij kwam als 2de beste uit de test.

10. 40plusmama

Olaf komt over een half uur thuis. Ik denk dat ik zo een lekker biertje open trek en op de bank ga hangen. Luuk heeft net voor het laatst gedronken als het goed is (slaapt altijd door) dus een glaasje mag wel nu.

Fijne avond en tot morgen.

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    haha dees daar hadden wij dus gekeken en wij vonden die idd erg lelijk :oops: en beetje groot
    wij waren aan het twijfelen tussen de maxi cosi xp of de maxi cosi sps maar die staan er dus niet bij op die test handig he

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hee vivi wij hebben de voorganger van de maxicosi tobi, de ..... (ff naam vergeten) bevalt goed. (ilse zit er 3 keer per week 1,1 km in )

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    is de priori.

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @debbie zit die ook goed stevig vast in de auto?
    heb je de sps of de xp?

15. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Vivi, wij hebben een romer! Die bevalt ook prima! Een hele degelijke simpele stoel.

16. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Pfff... wat ben ik saai geworden!
    - Zaterdagavond
    - Nog geen half 9
    - Alleen thuis (Aaron is ook thuis natuurlijk, maar die slaapt)
    - Pyama al aan
    - Ik krijg geen bezoek
    - Ik zit eraan te denken om zo al naar bed te gaan
    - Ben de was aan t opvouwen

WAAR IS MIJN BRUISENDE LEVENTJE GEBLEVEN?

Als iemand hem vindt bel me dan even! Ik ben um kwijt!

17. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Zelfs jullie zijn er niet!
    Wat doen jullie op de zaterdagavond?

Ik ga naar bedje toe, boekje erbij!

Lekker saai doen! :)

xx Tot morgen misschien!

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haai!

Thirza, hier net zo.
    Jeroen gaat zo weg. Ik ga op de bank voor de tv hangen of zelfs op bed tv kijken. Ben echt een saaie huismoeke aan het worden..

Ben trouwens ook kapot, heb van vanochtend tot begin vd middag bij mijn ouders kozijnen geverfd en daarna thuis voor de helft ons nieuwe tv meubel in elkaar gezet. Toen eten en weer verder met tv meubel en nu dus moe! Duik toch maar mn bedje in denk ik..

Morgen weer drukke dag dus ben denk ik maandag pas weer gezellig.

Knuf voor jullie!
    xxx

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hahaha ik ben net als Thirza, alleen dan 20 minuten later online... ik zat ook al te denken om naar bed te gaan... maar vond het zo mutserig... ;)

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    whahaha hallo Maja! :D

Deel Deze Pagina