oh die is ook al naar bed... sjonge... zal ik dan ook? ga eerst maar eens zappen, kijken of er nog iets is wat mij wakker kan houden...
Hmm, valt ook wel mee met die kleetrtjes.. Alleen dat jurkje. Tja, toch maar besteld Nu echt trusten! xx
Zijn jullie mannen allemaal weg op zaterdagavond? Hier zit man voetbal te kijken duurt nog een kwartiertje daarna gaan we film kijken.
Wat een stelletje mutsen zijn jullie zeg... Debie: Gebruik je de auto stoel al? Hoe bevalt hij? Hij zit hier nog in de doos. Tessa kan echt nog niet genoeg zitten. Maar hoop hem snel te kunnen gaan gebruiken. Ben dat gesjouw met de maxicosi zat. Truste dames. Morgen ben ik weer dag alleen. Peter gaat 'even' op en neer naar groningen... Had zin om weg te gaan morgenmiddag, maar vriendin is ook niet thuis. Iemand zin om hier op de koffie te komen? (niet allemaal tegelijk!) Bah, heb nou al geen zin in morgen. Erg zeg. (over mutserig leven gesproken, hier nog zo'n muts) Bye
Goeiemorgen, jemig, wat een stelletje mutsen....lagen al rond 21.30 in bed. Ach, lekker toch,moet kunnen.... Wij lagen er om 23.00 in. En wat denk je.....laat Tess ons gewoon uitslapen. Ze kwam pas om 8.30 , dat kennen we echt niet van haar. Maar wat heeeeeeerlijk zeg, heb echt lekker kunnen uitslapen. Nu ligt ze lekker spartelend op de grond. Vanmiddag even naar mijn ouders, denk ik. We gaan in ieder geval even weg, daar heb ik wel zin in.
Mogguh mutsende huismoekes Luukje was om 7.45 wakker dus beter dan om 6 uur. Hij ligt er weer in maar wil nog niet slapen. Als het hem niet lukt dan ga ik wel met hem in bad. De autostoel, Luuk kan best goed zitten maar ik zet hem er nog niet in. Het is vanaf 9 maanden zag ik dus nog 6 weken en dan mag het. Wij vonden hem ook niet zo heel mooi maar ik vond dat stuk ervoor wel grappig en hij begon meteen te spelen. Luuk vond hem dus wel leuk en dat gaf de doorslag. Boney, ik moet hoognodig was opvouwen en hier stofzuigen en dweilen, de wc's doen, badkamer een doekje doorheen halen anders had het me leuk geleken. Hij huilt, kga met hem in bad.
goedemorgen mede huismoekes, Wij lagen gister op de bank 21:15 en keken elkaar aan van "mogen we al" of is dat heel zielig. Zijn toch nog beneden gebleven tot 22:15. Boney; hier moet ik sjouwen met Ilse in de maxicosi naar het kdv, zo'n 200 m. Dit omdat Paul brengt en ik haal. Paul heeft nu autostoel en die brengt haar daarin weg, is 1,2 km van ons huis met de auto. Ik laat dan maxicosi in mijn auto en hoeven we niet steeds te zeulen. Als je de stoel in de ligstand zet gaat het prima, ze kan echt geen kant op, maar verder zit ze er eigenlijk ook nog niet in. Hier zouden we vandaag naar vriendin gaan, babykamer in elkaar zetten. Maar omdat Ilse zo verkouden is wil ik pas na haar slaapje gaan want ergens in campingbedje slapen doet ze ook niet echt en heeft nu echt de rust nodig. Ga dus pas tegen 12:30 erheen. Ga ff fruit geven, tot later
oh dat roze/oranje bloemenjurkje? die had ik al gezien hihi... oh en goedemorgen, deze muts duikt haar bed weer in... Fenne gaat nu ook tukken en ik voel me nog niet lekker... ga die griep (of wat het ook is) wegslapen... fijne dag!
Ik had ook al zoiets, in de ligstand en de kleine er niet te lang in moet het toch kunnen met die stoel. Nadeel is dat wij meestal minimaal een half uur rijden. Luuk ligt in de box te spelen en Olaf moest stofzuigen van mij
Jullie kunnen de maxicosi toch in de auto laten staan? Wij wisselen steeds met auto, daarom voor straks ook twee autostoelen gekocht. Maar volgens mij kunnen kleine afstanden best, Ilse zit ook gewoon erg stevig.
Wij hebben nu nog alleen de maxicosi, maar aangezien ik haar haal en breng is een tweede niet nodig. Wel gaan we binnenkort kijken voor de autostoel, want heel lang duurt het niet meer. Ik ga even sudoku spelen. Tot later.
Goedemorgen. Peter besloot vanmorgen om toch maar thuis te blijven. Maar of ik daar nou zo blij mee ben? (Errug ben ik ) Ik had net bedacht dat ik dan vanmiddag maar ff met Tessa naar m'n werk zou gaan en lekker met m'n collega lullen die ik bijna nooit zie. Misschien ga ik dat toch maar doen en dan laat ik Tessa gewoon thuis. Peter is ook nog eens stront chagrijnig. Bah zeg. Weet ook niet wat er aan de hand is. Hij zit nu boven achter zn peesee met z'n muziek. Laat hem maar lekker gaan. Hij vroeg net wel of hij dan maar even zou stofzuigen? Daar zeg ik geen nee tegen. Kan ik er met de dweil achteraan. *klaagmodus aan* Verder voel ik me grieperig. Ik ben echt nooit (klopklopklop) ziek. Dus ik hoop niet dat het doorzet. Maar ik ben dan vandaag ook voor de 8e dag ongi. Wel bijna over nu gelukkig. Heb zere buik spieren (hoe ik daar nou weer aan kom?) Zere nek, hoofdpijn en nog meer spieren die gewoon zeer doen. Zere keel en een beetje een snotneus. Gewoon klote dus. *klaagmodus uit* Maar dan kijk ik weer naar m'n meisje in de wipper die heel hard bellen zit te blazen dat de spetters echt overal heen vliegen en dat maakt het weer stukken leuker het leven op dit moment. Ze heeft een rammelaar met de ring om haar been weten te krijgen en zit nu als een gek aan die ring te trekken en te lachen, want als ze aan de ring trekt, dan gaat haar been mee omhoog. Haha *gaat nu naar de H&M site* Fijne dag meides...