Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou de vrouw van het cb is weg bryan doet het heel goed volgens haar en ze vind ook dat wij het goed doen en goed aanvoelen ik was sinds gisteren op 100cc overgegaan omdat ik merkte dat bryan meer wou en ze vond het goed dat we dat helemaal zelf inzagen en er niet te onzeker over waren

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Allereerst een HELE DIKKE KNUFFEL voor Dees. Kan me zo goed voorstellen dat je er zo nu en dan even doorheen zit. Gewoon aan toegeven meid en lekker potje gaan janken. Kan zo opluchten. Hoe gaat het nu met de borstvoeding?

Vriendjelief koopt vandaag andere voeding. Lune kreeg dus Omneo en dat gaat nu Friso Comfort worden. Het arme kind heeft nog steeds niet gepoept, nu al 4 dagen niet en ze krijgt er echt last van. Hoop dat het werkt!

Nu even ontbijten.
    xxx

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oja, ik doe graag mee aan de dieet plannen :D Ik ben echt een dikke moeke nu.

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    oh maja ik had gereageerd op de andere site haha jeetje ja 4 dagen is erg lang ik maakte me al zorgen na 2 dagen hopelijk helpt de andere voeding en kan lune snel poepen.

mm ik geloof dat bryan zijn fles gaat overslaan want hij slaapt nog steeds en normaal krijgt hij om 10 uur zijn fles ben benieuwd.

Wie van jullie heeft er ook alweer honden? hoe reageert die van jullie op de kleine?

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wat fijn dat Bryan het zo goed doet! Grappig dat je 100cc mag gaan geven, dat krijgt Lune eigenlijk ook nog. Soms ook meer, het is maar net waar ze zin in heeft.

Ik heb een hond en moet zeggen dat ik het best lastig vind. Ze is te enthousiast en wil het liefst bovenop Lune zitten. Ook is ze in staat om haar te krabben, niet fijn! Ik merk dat ik veel loop te mopperen op de hond en weet niet goed hoe ik dat moet doorbreken. Probeer haar erbij te betrekken en ook haar alleen aandacht te geven maar ze is best vervelend.. Lastig hoor :rolleyes:

6. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Dank jullie voor de knuffels. Ik zit meteen weer in tranen :)

De borstvoeding loopt als een tierelier alleen Luuk wil erg vaak drinken. Hij drinkt niet goed door vaak waardoor ik kloven krijg. Ik kolf dus elke dag minimaal 1x, soms 2x om de spanning er wat af te halen. Hij krijgt dan 100cc flesje met gekolfde melk en is dan weer even tevreden. Mijn voeding is trouwens ineens erg toegenomen. Ik kolfde vannacht 250cc :confused: . Volgens de verpleegkundige van het cb heb ik teveel produktie en is dat niet goed voor mij omdat mij dat opvreet maar ik heb er geen last van volgens mij. Mocht ze bedoelen dat ik dan ga afvallen dan wil ik wel een produktie van 2 literflessen halen hoor :) .

Wij hebben trouwens 2 honden. De ene is een sulletje van 10 jaar en wil af en toe even snuffelen. De andere is wat opdringerig en gaat soms bijna op Luuk staan tijdens het voeden. Ik kan haar tegenhouden gelukkig. Verder is ze er wel lief voor. Likjes geven en snuffelen enzo.

7. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Tess zit ook al een week op 100cc. Ze is echt enorm hongerig, de fles is binnen no time leeg. Ik maak me dan ook geen zorgen over haar gewicht. Maar volgende week toch even naar het weeguurtje.
    Zometeen weer even een flesje klaar maken en daarna lekker shoppen met mijn moeder. Ben benieuwd hoelang ik het kan volhouden.

@inbakeren; idd gister mee begonnen. Tja, wat moet ik ervan zeggen. Het is nog zo kort om er iets van te maken, maar we hebben het idee dat ze dieper slaapt en beter uitgerust is.

@Dees; kan me goed voorstellen dat jullie Thijs enorm missen. Knuffel vandaag maar lekker vaak met Luuk. En verlengde kraamtranen....hier ook hoor. Af en toe een dag dat ik er doorheen zit en even flink de tranen laat stromen. Lucht daarna vaak wel op, dus lekker laten gaan meis!
    Dikke knuffel!

@Maja;Wat zielig dat Lune nog niet gepoept heeft. Ik hoop dat de andere voeding snel aanslaat.

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik moet afkloppen onze hond is normaal vrij druk springen tegen iedereen en blaffen als ze weggaan, maar tegenover bryan is ze juist heel terughoudend verzichtig snuffelen en absoluut niet springen of lekken waar ik juist zo bang voor was.
    Het blaffen naar bezoek ben ik hem nu ook aan het afleren en moet zeggen met veel displine en belonen als ze het goed doet deed ze het net bij de vrouw van cb geweldig alleen beetje springen in het begin maar toen ze wegging en ik zei in de mand ging ze braaf in de mand liggen dus er is nog hoop :)

ik deed in het begin ook veel mopperen maja maar merk dat als ik haar beloon als ze het goed doet veel beter helpt

9. 40plusmama

Zo'n beetje alle beebs zitten dus op de 100cc.

Ik ben benieuwd of het inbakeren helpt Suus. Anders is dat misschien ook wat voor Luuk als hij zo onrustig slaapt.

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Bij mijn zus haar zoontje werkte het super.
    Niet dat die veel huilde en druk was, was juist super relaxte beeb.
    Maar zodra hij op het moment van inslaap vallen was dan begon hij met z'n armen te maaien. Hij hield zichzelf dus wakker.
    Met het inbakeren kon dat dus niet meer. Was gelijk over en hij sliep heerlijk.

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En inbakeren doen jullie met een luier?

12. 40plusmama

Je hebt ook van die inbakerzakken (ofzo) toch? Wat gebruik jij Suus?

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga ff tukkie doen.
    Tot later

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik heb een paco-doek, geleend van het CB. Op dit moment is het drama. Ze wil wel slapen, maarhet lukt haar gewoon niet. Ze vecht ertegen...
    Maar goed, zoiets moet je de tijd geven. We gaan het in ieder geval een week uitproberen. Daarna hebben we nog 1 optie: naar de osteopaat. Daar hoor ik ook hele goede verhalen over.

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @joma thanks voor mijn avatar je bent een schat :)

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @suus je zo'n osteopaat moet geweldig helpen dat vertelde mijn vk ook al haar kinderen zijn daar geweest en schijnt goed te helpen, nu heb ik het geluk dat mijn buurvrouw osteopaat is dus als ik een vraag heb vraag ik haar gewoon ff :)

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    sinds gister drinkt elise ook best veel... maar nu zit ik net te bedenken misschien drinkt ze welteveel

ik maak haar overdag nog steeds om de drie uur wakker voor een voeding en maak dan 135 cc klaar en de ene keer drinkt ze die leeg andere keer maar 80 of 90 cc maar volgens mij hoeft ze helemaal niet zovaak te eten dan... hihi

nou ik ga haar niet meer elke 3 uur geven maar om de vier uur dan denk ik...

toch?

18. 40plusmama

Werkt het bij fv anders dan Dwazie? Ik bedoel, ik mag Luuk niet wakker maken voor een voeding (of hij moet écht lang slapen) en voeden wanneer hij wil, voeden op verzoek dus.

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hey goedenmiddag meiden! jullie zijn lekker op dreef!

@vivian en Dwazie fijn dat jullie de avatar leuk vinden ;)

@Dwazie woensdag was goed toch? en fijn he al die visite wordt je het nog niet zat? nou hier wel af en toe ppff vindt wel leuk om me meissie te showen ,maar ff time out ook wel lekker ;)

@Dees dikke knuff , balen zo,n dag en lekker je zelf laten gaan, huilen is ook gezond ;)

@suuszwanger :rolleyes: uhm ik zeg gewoon SUUS ..je bent tenslotte niet meer zwanger :) dat inbakeren is wel apart, vindt zo zielig gezicht :oops:

@Mystery hoe is het meid? en met Bryan?

wel grappig 2 bryans in ons midden :)

hier vanmorgen na de ochtend voeding lekker terug in bed gekropen tot 11uur :confused: had het blijkbaar nodig denk ik , net ff supermarkt geweest en wil zo nog ff stofzuigen en dweilen beneden.

en hoe is jullie dag?

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo tis ineens rustig hier dus ga alvast stofzuigen en dweilen tot zo!

Deel Deze Pagina