ik ga ff haar fatsoeneren en mijn dochters ontplofte coupe in positie brengen...hihiihih Als nu de bel gaat schaam ik me dood..hahha tot later... Knuff
Hahah Ichtus.... En ja Dees is de Oppermama....! Ik ga ook even wat doen..anders weet ik precies hoe het gaat..dan word er vandaag weer niks gedaan..
qua huishouden heb ik gister al veel gedaan.. vanmiddag nog ff boven stofzuigen en de badkamer wil ik ff doen.. dan vind ik het wel weer genoeg.. ik doe lekker rustig aan vandaag.. het hele weekend eigenlijk.. ik ga me niet druk maken..dat werkt best goed eigenlijk...
Dinsdag gaan we (danis ed nog vrij) allebei en nieuwe bril uitzoeken.. nou dat wordt wat wantik vind niks leuk staan.. is altijd een drama.. maar wel nodig.. die van mij valt steeds van ellende uit elkaar.. s kijken of ik edwin een moderne kan aansmeren..hij wil graag een zonnebril op sterkte en dan deze gewoon houden... hmmm..ik denk dat hij dat gaat winnen...hihihi
goedemorgen, Ik kan alle dagen voor de meeting en high tea bij hotel new york lijkt me super. (lekker dichtbij ook he boney ) Verder alle gelezen maar weinig te melden.
Hier een goede nacht achter de rug. Tessa heeft gisteravond vreselijk gespuugd nadat ik ze weer een fles had gegeven. Het was echt niet normaal. Ik zat er helemaal onder. Het zat zelfs in m'n haar... Op m'n matras, benen enz enz. En dat terwijl ze net daarvoor toen ze in de wieg lag ook al veel had gespuugd. Ik had ze dus net verschoond... Maar bij haar is de schade beperkt gebleven. Het ging met een grote boog recht op mama af. En ze heeft heerlijk geslapen tussen de voedingen door. Gelukkig maar anders had ik Peter nog meer gemist.
gister de keuken gesopt, vandaag maar even de badkamer, het weer werkt toch niet mee helaas alhoewel nu de zon ff schijnt
hihi, hier liep het eergister zo mijn decolete in, niet aan gewend want die heb ik anders niet. morgen missn
Ook goedemorgen Debie! Over de meeting: Ik kan wel alle dagen. (zal zo ff de lijst opzoeken) Maar ik wil wel zo snel mogelijk de vaste datum weten. Ik moet ook om het andere weekend werken en als ik de datum weet hou ik die zaterdag vrij, maar dat willen ze op m'n werk altijd zo lang mogelijk van te voren weten. Mij maakt het echt niet uit waar ik naar toe rijd. Ik rijd graag auto en vind het ook niet eng in de GROTE stad... Al moet ik naar Parijs rijden.... Dus Utrecht, Rotterdam of Belgie, ik heb geen voorkeur al is Rotterdam wel erg lekker dicht bij. Ik heb ook plaats voor nog 1 mama en nog 1 maxicosi in de auto. Maar dat zal Debie wel worden misschien. Verder woont er hier niemand in de buurt.
hier nu ff een zonnetje, maar wel veel wind. De regen heeft vannacht aardig zijn best gedaan, is de pijp van de afzuiger ingelopen en nu ligt er water op mijn kookplaat, mag paul vanavond even naar kijken, zal hem maar niet aanzetten
MissN, wil jij de lijst ff opzoeken? jij weet vast beter waar die staat, en ik ben nog niet zo lang wakker...
Goede morgen debie en boney.. @Boney.. raar dat ze zoveel spuugt.. zou de te gulzig drinken uit de fles? daar hoeft ze niet zoveel kracht bij te zetten en gaat het vaak wat te snel.. een kleiner gaatje in de de speen kan wel helpen misschien @MissN.. heb je een pb gestuurd...
gezellig boney, heb ook eigen auto, maar in mijn yaris gaat het niet passen. Kan ook met auto paul, we zien wel, maakt mij niet uit welke auto of wie rijd.
hahaha Debie, ik heb een polo... hihi Is niet veel groter dan een yaris. Maar er kunnen wel 2 cosies in denk ik hoor. hihi