mn outfit Op verzoek foto verwijderd. Elmo (die gordijnen zijn het dus gewroden trouwens, moet ze alleen nog even op maat maken hihi.. naja ik, mn mammie )
thirza; hier twee auto's en steeds wisselend wie ilse meeneemt dus gezeul met maxicosi thirza vervelend van je contract. Ga ff mijn schatje op bed leggen
Zie nou wel Maja... ik had het goed onthouden, je ziet er super leuk uit! Ik vind je haar mooi zo (heb zelf ook ongeveer die kleur haha) en je outfit is toch ook prima? Ik zeg: Maja is oke ole ole!
Leuk Maja! En aan je vorige berichtjes te lezen heb je een beetje een minderwaardigheidscomplex... Nou ik zeg je! Nergens voor nodig, je bent een prachtige meid! En je haar zit erg leuk! De gordijnen zijn ook leuk! Lekker vrolijk!
Tenks mys Ik ga nog wel naar de kapper, vind het model niet om naar huis te schrijven... (figuurlijk dan he) Wat raar trouwens dat Ron zo last van zijn voet heeft. Zo ineens? Zou daar toch even mee naar de huisarts gaan. Wel fijn dat je een andere manager krijgt! Thirza, balen van je contract! Onzekerheid dus, niet fijn! En Aaron vannacht wakker? Zit in de lucht denk ik want Lune ook. Klaarwakker en huilen en wou niet meer slapen Naatje, kan van alles zijn. Begin van ongie, vaatje geknapt, zwanger 8) Even afwachten misschien? Dees, wat leuk fietsen met Luuk! Lijkt mij ook zo gaaf! Ik wacht nog even, hoop dat Lune snel kan zitten. Jeroen kan ook niet wachten om met haar te gaan fietsen haha! Jeej, straks lekker gooische vrouwen kijken!
Haha wat grappig dat je die ziet! Nee, ze heeft er nog niet ingelegen, hij is ook nog niet klaar, moet er nog bloemen in verven en nieuw matrasje erin..
Nee kan best lang, je kan hem zelfs in de winter gebruiken. Maar denk niet dat Lune er nog in wil, je kan ze het beste vanaf heel jong aan wennen.