We zouden eerst een bruine, zilvere of grijze of zwarte doen... Maar ik vond dat er wel wat kleur in huis mocht komen. Alleen Aaron zijn speelgoed bevat hier vrolijke kleurtjes! hahaha
Hoi! Maja, je ziet er echt goed uit zo. Niks om je onzeker over te voelen. Hier nog niet geschoven met de meubels. Wat jullie bedoelen wen en debie dat kan denk ik niet. Dan zit ik met mn dressoir. Dat past daar niet. Maar ik zal morgen eens wat foto's maken, dan kunnen jullie me helpen. Ik voel me gelukkig iets beter. Nog steeds watten in m'n hoofd, maar de pijn is weg. Nog wel een zere nek. Ach, zal wel over gaan. Heb vanmiddag ff (lees 2.5u) geslapen. Maar daar ben ik ook niet echt van opgeknapt. Misschien toch te lang gelegen. Nu ff bank hangen. Doei
Nou de heren zijn klaar in de tuin... We gaan eten! Lekker laat, maar dan eten we vanavond ook minder chips Misschien tot later! x
Is juist leuk een fel kleurtje! We hebben trouwens het tv meubel in elkaar gezet, staat heel mooi met onze nieuwe tv erop. Zal even een foto maken. Haha, ik blijf bezig. Zet mijn hele leven op de foto en op internet
@ ( weet nie meer wie ) nee nie blij met nieuwe manager , en ja ron , hij moet t zelf maar bekijken hahaha is stront eigenwijs @ maja , leuk joh , ook gezellig huis @ wen GO FENNE GO FENNE hahahah
En dan krijg je een jongetje en dan ligt ie tussen de roze bloemetjes? Of maak je hem ook een beetje unisex?
he dames... ik meld me even... dacht even lezen maar valt niet veel bij te lezen Maja jij ziet er prima uit.. maar wat in hemelsnaam in een LUTJEPOTJE of zoiets haha... nou ik heb weinig te vertellen dus ik ga weer kusjes
Hi Mystery & Boney! Blijf het leuk vinden om foto's van jullie huizen te zien hoor... dus kom maar op Maja en Boney! Nog 10 minuten tot Gooische vrouwen...
Een lutjepotje is een soort (sorry) konijnenhok. Daar kan je je kindje lekker in de tuin in de buitenlucht in laten slapen zonder dat er muggen en vliegen enzo bij kunnen komen. En ook droog van de regen enzo. Erg gezond...
super Maja... echt mooi! ik vind je salontafel trouwens ook prachtig... heb je die al lang? nee toch?
Nee hij wordt wel een beetje unisex, het wordt niet heel bloemerig en roze maar beschaafd met donkerpaars, vind ik best kunnen voor een jongetje.. En anders is een likje verf zo gepiept, hoeft dan alleen de achterwand.
smakelijk Thirza... Maja... schiet 's op met school dan... want als dat af is dan is het weer tijd toch?
Haai dwaas, kusje! Eetze thirza! Wen, salontafel is idd ook nieuw. En ik moet nog 1 verslag, hoop dat ik aankomende week de boel kan afronden.. En dan hopelijk afstuderen (wacht nog steeds op een reactie vd examencommissie of ik wel of geen stage moet..) En als ik dan geen stage meer hoef te lopen ga ik werk zoeken en idd flink oefenen 8) Lukt het Fenne trouwens goed om te bewegen op dat speelkleed? Hij glijdt steeds wat weg en krult als Lune erop speelt.